Die laatste legendary Arceus ofzo hoort toch ook in die generatie? Dat plekje zie je in je pokedex niet leeg omdat ie als laatste staat.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:50 schreef J-net het volgende:
Ik mis er nog 2 in sinnoh - 489 en 490 Phione en Manaphy
Vergelijk de Pokédex-nummers eens van die Shaymin en degene die daarna in je Pokédex staat.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:08 schreef J-net het volgende:
De laatste bij mij is Shaymin. Daarna is er geen vakje waar iets staat
Oh, zelfs niet opgemerkt deze keer. Er zijn veel evenementen nu is mijn indruk. Ik heb die ene die heel december duurt gekocht, maar de andere heb ik nog niet bekeken. Zit er voor de rest nog iets leuks bij met beloningen die de moeite waard zijn?quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
Community event was weer crap vandaag. Zonde van m’n euro
Ik ook, ±10 diverse shinies maar niets nuttigs.quote:
CD’s hebben altijd een ticket voor extra’s maar niet voor shiny kansquote:Op maandag 18 december 2023 19:34 schreef Guppy het volgende:
En was dat met een ticket? Want ik heb gewoon een beetje rondgewandeld met een incense aan en ik had 20 shinies
Ja, dat is natuurlijk ook zo... maar wel erg karig als je dan bijna geen shinies pakt...quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
CD’s hebben altijd een ticket voor extra’s maar niet voor shiny kans
Ik gebruik PokeRaid als ik remote raids wil doen. Werkt prima. Het coin systeem is een beetje onhandig, maar als je een maand lang minimaal 1x per dag even een claim reward knopje indrukt heb je genoeg coins voor jaren raiden.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:15 schreef NoCigar het volgende:
Net Pokegenie weer eens gebruikt voor een remote raid maar dat is dus niet meer te doen sinds er betaalopties zijn. Erg teleurstellend.
Jeetje die moest ik even opzoeken zeg. Kennelijk komt hij alleen in Nieuw Zeeland voor en is daarbuiten zeldzaam.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:16 schreef moemoe het volgende:
Heeft iemand een Relicanth die hij/zij/hen zou willen ruilen?
Stuur me een DM please.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:16 schreef moemoe het volgende:
Heeft iemand een Relicanth die hij/zij/hen zou willen ruilen?
Stuur me een DM please.
Relicanth is region exclusive en zit niet in 7km eieren en niet in raids nu. Dus je kan hem alleen in Nieuw Zeeland krijgen. Zo zijn er heel veel pokemon waarvoor dat geld (in verschillende regio’s)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:27 schreef Elpis het volgende:
[..]
Jeetje die moest ik even opzoeken zeg. Kennelijk komt hij alleen in Nieuw Zeeland voor en is daarbuiten zeldzaam.
Misschien een idee iemand daar een uitnodiging te sturen zodat hij uit een ei/gift kan komen?
https://www.pokemongofrie(...)am=ALL&giftAction=SO
Ik ga gelijk mijn eigen advies maar even opvolgen.Ook handig voor de Vivillion verzameling.
O balen. Ben er een jaar of wat tussenuit geweest met Pokemon dus die heb ik gemist en ik dacht dat je uit gifts ook regionale pokemons kon krijgen. Niet dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:05 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[..]
Relicanth is region exclusive en zit niet in 7km eieren en niet in raids nu. Dus je kan hem alleen in Nieuw Zeeland krijgen. Zo zijn er heel veel pokemon waarvoor dat geld (in verschillende regio’s)
Dat gezegd hebbende: relicanth zat een jaar geleden wel in een event wereldwijd. Dus ik heb er nog een paar over. Ik kan evt wel ruilen
Wel leuk dat het beest alleen daar voorkomt, een beetje uitdaging houdt me gemotiveerdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:27 schreef Elpis het volgende:
[..]
Jeetje die moest ik even opzoeken zeg. Kennelijk komt hij alleen in Nieuw Zeeland voor en is daarbuiten zeldzaam.
Misschien een idee iemand daar een uitnodiging te sturen zodat hij uit een ei/gift kan komen?
https://www.pokemongofrie(...)am=ALL&giftAction=SO
Ik ga gelijk mijn eigen advies maar even opvolgen.Ook handig voor de Vivillion verzameling.
Het valt toch wel mee?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:19 schreef Mrmime het volgende:
Ik ben nog steeds level 46. Al ruimschoots voldoende xp maar vind die extra opdrachten (raiden) stom.
Ben vooral aan het shiny hunten. En dat vlot eigenlijk ook helemaal niet
Ik heb denk ik al 30 lures gedaan, nog nooit bewust zo'n bird gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:16 schreef victorinox het volgende:
Gisteren een leuke community day gehad. Voldoende XL-candy om twee Blissey's te maxen.
Ik kwam een galarian Articuno en Zapdos tegen, beide gevangen met de masterball.
En vanochtend kwam er nog een shiny Happiny uit een ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |