abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2023 @ 16:47:52 #201
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209606408
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:47 schreef Snikkelbeer het volgende:
Maar dat zou betekenen dat al die mensen op Twitter het bij het verkeerde eind hebben. :?
Ja, dat zijn ook geen FOK!ers he :')
pi_209606418
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Oh zo.

[ afbeelding ]
Gozer je had zelf die teller hier geplaatst toch?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209606463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 15:32 schreef Tjoent het volgende:
Van de Telegraaf:

Opgevangen geluiden waren "achtergrondgeruis van de oceaan"

De Amerikaanse kustwacht is zojuist met minder goed nieuws gekomen. De geluiden die eerder deze week werden gedetecteerd door een Canadees vliegtuig waren "achtergrondgeruis van de oceaan".
Ah.
Ik zei al dat het onzin was, maar werd door experts op mijn nummer gezet.
pi_209606465
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:46 schreef Ama het volgende:
Hier zegt iemand dat ze ook nog beetje tijd kunnen winnen qua zuurstof door het iets naar beneden te draaien, zouden ze dan 12 uur zuurstof mee kunnen winnen. En iedere persoon die niet meer leeft neemt geen zuurstof meer in maar dat is wel hard om over na te denken.
Zogauw ze gevonden zijn, zijn de inzittenden ook gered!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209606469
Misschien kunnen dolfijnen ingezet worden om de duikboten te lokaliseren? Dolfijnen zijn tenslotte toch de speurhonden van de oceanen.
pi_209606484
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Beetje zoals dit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is sneller
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  donderdag 22 juni 2023 @ 16:55:32 #207
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_209606504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:52 schreef grrrrg het volgende:
Misschien kunnen dolfijnen ingezet worden om de duikboten te lokaliseren? Dolfijnen zijn tenslotte toch de speurhonden van de oceanen.
Precies en iedereen weet dat ze op 4km diepte zwemmen!
Ik ga naar huis.
pi_209606505
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:52 schreef grrrrg het volgende:
ja ai robot dolfijntjes van bolcomdynamics.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  donderdag 22 juni 2023 @ 16:56:29 #209
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209606517
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
Zogauw ze gevonden zijn, zijn de inzittenden ook gered!
Het probleem is dat ze dus helemaal niet meer op een geluid af kunnen gaan waarvan ze zeiden dat ze in dat gebied zochten. Dat blijkt dus ineens oceaangeruis oid te zijn.

En eerst gingen (wij hier iig) er nog vanuit dat dat geluid een levensteken van die inzittenden was.

Dat levensteken is inmiddels dus genihiliseerd.
pi_209606519
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:17 schreef Vallon het volgende:

[..]
Je mag zelf vinden wat je wilt maar anderen hebben een andere minstens zo valide en hier - bijna zeker - een sterk meer onderbouwde overweging gemaakt.
Moeten zij weten
-nee-
pi_209606520
Ik vind dit zo'n heerlijk topic.

:') Berekeningen tot op de minuut hoe lang er nog zuurstof is. :')

:') Zaten er maar ontploffende bouten in, dan waren ze allang aan strand geweest. :')

:') Wellicht kunnen dolfijnen worden ingezet als speurhonden. :').

en allemaal bloedje serieus.

Ik kan er met m'n kop niet bij dat mensen zoiets bedenken en dan ook nog serieus gaan plaatsen.

Ik vraag mezelf nu af, is het van alle tijden dat iemand zomaar iets roept waar ze echt nog geen begin hebben van idee hoe iets werkt? of is dat pas sinds interne, en hield je verder gewoon je mond als je van een onderwerp geen verstand had?
pi_209606521
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:55 schreef nietzman het volgende:

[..]
Misschien niet op 4 km diepte, maar ze hebben wel heel fijngevoelige sonar
  donderdag 22 juni 2023 @ 16:58:27 #213
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209606540
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:55 schreef nietzman het volgende:

[..]
Sowieso een gouden plan op dit moment. Kan niet misgaan.

"Eee ee e e ee ee"
- Wat zeg je, Flipper?
"E eee ee e ee e"
- Bij de oude molen?
"Eee e eee ee"
- Kom op jongens, er is iemand in gevaar!
pi_209606542
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het probleem is dat ze dus helemaal niet meer op een geluid af kunnen gaan waarvan ze zeiden dat ze in dat gebied zochten. Dat blijkt dus ineens oceaangeruis oid te zijn.

En eerst gingen (wij hier iig) er nog vanuit dat dat geluid een levensteken van die inzittenden was.

Dat levensteken is inmiddels dus genihiliseerd.
Het gaat mij erom dat dat ding gevonden kan worden maar dat dat niks betekend voor de overlevingskansen.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 22 juni 2023 @ 16:58:47 #215
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209606544
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:56 schreef koemleit het volgende:

:') Zaten er maar ontploffende bouten in, dan waren ze allang aan strand geweest. :')

Ik kan er met m'n kop niet bij dat mensen zoiets bedenken en dan ook nog serieus gaan plaatsen.

Ik vraag mezelf nu af, is het van alle tijden dat iemand zomaar iets roept waar ze echt nog geen begin hebben van idee hoe iets werkt? of is dat pas sinds interne, en hield je verder gewoon je mond als je van een onderwerp geen verstand had?
Hee, nog zo'n pipo die zich boven de rest van het klootjesvolk waant. :)

Alles goed daar boven? :W
  donderdag 22 juni 2023 @ 16:59:24 #216
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_209606549
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:56 schreef grrrrg het volgende:
Misschien niet op 4 km diepte, maar ze hebben wel heel fijngevoelige sonar
Ik ga naar huis.
pi_209606550
Hebben ze al magneetvissen geprobeerd??
pi_209606557
quote:

Dat krijg je met hollywood. Die zetten timers te laat aan en op de laatste seconde overleven ze het
pi_209606570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:58 schreef Tengano het volgende:

[..]

Alles goed daar boven? :W
Ja, iedereen weet toch dat er action ballonnen gebruikt kunnen worden voor het redden. Gewoon bevestigen en klaar. Kind kan de was doen!
pi_209606571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
als je met klootjesvolk mensen bedoelt die op internet hun meningen/ideeën geven over een onderwerp waarvan ze voor vorige week nog nooit van gehoord hadden. Dan inderdaad ja, boven die mensen voel ik me verheven.

en dus niet omdat ik het wel weet of een "betere mening" heb, maar omdat ik weet dat ik het niet weet.
pi_209606580
Ik heb hier in een neutrale setting, gewoon buiten dus, over nagedacht, en het hele verhaal is volkomen ongeloofwaardig, ondanks dat het waar is, tenminste daar ga ik vanuit.

Dan de media coverage er nog overheen met de tellers etc.
pi_209606593
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2023 17:01 schreef Za het volgende:
Ik heb hier in een neutrale setting, gewoon buiten dus, over nagedacht, en het hele verhaal is volkomen ongeloofwaardig, ondanks dat het waar is, tenminste daar ga ik vanuit.

Dan de media coverage er nog overheen met de tellers etc.
Kijken we naar een variant van de truman show?
pi_209606596
Snap overigens de obsessie met die gamecontroller niet. Dat is echt wel gangbaar bij professionele toepassingen ook. (Al zou een bedrade mss beter zijn). Andere engineeringkeuzes zijn dan wel weer bedenkelijk, ook de kleur van het vessel bv. Wit is echt een idiote kleur om te kiezen in een oceaan.
  donderdag 22 juni 2023 @ 17:04:00 #224
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209606603
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 17:03 schreef BBach het volgende:
Snap overigens de obsessie met die gamecontroller niet. Dat is echt wel gangbaar bij professionele toepassingen ook. (Al zou een bedrade mss beter zijn). Andere engineeringkeuzes zijn dan wel weer bedenkelijk, ook de kleur van het vessel bv. Wit is echt een idiote kleur om te kiezen in een oceaan.
Eindelijk! Waar bleef je nou?
pi_209606608
quote:

Tamelijk bizar ja
Maar liefst 7 delen over iets wat al over was toen het begon.

Er is geen hoop, niets nieuws over te vertellen en het was wel duidelijk dat die geluiden onzin waren.

Wat gaan die sensatiebelusten doen als de tijd op is, wat nu bijna zo ver is?

Hopen op het volgende grote ongeluk?

Dat men tijd heeft om hier 24/7 rond te hangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')