Van Poppel werd al als zekerheidje genoemd, maar misschien wil die zelf niet. Verder heb je nog Teunissen, Mollema, Gesink, Kelderman ofzo, maar echt heel veel beter wordt het dan ook nietquote:
Eekhoff ipv Jantje Maas had ook wel gekund ja. Van Poppel werd door Moerenhout al een keer een zekerheidje genoemd, denk dat die zelf heeft afgezegdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Danny van Poppel, Sjoerd Bax, Nils Eekhoff.
Of in plaats van Riesebeek of zo (maar die zal wel vanwege Matje mee moeten).quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eekhoff ipv Jantje Maas had ook wel gekund ja. Van Poppel werd door Moerenhout al een keer een zekerheidje genoemd, denk dat die zelf heeft afgezegd
Ja, dat laatste leek mij ook. Al geldt dat mogelijk voor Maas.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of in plaats van Riesebeek of zo (maar die zal wel vanwege Matje mee moeten).
Volgens mij geldt die regel (dat een continentale kampioen een ticket krijgt voor het eerst volgende WK) voor hem dit jaar niet meer. Vorig jaar zat het EK nog voor het WK, maar daar hebben ze toen geen gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Opvallend dat Jakobsen geen zin heeft een plekje op te eisen, terwijl dat in het begin van het jaar nog omcirkeld stond. Dat mag hij doen als Europees kampioen, zonder dat het ten koste zou gaan van een ander overigens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Als bijvoorbeeld MvdP weg is en men die terug wil halen om te gokken op de sprint van Van Aert. Of MvdP rijdt achter een van de Belgen aan.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:53 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
[..]
In welk scenario moet Philipsen achter Vanderpoel gaan rijden? Alsof Evenepoel en Van Aert eerder zouden lossen dan hem? Gewoon dom dat hij zich zo’n quote laat ontlokken
Gewoon iemand die zich desnoods in het begin van de koers op wil offeren.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:21 schreef Chiappucci het volgende:
Jan Maas moet toch wel heel bijzondere kwaliteiten hebben die wij nog niet kennen.
Verder ook niet echt kapot van Hoole, Riesebeek en Van Dijke, maar als pure knecht kan ik daar nog wel inkomen. Had wel eerder Van Poppel en Teunissen verwacht.
Als je Philipsen meedoet ga je er toch vanuit dat hij de snelste is bij een eindsprint. Als je Van Aert in een spurt wil uitspelen moet je Philipsen niet meedoen. En een sprinter een gat laten toerijden op iemand die een gat wil toerijden... Ik vind het allemaal bij de haren getrokken, die scenario's waarin Philipsen zou moeten gaan rijden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld MvdP weg is en men die terug wil halen om te gokken op de sprint van Van Aert. Of MvdP rijdt achter een van de Belgen aan.
Na zo'n rit is dat maar de vraag natuurlijk. Kan me best voorstellen dat je dan liever de kaart van Aert trekt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:41 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Als je Philipsen meedoet ga je er toch vanuit dat hij de snelste is bij een eindsprint. Als je Van Aert in een spurt wil uitspelen moet je Philipsen niet meedoen. En een sprinter een gat laten toerijden op iemand die een gat wil toerijden... Ik vind het allemaal bij de haren getrokken, die scenario's waarin Philipsen zou moeten gaan rijden.
een zege! Rond de solo succesvol af.quote:
Maar hij kan juist voor geen meter sturen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:06 schreef Fretwork het volgende:
Zit even naar het WK parcours te kijken. Evenepoel wint toch sowieso tenzij hij onderuit schuift? Die zien ze nooit meer terug met al die bochten.
Copium.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar hij kan juist voor geen meter sturen?
Als je punt is dat ze een vluchter niet makkelijk zien rijden, akkoord. Maar zoals anderen ook al zeiden, zo'n criterium parcours kan juist erg in het voordeel zijn van stuurmannen zoals Matje, Wout, Pidcock etc.
Ja, stel je voor.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:37 schreef DeeBee het volgende:
We zullen het zien als ze R.EV weer eens ergens uit de hekken of een greppel moeten vissen, stel je voor dat het regent
Buitrago en Konrad worden nog zwetend wakker van deze beeldenquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, stel je voor.
[ afbeelding ]
De kans dat ie in 1 van de 500 bochten onderuit gaat is zeker aanwezig, maar als het droog is denk ik dat hij met gemak wegkomt en blijft eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar hij kan juist voor geen meter sturen?
Als je punt is dat ze een vluchter niet makkelijk zien rijden, akkoord. Maar zoals anderen ook al zeiden, zo'n criterium parcours kan juist erg in het voordeel zijn van stuurmannen zoals Matje, Wout, Pidcock etc.
Leuk, hopelijk kan hij volgend jaar bij een procontinental team aan de slag.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:25 schreef franklop het volgende:
[..]
een zege! Rond de solo succesvol af.
Hij gaat naar DSM.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk kan hij volgend jaar bij een procontinental team aan de slag.
Hopelijk is hij goed in samenwerken dan.quote:
Wel een slimme zet om wat sympathie van het vlaggetjesvolk terug te winnen nu Jumbo volledig op de internationale toer gaat.quote:
Champions League (Jumbo) vs Europa League (DSM)quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel een slimme zet om wat sympathie van het vlaggetjesvolk terug te winnen nu Jumbo volledig op de internationale toer gaat.
Dat je sportief niet heel veel op schiet met Roosen, Leemreize en van den Broek in de WT is dan weer de andere kant van het verhaal.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Champions League (Jumbo) vs Conference League (DSM)
HALLO MEDAILLESPIEGEL!quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://omroepvenlo.nl/ni(...)olympische-erkenning
Zeker. Jakobsen rijgt de zeges aaneen in de kleine en middelgrote profkoersen. Alleen in de Tour gaat het nog wat moeizaam.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst schrijven.![]()
Maar met de komst van Fabio moet Europa League mogelijk zijn.
Zo hard gelachen om dat artikel.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:25 schreef Steven184 het volgende:
"We waren een kleine ploeg en in één klap werden we kanshebber om de Tour te winnen."
Wie zei dit?
quote:“Natuurlijk heeft zijn komst ons bekender gemaakt. Maar mijn idee was dat we met hem een hoogvlieger hadden in het algemeen klassement van de Tour."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |