DIe is altijd verdacht aan het kijken als ie iets verdachts doetquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Omkoopkoekjes? Heeft hij iets nodig van de anderen?
Hij geeft niet voor niets iets weg
Zoë als een strontvlieg erop af...quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Omkoopkoekjes? Heeft hij iets nodig van de anderen?
Hij geeft niet voor niets iets weg
Geen idee wat ze zeiden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zei Bep nou datcZoe met Wendy moest gaan koken en Babet zelf met Eunice?
DIt is wel wat praktischer .. plakkend tape... bij het vorig circuit was het los tape dat met plakband vastgezet werd ...quote:
Ja dat vroeg ik me ook net af .... van die mini motortjes misschien ?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:24 schreef spapaars het volgende:
Weten we al met wat voor vervoermiddel ze gaan racen?
Misschien gaat ie m nog inpakken in eem motorkuip omhulselquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
Het zal toch niet![]()
Wat een afgang met z'n TT Assen
[ afbeelding ]
Snap dan ook niet waarom hij zoveel geld nodig had om het te kunnen organiseren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien gaat ie m nog inpakken in eem motorkuip omhulsel
Jappie grapt net of ze nog een extra fietsie moeten scoren op MPquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap dan ook niet waarom hij zoveel geld nodig had om het te kunnen organiseren.
Hoop echt dat er morgen ander soort van vervoersmiddel zal zijn.
Zal hij weer in z'n motorpak daar gaan rondlopen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jappie grapt net of ze nog een extra fietsie moeten scoren op MP
Istie gek genoeg voor, ik mis nog veel meer.. strobalen, koek&Zoopie, Pitstop werkplaats enzzquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal hij weer in z'n motorpak daar gaan rondlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |