Over een uurtje zoietsquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:16 schreef Dusthor92 het volgende:
Hoe laat is die persco Nederlandse tijd?

Ahhquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
21:00 en te volgen op website nos las ik net

Dan dansen ze eerst nog voor ze de pijp uit gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee..ik ga Pathé thuis maar eens opzeggen. Vanaf nu alleen nog maar Bollywood voor mij.

Lol, normaal wacht men even voordat men een tragedie aangrijpt om voor meer geld te pleiten...quote:An underwater researcher has said the search for the Titan shows the desperate need for more deep-sea technology in the US.
Nick Rotker, from the non-profit research and development company Mitre, said “more robust capability” was needed to be able to cover large areas of ocean.
Rotker said:
The issue is we don’t have a lot of capability or systems that can go to the depth this vessel was going to.
Several ROVs are in the North Atlantic waters to search for the missing submersible. One found a debris field near the Titanic wreckage that could be linked to the Titan.

Elk geluidje moet angstaanjagend zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja weet je ik hoop voor ze dat ze geen voortekenen hebben gehad en het als een vliegenmepper meteen over was.
Als ze dat ding hebben torderen en knarsen is dat echt een hel.

Hebben ze al een crowdfund?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, normaal wacht men even voordat men een tragedie aangrijpt om voor meer geld te pleiten...

Mooiquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:25 schreef quirina het volgende:
Rest in Pieces
Om 21:00 Nederlandse tijd persco hoorde ik op tv.

Ik hoor net dat Steve alleen audio heeft van de persconferentie.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:10 schreef Zopiclon het volgende:
Weet iemand op welke zender de persconferentie straks zal worden uitgezonden?

En moet er geen ongeluk gebeuren, anders krijg je zoiets:quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bij een noodgeval kunnen ze met 3,5u vanaf het ISS op aarde zijn. Een offshore saturation duiker die op 100m diepte werkt moet eerst +/- 100 uur in z'n decompressie tank blijven voordat hij weer op 'aarde' is.

De Hollandse handelsgeestquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:30 schreef Oud_student het volgende:
Nu kunnen we de volgende excursie organiseren: 2 wrakken voor de prijs van 1 !

Wordt steeds drukker daar op de zeebodem.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:30 schreef Oud_student het volgende:
Nu kunnen we de volgende excursie organiseren: 2 wrakken voor de prijs van 1 !

Ja je ontploft gewoonquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En moet er geen ongeluk gebeuren, anders krijg je zoiets:
https://www.todayifoundou(...)rd-dolphin-accident/
 Je bloed is als een geschudde fles frisdrank openen
 Je bloed is als een geschudde fles frisdrank openen 

Dear God, lang geleden dat ik deze heb gelezen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En moet er geen ongeluk gebeuren, anders krijg je zoiets:
https://www.todayifoundou(...)rd-dolphin-accident/

Nee nog niet graag!quote:

Bijvoorbeeld beelden die de rov gemaakt heeft van de debris.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:33 schreef Flow3r het volgende:
hoezo persco, alsof die wat nieuws brengen

Vorige keer zond bbc het ook uit live.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Steve alleen audio heeft van de persconferentie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |