Als ze nu niet in staat zijn dit ding te localiseren en naar de oppervlakte te halen, dan kunnen ze voorlopig ook geen ... Matt Damon naar Mars sturen om te redden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna vergelijkbaar inderdaad, maar dan totaal niet.
Doet een tracker het nog als de stroom uitvalt?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:47 schreef Tengano het volgende:
Zelfs fietsen hebben volgens mij tegenwoordig een tracker ingebouwd. Hoe kan het in godsnaam dat er in dat ding geen noodtracker zit oid? Er zijn daar zoveel mensen, ROV's, schepen, vliegtuigen en resources ter plaatse dat ie dan allang gevonden was.
Er komt vast nog wel wat aftermath denk ik van dit hele verhaal en de tekortkomingen aan dat ding, maar het is wel heel erg zuur dit.
hahahah wat grappig! Kom niet meer bij.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:19 schreef PzKpfw het volgende:
Wist je dat de zwembaden van de Titanic tot op de dag van vandaag nog steeds vol zitten?
Zo als iemand ooit zei: Space is easy compared to Earth. We kunnen 350.000 km naar de maan komen maar amper 10km diep onder de aardoppervlakte exploreren. Het fundamentele probleem is dichtheid van stof.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:17 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Als ze nu niet in staat zijn dit ding te localiseren en naar de oppervlakte te halen, dan kunnen ze voorlopig ook geen naar Mars sturen om te redden.
Ja die blijft het doen omdat die doorgaans beschikt over een eigen batterij.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Doet een tracker het nog als de stroom uitvalt?
LOLquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:19 schreef PzKpfw het volgende:
Wist je dat de zwembaden van de Titanic tot op de dag van vandaag nog steeds vol zitten?
Nachtmerriemateriaal, net zoals onder het puin wachten en maar niet gevonden worden na een aardbeving.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zo als iemand ooit zei: Space is easy compared to Earth. We kunnen 350.000 km naar de maan komen maar amper 10km diep onder de aardoppervlakte exploreren. Het fundamentele probleem is dichtheid van stof.
Beetje zoals ditquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:34 schreef Alarmonoff het volgende:
Nachtmerriemateriaal, net zoals onder het puin wachten en maar niet gevonden worden na een aardbeving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:34 schreef Tengano het volgende:
Beetje zoals ditAlweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Mooi man.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:20 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
hahahah wat grappig! Kom niet meer bij.
Je bedoelt RIP aan degenen die overleden zijn. Aan de nabestaanden geef je condoleances. Overigens is het nog niet bekend of ze overleden zijn.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je bedoelt RIP aan degenen die overleden zijn. Aan de nabestaanden geef je condoleances. Overigens is het nog niet bekend of ze overleden zijn.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je bedoelt RIP aan degenen die overleden zijn. Aan de nabestaanden geef je condoleances. Overigens is het nog niet bekend of ze overleden zijn.
Ze zijn precies om 14.00 uur overleden, toen was namelijk de zuurstof op. Heb ik op Twitter gelezen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:41 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij is het nog niet bekend dat ze overleden zijn.
Heeft iemand mss een bron/link?
Oh reallyquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je timer was afgelopen toch? Nu zijn ze dood.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:41 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij is het nog niet bekend dat ze overleden zijn.
Heeft iemand mss een bron/link?
Zo werkt dat niet, dan ben je niet meteen dood.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Ze zijn precies om 14.00 uur overleden, toen was namelijk de zuurstof op. Heb ik op Twitter gelezen.
Oh zo.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef Snikkelbeer het volgende:
Ze zijn precies om 14.00 uur overleden, toen was namelijk de zuurstof op. Heb ik op Twitter gelezen.
Maar dat zou betekenen dat al die mensen op Twitter het bij het verkeerde eind hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, dan ben je niet meteen dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |