DIe is altijd verdacht aan het kijken als ie iets verdachts doetquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Omkoopkoekjes? Heeft hij iets nodig van de anderen?
Hij geeft niet voor niets iets weg
Zoë als een strontvlieg erop af...quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Omkoopkoekjes? Heeft hij iets nodig van de anderen?
Hij geeft niet voor niets iets weg
Geen idee wat ze zeiden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zei Bep nou datcZoe met Wendy moest gaan koken en Babet zelf met Eunice?
DIt is wel wat praktischer .. plakkend tape... bij het vorig circuit was het los tape dat met plakband vastgezet werd ...quote:
Ja dat vroeg ik me ook net af .... van die mini motortjes misschien ?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:24 schreef spapaars het volgende:
Weten we al met wat voor vervoermiddel ze gaan racen?
Misschien gaat ie m nog inpakken in eem motorkuip omhulselquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
Het zal toch niet![]()
Wat een afgang met z'n TT Assen
[ afbeelding ]
Snap dan ook niet waarom hij zoveel geld nodig had om het te kunnen organiseren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien gaat ie m nog inpakken in eem motorkuip omhulsel
Jappie grapt net of ze nog een extra fietsie moeten scoren op MPquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap dan ook niet waarom hij zoveel geld nodig had om het te kunnen organiseren.
Hoop echt dat er morgen ander soort van vervoersmiddel zal zijn.
Zal hij weer in z'n motorpak daar gaan rondlopen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jappie grapt net of ze nog een extra fietsie moeten scoren op MP
Istie gek genoeg voor, ik mis nog veel meer.. strobalen, koek&Zoopie, Pitstop werkplaats enzzquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal hij weer in z'n motorpak daar gaan rondlopen?
Morgen zal er wel van alles komen aanwaaien in de Achtertuin van Oma Tingelingquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:38 schreef spapaars het volgende:
Had op z'n minst minibikes verwacht, desnoods met fietspendalen.
Ik denk eerder..quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:43 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje mazzel vergelijkbaar maar op dan op batterijen.
[ afbeelding ]
Zoiets hadden ze al eens daar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk eerder..
[ afbeelding ]
of een loopmotor versiequote:Op donderdag 22 juni 2023 20:43 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje mazzel vergelijkbaar maar op dan op batterijen.
[ afbeelding ]
Gemotoriseerd mag niet van de febo. Het zal wel een soort zelf trappende trike of driewieler worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
Het zal toch niet![]()
Wat een afgang met z'n TT Assen
[ afbeelding ]
Of op batterijen, die zijn zelfs nog langzamer dan trappen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gemotoriseerd mag niet van de febo. Het zal wel een soort zelf trappende trike of driewieler worden.
Ssst... ik probeer het te volgen... maar ik hoor ongelofelijk veel geouwehoer maar ze zegt niets concreets...quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:14 schreef spapaars het volgende:
Wat krijgt die psychologe van de koude grond Babette toch veel spreektijd op de streams.
Nope.. Marcie heeft geen trek in dat gesprek en Babbel blijft maar jengelen over iets "dat gezegt zou zijn" een week geledenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:28 schreef woxxel het volgende:
Ik volg t gesprek nu al een poosje , weet iemand waar ze het nou over hebben?
Dan moet ie opstaan om Jappie te helpenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. Marcie heeft geen trek in dat gesprek en Babbel blijft maar jengelen over iets "dat gezegt zou zijn" een week geleden
Neuhh... het zijn alletwee luie secretenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ie opstaan om Jappie te helpen
Niet als Babbel de Opgeilster van Marcie heeft gespeeld, en nu de Gevallen Vrouw wil uithangen ..quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef woxxel het volgende:
Volgens mij heeft marciano een manier van gniepig manipuleren.
Nog een paar dagen en gaat ze misschien nog wel smeken.
Jahoor, want ze draaien voor het fokforumquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:39 schreef chufi het volgende:
Misschien moeten we haar negeren hier en niet meer noemen en ook iet over posten... Dan wordt ze van de camera gehaald uiteindelijk
En het gaat nog steeds over hetzelfdequote:Op donderdag 22 juni 2023 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zet de streams aan en wie is weer aan het woord.
Euhhh de Babbelbox?quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Vermoeiendquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:49 schreef woxxel het volgende:
[..]
En het gaat nog steeds over hetzelfde
Ze was vanmiddag ook al bezig. Slinger ook net de streams aan en ze heeft het weer over flierefluiter. Hij heeft haar zo genoemd en dat zit haar behoorlijk dwars zo te horenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Dwangmatig gedragquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was vanmiddag ook al bezig. Slinger ook net de streams aan en ze heeft het weer over flierefluiter. Hij heeft haar zo genoemd en dat zit haar behoorlijk dwars zo te horen
4 Exxen heeft ze versleten.. en loopt vast op Marcie, de irritatie loopt bij Babbel uit alle gatenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was vanmiddag ook al bezig. Slinger ook net de streams aan en ze heeft het weer over flierefluiter. Hij heeft haar zo genoemd en dat zit haar behoorlijk dwars zo te horen
Ja. Ze zei dat ze vroeg of ze bewust kinderen hadden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:03 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoorde eind van de middag Zoe zeggen dat ze een gesprek met Isaac over zijn kinderen en zijn vriendin had gehad
Ik kon het niet volgens want ik moest weg. Is er iemand die het gehoord heeft?
Thnx maar ook iets over zijn kinderen die naar school gingen en zijn vriendin was…. Dat kreeg ik niet mee omdat ik de streams uit moest zettenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:06 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja. Ze zei dat ze vroeg of ze bewust kinderen hadden.
Hij zei dat, omdat hij steeds voor z'n dienst langere tijd weg moest en t gevaarlijk werk is en misschien niet levend terug zou komen, dat ze daarom een kind wou, als aandenken aan hem.
Beetje raar dat hij dit allemaal met Zo’e bespreekt he en dat is niet in. Beeld geweest? Ik hoorde het haar aan Babette vertellenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:08 schreef woxxel het volgende:
En ook dat hij een kind heeft, volgens mij een dochter wat nog naïef is en kwetsbaar en bang is dat ze gepest zal worden op de middelbare aankomende jaar.
Ik denk dat ze veel bespreken als hij weet dat ze niet gezien worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij dit allemaal met Zo’e bespreekt he en dat is niet in. Beeld geweest? Ik hoorde het haar aan Babette vertellen
Ja dat vond ik ook zo raar toen Zoe dat aan `Babette verteldequote:Op donderdag 22 juni 2023 22:15 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze veel bespreken als hij weet dat ze niet gezien worden.
Ook dat hij ineens een knuffel van zoe wou.
Vanmiddag ook duidelijk bij t spel. Marciano babette en ice met zoe.
Zonder tegenspraak ging ie als setje erbij staan.
Zou fijn zijn maar wat mij betreft mag Zoë geëlimineerd wordenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:31 schreef woxxel het volgende:
Marciano is al gestart met z'n missie loskoppelen van zoe.
Misschien is ie op tijd voor de eliminatie en is babette dan geen 3 stemmen meer waard.
Zoe heeft wel vaker van die opmerkingen gemaakt over Isaac.Of het echt waar is of dat het haar fantasie is zullen we nooit weten...Maar Isaac is niet helemaal zuiver op de graad. Als hij echt niets van haar wil dan moet hij dat goed duidelijk maken. Maar dat doet hij ook niet...quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:57 schreef woxxel het volgende:
Zei zoe nou dat ice haar had aangeraakt bij haar binnenbovenbeen?
Wat is er fout dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar gaan veel mensen mee in de fout
Volgens mij is er geen Nederlands woord voor .. het is ook de pitstraat met 1 squote:Op donderdag 22 juni 2023 23:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het engelse woord voor pits
Crewquote:
Goedemorgen..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:54 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgenzat net filmpje te kijken dat Zoe Wendy een nep ordinair wijf noemt..die trol is gewoon bang dat Babbel weer naar Wen gaat trekken,ben benieuwd als haar exstentions weer moeten ze ook zo reageerd
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 05:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit een heel leuk evenement gaat worden..
Sterker nog hij gaat over zijn prive leven, zijn kinderen en zijn vriendin met haar in gesprek en knuffelt daarna met haarquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zoe heeft wel vaker van die opmerkingen gemaakt over Isaac.Of het echt waar is of dat het haar fantasie is zullen we nooit weten...Maar Isaac is niet helemaal zuiver op de graad. Als hij echt niets van haar wil dan moet hij dat goed duidelijk maken. Maar dat doet hij ook niet...
Jasper heeft er wel weer wat leuks van gemaaktquote:
Ja ik denk dat het een stukje jaloezie is omdat Babette vertelde met Wendy gesproken te hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:54 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgenzat net filmpje te kijken dat Zoe Wendy een nep ordinair wijf noemt..die trol is gewoon bang dat Babbel weer naar Wen gaat trekken,ben benieuwd als haar exstentions weer moeten ze ook zo reageerd
En dan gaat Zoe dat ook nog even op de streams gooien, logisch dat we een streamwissel krijgen... achterlijk wijf.. maar jeetje Isaac is ook een dwaas om dit allemaal aan Zoe te vertellen...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterker nog hij gaat over zijn prive leven, zijn kinderen en zijn vriendin met haar in gesprek en knuffelt daarna met haar
Hoe zou dat voor zijn vriendin overkomen, die ziet en hoort waarschijnlijk hoe Zoë achter hem aan ziet
Ja ik ook, de laatste dagen is hij vroeg op....quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Had Jasper al wel wakker verwacht om de laatste dingetjes te gaan doen.
Alles was al een beetje afquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Had Jasper al wel wakker verwacht om de laatste dingetjes te gaan doen.
Hij heeft er wel weer werk van gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles was al een beetje af
[ afbeelding ]
Die grote verrassing moet komen blijkbaar, met welk racetuigjes ze aankomen straks , het best bewaarde geheim lijkt het welquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft er wel weer werk van gemaakt.
Ben benieuwd waar ze nu mee gaan rijden, het is binnen dus iets met een motor er in zal het niet zijn
Ik heb er ook niets over gehoord, ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die grote verrassing moet komen blijkbaar, met welk racetuigjes ze aankomen straks , het best bewaarde geheim lijkt het wel
Dat flauwe grapje van Jappie gisteren om een 2e fiets te scoren op marktplaats was het dus niet, er moet dus al iets met Achter geregeld zijn want Jappie maakt zich nergens zorgen over, zelfs testrijden om het "circuit" te testen nergens te bekennenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets over gehoord, ben wel benieuwd
Misschien van die trapautootjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat flauwe grapje van Jappie gisteren om een 2e fiets te scoren op marktplaats was het dus niet, er moet dus al iets met Achter geregeld zijn want Jappie maakt zich nergens zorgen over, zelfs testrijden om het "circuit" te testen nergens te bekennen
Als ze de TT willen houden, er zijn wel degelijk RC motortjes , misschien tast Regie wel in de buidel omwille van de kijkcijfertjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien van die trapautootjes![]()
Hij had het wel van de week over iets wat ze nu mochten houden, maar weet niet of hij doelde op de racemonsters
Het is in de loods, denk niet dat ze daar met motoren in mogen. En buiten zal het wel vol komen te staan met tentjes want campingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze de TT willen houden, er zijn wel degelijk RC motortjes , misschien tast Regie wel in de buidel omwille van de kijkcijfertjes![]()
[ afbeelding ]
Kleinte batterij gestuurde natuurlijk, en omdat ze geen enkele actie hebben ondernomen om iets te testen, zullen de speelgoedjes wel kant en klaar geleverd worden straksquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is in de loods, denk niet dat ze daar met motoren in mogen. En buiten zal het wel vol komen te staan met tentjes want camping
Ze hebben laatst al met die bestuurbare autootjes kunnen testenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kleinte batterij gestuurde natuurlijk, en omdat ze geen enkele actie hebben ondernomen om iets te testen, zullen de speelgoedjes wel kant en klaar geleverd worden straks
Tuurlijk, het zal hun een zorg zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben laatst al met die bestuurbare autootjes kunnen testenmaar die kwam ook pas op de dag zelf binnen. En toen ging er gelijk van alles mis. Batterijen snel leeg en autootje snel kapoetskie
Er werd gezegd dat als een autotje kapot ging ze dit zelf moesten betalenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tuurlijk, het zal hun een zorg zijn
Die schade zal vast wel onder de garantie vallen, of gewoon roepen dat het ondeugelijke troep was, helpt altijd op TVquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat als een autotje kapot ging ze dit zelf moesten betalen
Zal wel net zo zijn als bij het spel waar ze in de - gewonnen hadden maar wij nooit gehoord hebben waar ze dat afgetrokken hebben
Ze heeft muziek op staan en oortjes in om haar eigen opgenomen voorleesverhaaltjes te horen en dan ondertussen ook nog lezenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die schade zal vast wel onder de garantie vallen, of gewoon roepen dat het ondeugelijke troep was, helpt altijd op TV![]()
Eunie is gezellig muziek luisteren van de tablet.. niet op te oefenen, of iets te leren.. magdâh?
Jah, de Eunie-BS-Show draait weer op volle toerenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft muziek op staan en oortjes in om haar eigen opgenomen voorleesverhaaltjes te horen en dan ondertussen ook nog lezen
Ze is ook als enige wakker denk ik, Laat Jasper maar snel wakker worden en gaan ebginnenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, de Eunie-BS-Show draait weer op volle toeren
[ afbeelding ]
Eindelijk laat Marcie zijn "kwetsbaarheid" zien waar Babbel al een week aan legt te trekkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is ook als enige wakker denk ik, Laat Jasper maar snel wakker worden en gaan ebginnen
O ik zie nu dat Marciano en Babette i n een bed slapen
Ze liggen toch al veel langer in 1 bed.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is ook als enige wakker denk ik, Laat Jasper maar snel wakker worden en gaan ebginnen
O ik zie nu dat Marciano en Babette i n een bed slapen
Ze was zo van slag gisteren mevr de flierefluiterquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eindelijk laat Marcie zijn "kwetsbaarheid" zien waar Babbel al een week aan legt te trekken
Ik zie ze nu voor het eerst samen liggen, had het wel gelezenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze liggen toch al veel langer in 1 bed.
ze hebben er een twijfelaar van gemaakt, eerst lag babbel boven, maar ze wilden zo graag nog samen "praten" voor ze gingen slapen en dan moest babbel steeds over de rand hangen, dus nu maar in bed
maar ze "doen" verder niets hoor, volgens babbel, alleen wat praten en knuffelen......
och als het kind maar en naam heeft tochquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:15 schreef woxxel het volgende:
Dat zei Wendy gisteren tegen babette. Jij slaapt toch ook met marciano... babette: nee niet slapen, wij praten.
Vraag mij af hoe ze dat gedaan hebben een boven bed verbredenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Zo. Marciano duidelijk in beeld in het bed van Babette.
Gesnapt!
Dat doen ze al een hele tijd, dat is de reden van dat verbrede bed van Babette, maar nog nooit echt zo duidelijk als nu. Op beeld.
^^Goedemorgen
hoop zo dat wendy niet in de leugens van bep trapt , en daarna ging bep alles doorlullen aan zoequote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:18 schreef woxxel het volgende:
Babette is al een week boos omdat Marciano met Wendy en mirthe heeft geslapen. Gisteren hebben ze t soort van uitgepraat. Maar ik verwacht dat t nog wel een weekje doorgaat.
Tuurlijk, zonder microfoon...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:15 schreef woxxel het volgende:
Dat zei Wendy gisteren tegen babette. Jij slaapt toch ook met marciano... babette: nee niet slapen, wij praten.
Via de vensterbank van het raam naast Babette haar raam. Ik heb gezien dat ze er mee bezig waren. Marciano heeft dat gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe ze dat gedaan hebben een boven bed verbreden
Vind het maar eng dat soort dingen, waarom ze dat niet beneden gedaan hebben in zijn bed snap ik dan nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Via de vensterbank van het raam naast Babette haar raam. Ik heb gezien dat ze er mee bezig waren. Marciano heeft dat gemaakt.
Ja nu ook weer beide moeten controlerenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:26 schreef Ash het volgende:
Babbel al een paar x op camera zien kletsen in bed met Marciano, word al minimaal 2x aangewezen door de stem op haar microfoon en gaat gewoon stug door.
waarom komt hier niet heel snel een gele kaart voor.
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:33 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoe laat begint dat racegedoe
GMquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:18 schreef woxxel het volgende:
Babette is al een week boos omdat Marciano met Wendy en mirthe heeft geslapen. Gisteren hebben ze t soort van uitgepraat. Maar ik verwacht dat t nog wel een weekje doorgaat.
Belachelijk toch...had allang moeten gebeuren en geldboetequote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:26 schreef Ash het volgende:
Babbel al een paar x op camera zien kletsen in bed met Marciano, word al minimaal 2x aangewezen door de stem op haar microfoon en gaat gewoon stug door.
waarom komt hier niet heel snel een gele kaart voor.
O dacht 14 uur?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
12.00 begint het racegedoe..
Ze heeft verteld dat ze het te benauwd vond met 5 man daar te liggen, daarom was ze naar haar eigen bed gegaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Weet niet wat die nacht daar buiten zich heeft afgespeeld, voor het slapen was het elkaar aaien met meerdere bewoners onder elkaar.
Wel werd Mirthe de volgende ochtend wakker in haar eigen bed, waarom ze uit de tuin is vertrokken is onbekend.
Ruim denk ik, de laatste twee dagen is hij wel rond de klok van 10 gegaan dus wie weetquote:
O ja klopt ook ging al snel naar de agenda kijken om het aan te passen maar daar stond ook 12 uur.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neej ik m'n berichtje in zomerzon staat 12.00 uur...![]()
Is wel bekend, ze lag niet lekker, te krap, dus naar eigen bedje.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Weet niet wat die nacht daar buiten zich heeft afgespeeld, voor het slapen was het elkaar aaien met meerdere bewoners onder elkaar.
Wel werd Mirthe de volgende ochtend wakker in haar eigen bed, waarom ze uit de tuin is vertrokken is onbekend.
Gebeurt op het moment niet veel.quote:
Ik hoorde net nog iets over tenten, dus die zouden er moeten komen...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja klopt ook ging al snel naar de agenda kijken om het aan te passen maar daar stond ook 12 uur.
Erik helpt de mannen er wordt weer veel gesjouwd, dacht dat er tenten zouden komen maar ik zie zze nog niet
Hoorde jasper zeggen dat hij in de traktorband ging slapen
En de banken worden vast gemaakt op de tafels zouden ze daar vannacht op gaan slapen?
Dus net als de TT van Assen komt ook daar een camping?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde net nog iets over tenten, dus die zouden er moeten komen...
Jaja klopt, Jappie wilde 2 nachten maar dat mag helaas niet ze mogen alleen van vrijdag op zaterdag..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus net als de TT van Assen komt ook daar een camping?
Dus vannacht allemaal in de tuin slapen dan
Dat is wel het plan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus net als de TT van Assen komt ook daar een camping?
Dus vannacht allemaal in de tuin slapen dan
Moraima trapt toch niet in die bullshit van een Babette? Speelt Moraima een spel of trapt ze in de bullshit van Babbelbitch?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Babette bespreekt nu haar gesprek met Wendy met Moirama.
Ze zegt: Kim is weg omdat ze ruzie had met Wendy? en nu gaat Wendy met Marciano slapen in de cabana
Dat vind babette raar.
Ook dat Wendy slecht praat over Marciano en nu zo doet. (aandacht naar Marciano)
Volgens Moirama is Wendy heel anders als zij gedronken heeft dan als ze nuchter is.
Ik denk dat het een spel is, Moraima trapt daar echt niet inquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moraima trapt toch niet in die bullshit van een Babette? Speelt Moraima een spel of trapt ze in de bullshit van Babbelbitch?
Dat vind ik een heel net woord dat je gebruikt voor haar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Babette is nu zichzelf aan het schoon praten.
Het is allemaal Wendy's schuld.
Okee.
Trutwijf die Babette.
Jaweeeel, die zat van de week al vreselijk over wendy te roddelen met Bep.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moraima trapt toch niet in die bullshit van een Babette? Speelt Moraima een spel of trapt ze in de bullshit van Babbelbitch?
morry is allang blij dat er nog iemand is die lult over Wendyquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaweeeel, die zat van de week al vreselijk over wendy te roddelen met Bep.
Mooi ga ik dat wel kijken beter als dat schijtwijf Babsquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:23 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Veel materialen in de Sluis voor de TT.
Zij zal vandaag of morgen gigantisch op haar bek vallen. Zoiets keert driedubbel naar haar terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel net woord dat je gebruikt voor haar.
Babbelkous is een echt ****wijf.
Dat je in een spel 'vals' speelt om te winnen snap ik.
Maar hoe zij doet is geen spel meer. Dat vuile secreet is Wendy zo de grond aan het intrappen , ongelooflijk dat je zo kunt zijn. En helemaal als je denkt dat je psygoloog zou kunnen worden.
Als psygoloog moet je je in kunnen leven in andere mensen ipv mensen bij iedereen zwart maken.![]()
"iedereen" ????quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Het enige waar Babette eerlijk in is, is inderdaad als Wendy gedronken heeft kruipt ze met iedereen in bed en is ze een kruizenglijder.. daar heb ik Babette nog niet op kunnen betrappen..
Ze gooide het erop dat Marciano Kim thuis had zitten, en Kim mag Wendy al niet, daar zou gedoe van komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
"iedereen" ????
Bovendien it takes two
to tango.
En in die cabana slapen wat is daar het probleem.van Bep.lag in haet begin ook met hele groepen te slapen Alicia,GJ,Jasper,Źoë bij imma en Rupert
Wel voor de eliminatie dan he, voor minder ga ik nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd leuk, maar denk dat voor vandaag genoeg gebeurt daar.
Maandag zal die zeker gaan.
Die is echt de weg kwijt. Moet dat maar heel snel in Maastricht gaan terug zoekenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gooide het erop dat Marciano Kim thuis had zitten, en Kim mag Wendy al niet, daar zou gedoe van komen.
Terwijl ze zelf het bed deelt met Ciano.
Nee eerst Morrie als manager weg dan eli. Of ze moeten zeggen Morri heeft geen vrijstelling meerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wel voor de eliminatie dan he, voor minder ga ik niet
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:30 schreef danaqui het volgende:
Daar gaan ongelukken mee gebeuren met die dingen
Leuke evenwichtsproblemen zullen er zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:30 schreef danaqui het volgende:
Daar gaan ongelukken mee gebeuren met die dingen
Iedereen die maar wil had ik neer moeten zetten.. maar kom op ze stond zelfs JW uit te dagen, Jeff, Nadir, Jappie.. nu niet net doen of Wendy een heilige is.. ik vind Wendy een tof wijf en vind het in en in triest voor haar maar ook Wendy heeft haar gebreken..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
"iedereen" ????
Bovendien it takes two
to tango.
En in die cabana slapen wat is daar het probleem.van Bep.lag in haet begin ook met hele groepen te slapen Alicia,GJ,Jasper,Źoë bij imma en Rupert
Ja, natuurlijk. Het gaat er hier om hoe smerig Bep zich neerzet, zichzelf op een troon zet en Wendy messen in de rug steekt bij anderenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Iedereen die maar wil had ik neer moeten zetten.. maar kom op ze stond zelfs JW uit te dagen, Jeff, Nadir, Jappie.. nu niet net doen of Wendy en heilige is.. ik vind Wendy een tof wijf en vind het in en in triest voor haar maar ook Wendy heeft haar gebreken..
Ik heb het niet over de cabana
Dat doet ze niet. Zal weer voor de -veilige- weg kiezen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:36 schreef pingu66 het volgende:
Als Bep op Ruppi of Imma gaat stemmen bij de volgende eli, ben ik benieuwd wat Morri daarvan vindt.
Inderdaad, zat niet bij de mogelijkheden van wat er zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh de de TT-Machientjes? hoverboards , die had ik niet verwacht
Waarom is het uit tussen Tiano en Kim? ( niet dat Tiano dat weet)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gooide het erop dat Marciano Kim thuis had zitten, en Kim mag Wendy al niet, daar zou gedoe van komen.
Terwijl ze zelf het bed deelt met Ciano.
Komen er nog kratten vol helmen, handschoenen, arm-en kniebeschermers, The full package?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad, zat niet bij de mogelijkheden van wat er zou kunnen komen.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee eerst Morrie als manager weg dan eli. Of ze moeten zeggen Morri heeft geen vrijstelling meer
Dat was ook wat Wendy gister tegen Babs zei, Babs vond dat niet leuk en zei " het was geen slapen wel naast hem gelegen" Wendy zei" je hebt echt wel geslapen daar" waarop die hele houding nog meer veranderde van Babs naar het arrogante toequote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom is het uit tussen Tiano en Kim? ( niet dat Tiano dat weet)
Omdat Bep met Tiano in bed lag na een of ander feest in Tiano' s bed. Toen hij nog in kamer 3 sliep.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:57 schreef schizolientje het volgende:
voor de volgende eliminatie :: korte fragmentjes van roddelgesprekken laten zien op het scherm, mag niet over gepraat , en dan meteen de kiesronde lijkt mij een leuk plan. mogen ze hebben
ziet er wel heel leuk uit maar ik zou t niet durvenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
Zoiets dus.. leuk, harde klappen in de bochten te verwachten![]()
[ afbeelding ]
Het is leuk speelgoed, maar pislink op de openbare weg natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ziet er wel heel leuk uit maar ik zou t niet durven
Ik hoop Bep tegen Imma en dat Imma dan wintquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:44 schreef Judiwi het volgende:
Volgende eliminatie denk ik Janet tegen Imahidin.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde net nog iets over tenten, dus die zouden er moeten komen...
Leuke dingetjes zeg, Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
Zoiets dus.. leuk, harde klappen in de bochten te verwachten![]()
[ afbeelding ]
Staat er al 'n ambulance klaar bij de poort? .quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef Frummelie het volgende:
Haha die krengen gaan best nog hard... dat wordt wat strakkies...
Marciano onderweg gestrand.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
Poll
Wie sloopt het eerst een karretje
[ afbeelding ]
Zoe sloopt 'mquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
Poll
[ afbeelding ]
Jasper zelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
Poll
[ afbeelding ]
Helmpje is geenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat er al 'n ambulance klaar bij de poort? . [ afbeelding ]
Die groene heeft Erik in elkaar gezetquote:
Ach wat kan er bij hen nou helemaal beschadigen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Helmpje is geen
verbodige luxe geloof ik...![]()
Ik zie Janet al gaan op dat ding... haha
Het was die rode maar die is nu ook kapot. Er moet ergens iets tussen en Erik gaat nu kijken wat hij er aan kan doen en verdwijnt uit beeld met die kar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel losjes. alle schroeven gaan er vandoor.
die denkt als ex-manager heel wat te zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:55 schreef pingu66 het volgende:
Wat die heeft Zoë toch een grote bek tegen ,moraima. " Kijk die kop"
Imadiddinquote:
Ik vermoed dat Moraima niet mee kan doen, die karretjes zijn wel smalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:58 schreef 5thencounter het volgende:
Waar zijn de vrouwen? ik zie alleen maar stoere jongetjes rondscheuren
Maar zij is niet de enige vrouwquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Moraima niet mee kan doen, die karretjes zijn wel smal
Dat zei ze 3uur geleden al .. "Iek pas nie in die ding.."quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Moraima niet mee kan doen, die karretjes zijn wel smal
O niet gehoord was er even nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zei ze 3uur geleden al .. "Iek pas nie in die ding.."
Valt wel mee voor twee dagen drie kratten met 15 manquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ze gaan feesten zegt Jasper![]()
Gister 3 kratten bier zien binnenkomen daar, benieuwd hoe hard ze gaan feesten dan.
Zijn wel beter dan kijken hoe lang je onder water kunt blijven met Eunice.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
Hierna zijn alle Jappie-Evenementen wel klaar hoop ik.. dan die gast ook eindelijk weg
13, Erik en Babbel drinken niet ( meer)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee voor twee dagen drie kratten met 15 man![]()
Zal vast ook nog wijn of zo zijn>
Ik weet niet eens meer wie er allemaal nog drinken, niet allemaal iig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee voor twee dagen drie kratten met 15 man![]()
Zal vast ook nog wijn of zo zijn>
En Babettequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
die denkt als ex-manager heel wat te zijn
ze nadert bij mij sassereinig al als favouriet voor een exit
Precies Wendy word hier heilig verklaard Aardig vrouwtje maar net zo veel gebreken als al de andere.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Iedereen die maar wil had ik neer moeten zetten.. maar kom op ze stond zelfs JW uit te dagen, Jeff, Nadir, Jappie.. nu niet net doen of Wendy een heilige is.. ik vind Wendy een tof wijf en vind het in en in triest voor haar maar ook Wendy heeft haar gebreken..
Ik heb het niet over de cabana
Ik weet eigenlijk niet of Eunice bier drinkt, alcohol wel maar bier weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
13, Erik en Babbel drinken niet ( meer)
Wijn voor Sasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie er allemaal nog drinken, niet allemaal iig.
En wie weet wat er nog uit kastjes te voor schijn wordt getoverd.
Ah kijk er is dus wel meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wijn voor Sas
fles cocosnootlikeur voor Bern
Wodka voor Jasper.
Bier voor de rest.
Of de disneyquiz😉quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn wel beter dan kijken hoe lang je onder water kunt blijven met Eunice.
Eunie doet het wel met een jampotten vol warm water , dat helpt haar bullshit acts levendig te houdenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of Eunice bier drinkt, alcohol wel maar bier weet ik niet.
We zullen het wel zien vandaag.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie doet het wel met een jampotten vol warm water , dat helpt haar bullshit acts levendig te houden
ik verklaar d'r niet heilig - ze mankeren allemaal wel wat - maar ook buiten de loods - who's perfect vandaag de dagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies Wendy word hier heilig verklaard Aardig vrouwtje maar net zo veel gebreken als al de andere.
Jw en Erik werden door de halve loods daarmee vergeleken,toen ze nog op de bank zaten. Snap niet dat dat Bern ontgaan is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
Bern vraagt aan Sas of ze die 2 oude muppets kent, op het balkon. Hij doet ze nu na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |