quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n spambot, heb ook wel eens gezocht n.a.v. tweets van haar en vond de tweets in andere talen verassend veel op haar tweets lijken.Ik zie het ging me om beide tweets trouwens. Geen idee of zij een Israëlische paspoort heeft of Zelensky maar volgens mij kan iedereen die joods is een Israëlisch paspoort krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What the fuck is this?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:19 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wat sommige roken of drinken in het wappie kamp geen idee. Maar als ik hun was zou ik er mee stoppen.
Date of expiry: 18-06-2023. Nep dus.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:19 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wat sommige roken of drinken in het wappie kamp geen idee. Maar als ik hun was zou ik er mee stoppen.
Die kans is zo ongeveer 0 procent.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 05:51 schreef danielsanders het volgende:
Ik denk, en ik zal mezelf quoten over 13 jaar, dat onze huidigr kleuters/peuters opgeroepen gaan worden om te gaan vechten in die oorlog. Daar ben ik eigenlijk zeker van. Dat ze nu al in de dienstplichtbrief vermelden dat je expliciet niet wordt opgeroepen voor oemraine zegt al genoeg
Je weet dat er ook een BNW topic is he? Denk dat je daar meer gehoor vindt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 05:51 schreef danielsanders het volgende:
Ik denk, en ik zal mezelf quoten over 13 jaar, dat onze huidigr kleuters/peuters opgeroepen gaan worden om te gaan vechten in die oorlog. Daar ben ik eigenlijk zeker van. Dat ze nu al in de dienstplichtbrief vermelden dat je expliciet niet wordt opgeroepen voor oemraine zegt al genoeg
Wat heeft het met bnw te maken. Jij denkt dat deze oorlog van korte duur zal zijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je weet dat er ook een BNW topic is he? Denk dat je daar meer gehoor vindt.
Bruvquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:46 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Wat heeft het met bnw te maken. Jij denkt dat deze oorlog van korte duur zal zijn?
Precies en wie moet het kanonnenvoer leveren voor de navo, juist de lidstaten. Ik denk dat men zich nogal verkijkt op Rusland en daardoor zal het een jaren durend conflict worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bruv
Als de NAVO zich echt zou gaan bemoeien met de huidige beroepsmilitairen is het echt snel klaar. Dat gaat echt niet 13 jaar duren.
Dan moet je even de brief opzoeken die de huidige 17-18 jarige krijgen. Daarin wordt expliciet vermeld dat je op dit moment niet wordt opgeroepen voor oekraine.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:40 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Die kans is zo ongeveer 0 procent.
We hebben geen oproepplicht. Dus alleen mensen die daadwerkelijk willen worden soldaat. En over 13 jaar is de oorloog daar voorbij. Rusland zal dit niet zo lang volhouden. Niet op deze schaal in elk geval.
De enige manier dat wij er direct bij betrokken worden is als Rusland een artikel 5 in werking stelt door een NAVO land aan te vallen. Maar dan zijn er zo veel andere landen bij betrokken dat wij niet de oproepplicht weer in hoeven te stellen.
De enige reden waarom dat vermeldt staat in de brief is omdat ze er vragen over gekregen hebben. Omdat mensen inderdaad bang hier voor waren. Dus hebben ze dat gelijk duidelijk gemaakt. Omdat het anders moeilijker zou worden om soldaten te werven.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:01 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Dan moet je even de brief opzoeken die de huidige 17-18 jarige krijgen. Daarin wordt expliciet vermeld dat je op dit moment niet wordt opgeroepen voor oekraine.
Maar ze leggen die link alvast wel. En waarom zouden eij geen kanonnenvoer hoeven te leveren en doen andere lidstaten dat wel. Ik proef een stukje naiviet als ik eerlijk mag zijn
Jij ziet een link die er niet is. Ze noemen het in die brief natuurlijk omdat er veel vragen over kwamen en ze wel wat beters te doen hadden dan de hele dag telefonische vragen van bange wappies te beantwoorden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:01 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Dan moet je even de brief opzoeken die de huidige 17-18 jarige krijgen. Daarin wordt expliciet vermeld dat je op dit moment niet wordt opgeroepen voor oekraine.
Maar ze leggen die link alvast wel. En waarom zouden eij geen kanonnenvoer hoeven te leveren en doen andere lidstaten dat wel. Ik proef een stukje naiviet als ik eerlijk mag zijn
Die zorgen kwamen pas nadat de brief het ging vermelden. Ouders hadden daar juist klachten over. Niet de feiten verdraaien.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:04 schreef Delenlill het volgende:
[..]
De enige reden waarom dat vermeldt staat in de brief is omdat ze er vragen over gekregen hebben. Omdat mensen inderdaad bang hier voor waren. Dus hebben ze dat gelijk duidelijk gemaakt. Omdat het anders moeilijker zou worden om soldaten te werven.
In de wappiekringen zal dat ongetwijfeld via niet te weerleggen logica voor paniek hebben gezorgd ja... niet verbazingwekkend.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:09 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Die zorgen kwamen pas nadat de brief het ging vermelden. Ouders hadden daar juist klachten over. Niet de feiten verdraaien.
https://www.leidschdagbla(...)e&utm_medium=organicquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:15 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Eerst je eigen bron dat veel mensen gingen vragen en dat toen die regel maar toegevoegd is.
Je denkt dat NAVO landen niet eerst even voluit met de luchtmacht losgaan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:57 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Precies en wie moet het kanonnenvoer leveren voor de navo, juist de lidstaten. Ik denk dat men zich nogal verkijkt op Rusland en daardoor zal het een jaren durend conflict worden.
De kans dat hij zichzelf over 13 jaar gaat quoten bedoel je?quote:
Als Jood heb je het recht om in Israël te wonen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:54 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik zie het ging me om beide tweets trouwens. Geen idee of zij een Israëlische paspoort heeft of Zelensky maar volgens mij kan iedereen die joods is een Israëlisch paspoort krijgen.
Nog een filmpje, het gaat om meerdere doelen. Een mooi antwoord op de vraag van @3rr0rquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:37 schreef Delenlill het volgende:
Goed filmpje over wat er gisteren zoal gebeurd is.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hadden die brug wel eerder kapot kunnen schieten zou je zeggen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |