Ja verdomme, we krijgen al geen leuk weer hier, dus laat het dan minstens gewoon droog blijven als ik op de fiets zit zoquote:
In Hoorn giet het nietquote:
quote:
quote:136 files 796 kilometer
https://www.anwb.nl/verkeer/filelijst
quote:151 files 869 kilometer
Kassel, daar komen we altijd langs op weg naar wintersport. Komt wel dichtbij zo.quote:
Nu alweerquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:54 schreef lily het volgende:
Ik zit 10 minuten van Valkenburg en mijn zoon heeft daar vrienden.
De filmpjes van ondergelopen straten komen al binnen op zijn snapchat
Het is klaar.quote:Modelbeoordeling:
Belangrijkste aandachtspunt is de de neerslag bij de frontale golf. De neerslag strekt sneller dan modellen berekenen en ook een actieve pluk wat nu boven de Ardennen zou moeten liggen is er in werkelijkheid niet. Hierdoor worden de verwachte neerslagsommen niet gehaald. Eigenlijk zit geen enkel model echt goed op de realiteit en is het gewoon nowcasten. Verder is HAP1 volkomen onbruikbaar wat betreft mist/St op zee.
Neerslag:
Vanmiddag en vanavond in de zuidoostelijke helft buiige regen. Sterk wisselende intensiteiten. Het zwaartepunt ligt boven het oosten en zuidoosten, met in Limburg vanmiddag ook onweer. Zwaarste convectie blijft zuidoost van ons land, waar het zuiden van Limburg nog wat van meekrijgt. Neerslagsommen van meer dan 75 mm worden niet meer gehaald. Vrijdag droog. Nabij het warmtefront van zaterdag in het noorden lokaal wat lichte regen.
Dat lijkt me niet neequote:
Hier in Twente wordt het continu aangevuld. Het regent al enkele uren. Eerst miezerig, maar nu iets steviger. De koelte is heerlijk om het huis door te laten luchten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:17 schreef Zipportal het volgende:
De hele bende verdampt hier net. Gvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |