Context?quote:
Hopelijk kan hij de druk van de pers aanquote:Op maandag 10 juli 2023 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met oa Merlier en Vervaeke, maar in ieder geval zonder Van Wilder
Ah, ik kon alleen een bericht vinden dat PatLef misschien toch zwicht voor de druk van Ineos, vond het al vreemd dat Koffieplanter daar zo positief over zou zijn.quote:
Waarom zou ik daar niet positief over zijn? INEOS' B-ploeg brengt meer hulp dan het beste wat QuickStep te bieden heeft.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik kon alleen een bericht vinden dat PatLef misschien toch zwicht voor de druk van Ineos, vond het al vreemd dat Koffieplanter daar zo positief over zou zijn.
Ineos lijkt ook steeds verkeerde keuzes te maken met renners die ze halen, al kan een Remco wel weer een stap in de goede richting zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar niet positief over zijn? INEOS' B-ploeg brengt meer hulp dan het beste wat QuickStep te bieden heeft.
Wie dan? De renners die INEOS haalt zijn allemaal goed, alleen ongeschikt om uit te spelen als leider en het ermee te winnen van Jumbo en UAE.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ineos lijkt ook steeds verkeerde keuzes te maken met renners die ze halen, al kan een Remco wel weer een stap in de goede richting zijn.
Foss en Verona werden gelinkt naar Ineos toch? En Rodriguez, Tao Geoghegan Hart, Daniel Martinez zouden weggaan. Lijkt mij niet echt een verbetering.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie dan? De renners die INEOS haalt zijn allemaal goed, alleen ongeschikt om uit te spelen als leider en het ermee te winnen van Jumbo en UAE.
Foss met al zijn kwalen en middelmaat zijnde zelf is waarschijnlijk nog steeds beter dan alles wat QuickStep te bieden heeft.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Foss en Verona werden gelinkt naar Ineos toch? En Rodriguez, Tao Geoghegan Hart, Daniel Martinez zouden weggaan. Lijkt mij niet echt een verbetering.
Hoho, Stef Crass heeft al het parcours bekeken in het ziekenhuis!quote:Op maandag 10 juli 2023 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Even gekeken wie er de eerste week nog uitviel in de tour en toen dat weinig was besloten om de Vuelta te doen.
Maar die rijd als enige tegen toeschouwers aan.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hoho, Stef Crass heeft al het parcours bekeken in het ziekenhuis!
De druk zal ongekend hoog zijn. Benieuwd of er een nieuw virus dan de ronde doetquote:
Was gisteren ook te zien in andere tijden Sport. Mooie afleveringquote:Op maandag 10 juli 2023 11:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Toch mooi dat hij daar zijn nieuwe passie in heeft gevonden.
Hebben Vingegaard en Pogacar al met 100% zekerheid gezegd dat ze geen Vuelta rijden? De dubbel Tour-Vuelta is minder onmogelijk dan Giro-Tour.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Remco die meedoet aan een koers waar Vingegaard en Pogacar verstek laten gaan? Say it aint so.
Vingegaard lijkt mij niet heel waarschijnlijk, maar het zou mij niet verbazen als Pogacar nog de Vuelta gaat rijden.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hebben Vingegaard en Pogacar al met 100% zekerheid gezegd dat ze geen Vuelta rijden? De dubbel Tour-Vuelta is minder onmogelijk dan Giro-Tour.
Er bestaat toch wel een kansje dat Vingegaard de Vuelta gaat rijdenquote:Op maandag 10 juli 2023 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vingegaard lijkt mij niet heel waarschijnlijk, maar het zou mij niet verbazen als Pogacar nog de Vuelta gaat rijden.
En met het WK tussendoor is een dubbel ook minder waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Mij wel. Die ronde is een jaar geleden al aan Ayuso beloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |