Dat wordt nog wat met het Belgische team, je kan moeilijk 1 van de 3 thuis laten.quote:
Als je dit soort dingen zegt verdien je het niet om het WK te rijden.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat met het Belgische team, je kan moeilijk 1 van de 3 thuis laten.
Dat kan prima, Philipsen brengt niet heel veel meer dan Wout. En met dit soort teksten geef je Vanthourenhout alle reden om het te doen ook.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat met het Belgische team, je kan moeilijk 1 van de 3 thuis laten.
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik denk niet dat Sven het lef heeft om hem thuis te laten.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kan prima, Philipsen brengt niet heel veel meer dan Wout. En met dit soort teksten geef je Vanthourenhout alle reden om het te doen ook.
Waar heeft hij anders voor getraindquote:Op maandag 10 juli 2023 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik neem aan dat Krek ook mee gaat.
2 paarden om op te kunnen wedden in een sprint is wel erg prettig. Je weet nooit wat er gebeurt in een koers van 250+ kilometer. Niemand die dat zou kunnen ipv Philipsen.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kan prima, Philipsen brengt niet heel veel meer dan Wout. En met dit soort teksten geef je Vanthourenhout alle reden om het te doen ook.
Daar ben ik ook bang voor, maar Vanthourenhout zou na 2000 als aanstaand tassendrager van Nys moeten weten hoe het werkt (of juist niet werkt). Ook zo fucking achterlijk om dit te zeggen, terwijl de situatie waarin Philipsen überhaupt achter iemand, wie dan ook, aan moet rijden 0 is. Domme jongen.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik denk niet dat Sven het lef heeft om hem thuis te laten.
De Lie zou ook nog kunnen, maar die komt niet eens in aanmerking met deze concurrentie, terwijl die bij andere grote landen zomaar kopman had kunnen zijnquote:Op maandag 10 juli 2023 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 paarden om op te kunnen wedden in een sprint is wel erg prettig. Je weet nooit wat er gebeurt in een koers van 250+ kilometer. Niemand die dat zou kunnen ipv Philipsen.
Dat worden 'Sint-Michielsgestel 2000 Veldrijden' taferelen.quote:
Wellicht kan hij tips vragen aan Danny Stam hoe daar mee om te gaan.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Zo’n sterrenensemble laten managen door nikszeggend lichtgewicht Sven Vanthourenhout is wel vragen om een ramp.
Dat zal toch wel moeten. Philipsen ga je niet veel aan hebben op deze manier. Die zou ik dan ook thuis laten.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Domme opmerking inderdaad, maar ik zie Sven hem wel gewoon meenemen.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal toch wel moeten. Philipsen ga je niet veel aan hebben op deze manier. Die zou ik dan ook thuis laten.
Ze kunnen hem altijd achter de hand houden voor een sprint (er vanuit gaande dat Wout daar niet op wacht)quote:Op maandag 10 juli 2023 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal toch wel moeten. Philipsen ga je niet veel aan hebben op deze manier. Die zou ik dan ook thuis laten.
Je zult ook renners moeten hebben die zichzelf opofferen. Niet alleen maar renners die voor hun eigen kans gaan en elkaar in de weg gaan rijden.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze kunnen hem altijd achter de hand houden voor een sprint (er vanuit gaande dat Wout daar niet op wacht)
quote:Op maandag 10 juli 2023 20:31 schreef Marcoss het volgende:
Dat wordt een duel tussen Wout en Evenepoel wie zo vroeg mogelijk weg kan rijden uit het peloton
Ook wel apart om nu al aan te geven dat Philipsen gaat sprinten als het nog bij elkaar is, na zo'n afstand lijkt het me geen zekerheidje is dat hij sneller is dan van Wout
In welk scenario moet Philipsen achter Vanderpoel gaan rijden? Alsof Evenepoel en Van Aert eerder zouden lossen dan hem? Gewoon dom dat hij zich zo’n quote laat ontlokkenquote:Op maandag 10 juli 2023 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Wout of Evenepoel vooruit is en Van der Poel er naartoe wil. Dan moet je als Philipsen natuurlijk op z'n wiel springen en vervolgens niks doen.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:53 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
[..]
In welk scenario moet Philipsen achter Vanderpoel gaan rijden? Alsof Evenepoel en Van Aert eerder zouden lossen dan hem? Gewoon dom dat hij zich zo’n quote laat ontlokken
Luke en AJ gaan vol voor goud.quote:Elite Men
Lawson Craddock (Houston; Team BikeExchange-Jayco) – Road Race
Matteo Jorgenson (Boise, Idaho; Movistar Team) – Road Race
Brandon McNulty (Phoenix; UAE Team Emirates) – Time Trial
Neilson Powless (Roseville, Calif.; EF Education-EasyPost) – Road Race
Sean Quinn (Sherman Oaks, Calif.; EF Education-EasyPost) – Road Race
Magnus Sheffield (Pittsford, N.Y.; Ineos Grenadiers) – Time Trial & Road Race
Quinn Simmons (Durango, Colo.; Lidl-Trek) – Road Race
U23 Men
Evan Boyle (Niskayuna, N.Y.) – Time Trial
Owen Cole (Chapel Hill, N.C.; Velocious Sport) – Road Race
Luke Lamperti (Sebastopol, Calif.; Trinity Racing) – Road Race
Brody McDonald (Escondido, Calif.; Aevolo Cycling) – Road Race
Viggo Moore (Feldberg, Ger.; Israel Premier Tech) – Time Trial
Artem Shmidt (Cumming, Ga.; Hagens Berman Axeon) – Road Race
Colby Simmons (Durango, Colo.; Jumbo-Visma Development Team) – Road Race
Junior Men
AJ (Andrew) August (Pittsford, N.Y.; Hot Tubes Development Cycling Team) – Time Trial & Road Race
Luke Fetzer (Laguna Beach, Calif.; Hot Tubes Development Cycling Team) – Road Race
Henry Neff (Arlington, Va.; Kelly Benefits Strategies Cycling) – Road Race
Darren Parham (Yucaipa, Calif.; Hot Tubes Development Cycling Team) – Road Race
David Thompson (New Canaan, Conn.; Hot Tubes Development Cycling Team) – Time Trial & Road Race
Als Wout nog 2 weken op kop moet boren voor Vingegaard dan durf ik niet te zeggen hoe fris hij straks bij het WK is.quote:Op maandag 10 juli 2023 23:53 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
[..]
In welk scenario moet Philipsen achter Vanderpoel gaan rijden? Alsof Evenepoel en Van Aert eerder zouden lossen dan hem? Gewoon dom dat hij zich zo’n quote laat ontlokken
Op kop rijden zal het probleem niet zijn, denk ik. Wel die etappes waar hij vanaf het begin in de aanval is en in de finale Vingegaard nog even meeneemt. Daarvan heeft hij er nu ook alweer 2 gehad, maar denk dat hij dat niet meer gaat doen (als hij de Tour al uitrijdt)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als Wout nog 2 weken op kop moet boren voor Vingegaard dan durf ik niet te zeggen hoe fris hij straks bij het WK is.
quote:Elite-Mannen:
Mathieu van der Poel
Dylan van Baarle
Pascal Eenkhoorn
Olav Kooij
Daan Hoole
Jan Maas
Oscar Riesebeek
Mick van Dijke
Tijdrit:
Daan Hoole
Jos van Emden