Het is erger die kut banaan kan ook rechtop staan. Dan sta je met 5 mensen te schijten en te kotstenquote:

Die schuitjes zien er een stuk professioneler uit. Ook daar stap ik niet aan boord overigens maar het wekt meer vertrouwen dan die hobby-bob-Titanquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:08 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dus het enige licht dat ze onder water hebben hebben is het licht van hun lampen. Dan wil je niet dat de romp een deel van het licht absorbeert, net zoals je in een kantoor de muren niet donker verft.
Genoeg submersibles te vinden die wit gekleurd zijn. Bvb:
[ afbeelding ]
De Triton 36000, die ruim 10 km diep kan gaan.
[ afbeelding ]
De Star III, van het Scripps Institution of Oceanography
[ afbeelding ]

Ja starhopper is nogal betrouwbaarquote:

Van Steve gesteeldieft.quote:

Het is precies wat Steve op de stream laat zien dus jaquote:

Beter dan langzaam doodgaan door zuurstofgebrekquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:25 schreef Papabear het volgende:
Mooie snelle dood gelukkig. In een fractie van een seconde allemaal in één keer weg.

Okquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is precies wat Steve op de stream laat zien dus ja

quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:25 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind Steve best leuk om te volgen.
Is Steve altijd live met dit soort nieuwtjes?

Zn meningen zijn vaak ronduit kut maar met betrekking tot de meest accurate data op het moment bewijst tie zich altijd wel imoquote:

quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:27 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Zn meningen zijn vaak ronduit kut maar met betrekking tot de meest accurate data op het moment bewijst tie zich altijd wel imo

Ja vaak welquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:25 schreef PinkLow het volgende:

Steve maakt er zelf vaak ook een comedy van als hij weer eens pissed is op de mensen die reagerenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:28 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja vaak wel
Die coverage van post malone in zn privé jet die op neerstorten zou staan was echt hilarisch
Die comment sectie is echt een grote comedy show

Klopt jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Steve maakt er zelf vaak ook een comedy van als hij weer eens pissed is op de mensen die reageren

Ja, Steve volg grote Amerikaanse nieuwsitems zoals de vermissing van Gaby en schoolshootings.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:25 schreef PinkLow het volgende:

quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:25 schreef HyperViper het volgende:
Aii dus toch een implosie. Ik wist het.
sky had het alquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
"catastrophic implosion "
https://news.sky.com/watch-live

Jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:25 schreef PinkLow het volgende:

quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:27 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Zn meningen zijn vaak ronduit kut maar met betrekking tot de meest accurate data op het moment bewijst tie zich altijd wel imo

Het was een parodie op een duikclub.quote:

https://twitter.com/DeepWaterLif3/status/1671918701493514240?s=20quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:55 schreef roos94 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik mij moet voorstellen van een onderzeeer die implodeert?

Dat is geen leuke docu, een implosie is gewoon *ploep* klaarquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:32 schreef superniger het volgende:
RIP x 5
Wie komt er als eerst met een documentaire?
Ik denk Netflix.

heftigquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:32 schreef Freak666 het volgende:
[..]
https://twitter.com/DeepWaterLif3/status/1671918701493514240?s=20

Zoiets als de Apollo 13 film.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is geen leuke docu, een implosie is gewoon *ploep* klaar
Als ze nog dagen hadden overleefd was het een ander verhaal.

Wel beterquote:

an external metal or plastic structure added to increase streamlining on a high-performance car, motorcycle, boat, or aircraft.quote:

Nog erger zou zijn geweest.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Beter dan langzaam doodgaan door zuurstofgebrek

Jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nog erger zou zijn geweest.
Als de sub ook nog eens aan de oppervlakte was.

Ik ken het dus enkel van SpaceX en alles wat met space te maken heeft . Logisch eigenlijk wel nu je het zo zegtquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
an external metal or plastic structure added to increase streamlining on a high-performance car, motorcycle, boat, or aircraft.

Das volgens het woordenboekquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken het dus enkel van SpaceX en alles wat met space te maken heeft . Logisch eigenlijk wel nu je het zo zegt

Ja nee logisch idd , maar ik heb er nooit verder bij stilgestaan behalve alles wat met raketten te maken heeftquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |