abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 augustus 2023 @ 22:23:58 #151
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210360867
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 21:26 schreef sherezade het volgende:

[..]
Gek hé dat een kind buikpijn heeft en zenuw trekjes met die krankzinnige thuissituatie van hun. Maar leg de schuld vooral weer bij derden neer 🤡
En ik maar denken dat ie daar speciale stenen voor had -O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker zondag 20 augustus 2023 @ 22:26:34 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210360904
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:23 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Piemelkleien helpt dus ook niet ....
pi_210361790
quote:

[..]
Een vriendin van mij zweert erbij hoor. Haar dochter slaapt alleen maar goed met een grote amethyst naast haar hoofdje en speciale olie op haar voetjes en slaapspray met bio lavendel.
Daarnaast doen ze Micro-meditaties onder muziek met baarmoedergeluiden. Het zijn niet alleen de stenen.
Oh en een zoutssteenlamp is ook heel goed in de slaapkamer.
  Moderator / Miss SHO maandag 21 augustus 2023 @ 06:36:24 #154
22592 crew  Ole
pi_210362640
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:53 schreef quirina het volgende:

[..]
Een vriendin van mij zweert erbij hoor. Haar dochter slaapt alleen maar goed met een grote amethyst naast haar hoofdje en speciale olie op haar voetjes en slaapspray met bio lavendel.
Daarnaast doen ze Micro-meditaties onder muziek met baarmoedergeluiden. Het zijn niet alleen de stenen.
Oh en een zoutssteenlamp is ook heel goed in de slaapkamer.
_O- _O_
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_210362967
Goedemorgen mooie ziel!
pi_210363083
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 07:55 schreef quirina het volgende:
Goedemorgen mooie ziel!
:')

Moggel scheet!
pi_210363913
Oh Lopesan Costa Meloneras, zijn we ook geweest kwamen we Joling tegen daar. Mooi hotel hoor!
pi_210364551
quote:

[..]
Ik las tenen in de gauwigheid. Ik begreep het al niet :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 augustus 2023 @ 17:32:17 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_210369476
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 18:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André, het zoontje van André Hazes en Monique Westenberg, gaat na de zomervakantie naar een nieuwe school. De 6-jarige André miste “structuur en regelmaat” en het onderwijs op zijn vorige school paste niet bij hem, zo schrijft Monique op Instagram.

De overstap heeft volgens Monique niets te maken met de leerplichtzaak waar zij en André momenteel mee te maken hebben. De twee moeten op 24 augustus voor de rechter verschijnen, omdat ze in 2022 buiten de schoolvakantie zonder toestemming van school op vakantie zouden zijn gegaan. “Die situatie staat hier geheel los van”, reageert Monique. “Dat sommigen hier klakkeloos iets aannemen is weer zo jammer.”

“Je kind ongelukkig naar school zien gaan is het laatste wat je als ouder wilt!”, aldus Monique, die schrijft dat de kleine André ook last had van “buikpijn en gekke zenuwtrekjes” die in de zomervakantie gelijk over waren.

De zoon van André en Monique “kon niet zijn wie hij is”, zo vervolgt ze. Daarom wilde hij ook zelf graag naar een andere school, waar hij maandag aan groep 4 begint. “De overstap naar een nieuwe school vond ik als ouder toch lastig, maar merk aan hem dat hij er zelf erg naar uitkijkt.”
https://www.ditjesendatje(...)ar-een-nieuwe-school

Goh, hoe zou dat nu toch komen? 🤔
misschien dat kind eens stabiel opvoeden ipv het gehannes met een verslaafde vader
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_210372208
Het is weer neukdag.
pi_210373015
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]
misschien dat kind eens stabiel opvoeden ipv het gehannes met een verslaafde vader
Structuur en regelmaat 😂.. Die zal die sneller op school krijgen dan thuis met een junk/rondneuker als vader en een moeder die constant als een voetveeg in tranen zit.. Maar daar zul je inderdaad wel in de schoolbank voor moeten zitten ipv om de haverklap vakantie vieren in het buitenland.
pi_210374019
Monique vind het prima allemaal.
Het is wachten tot de dag dat André een leukere vrouw tegenkomt en daar een gezin mee sticht.
Tot die tijd heeft ze het kind, het huis, de lange vakanties.
pi_210395922
Özcan Akyol heeft totáál geen interesse meer in de televisieprijzen van Televizier nu een type als André Hazes jr. mensen inhuurt om stemmen te ronselen. “Zo’n prijs wil je toch niet?”
https://www.mediacourant.(...)ctie-andre-hazes-jr/
pi_210396561
Monique maakt haar reputatie van 1000 dingen doekje meer dan waar. Wegflikkeren als het ding te vies is, maa r tot die tijd doet het prima dienst.
Alius aliud dicit
pi_210398015
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:56 schreef quirina het volgende:
Het is wachten tot de dag dat André een leukere vrouw tegenkomt en daar een gezin mee sticht.
Ja precies dat is het ook. Zolang zij maar in de vila kan blijven en niet terug hoeft in die stacaravan op het kermisterrein.Het is een kwestie van tijd totdat het weer mis gaat.. We wachten rustig af op de ellende.
  Spellchecker woensdag 23 augustus 2023 @ 19:51:39 #166
197773 crew  maily
pi_210398083
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:56 schreef quirina het volgende:
Definieer "een gezin" ? :X
pi_210406264
André en Mo met zoontje op Story-cover: ‘Bekokstoofd’

De bekende paparazzo Edwin Smulders was maandag al gespot bij de nieuwe school van het zoontje van André Hazes jr. en Monique Westenberg. En inderdaad: het drietal staat vandaag gisteren op de cover van de nieuwste Story. Heel even werd er nog schande van gesproken dat Edwin daar in de bosjes lag, maar de foto’s verraden dat het afgesproken werk is.

Bekokstoofd
De foto’s van André, Monique en hun zoontje zien er veel te geposeerd uit en bovendien heeft André een goede relatie met zowel Edwin als de hoofdredacteur van de Story, Guido den Aantrekker. Hij heeft Guido zelfs eens gevraagd om zijn stiefvader te worden :') dus een appje was genoeg geweest om de paparazzo op afstand te houden.

https://www.mediacourant.(...)y-cover-bekokstoofd/

Ze doen het er gewoon om, hé. :')
pi_210406366

André Hazes en Monique Westenberg zijn door de rechtbank van Rotterdam veroordeeld voor leerplichtverzuim. Beiden moeten een boete betalen van 450 euro, wat in totaal dus neerkomt op 900 euro.

André en Monique hebben na mondelinge toestemming bij de leerplichtambtenaar vakantie aangevraagd voor april vorig jaar. Dit heeft de leerplichtambtenaar toen afgewezen. Toch zijn ze gegaan. Hiermee namen ze langer dan tien dagen vrij voor kleine Dré en krijgen ze dus een boete.

De inhoudelijke behandeling van de zaak vond na overleg, mede vanwege de leeftijd van de 6-jarige Dré, achter gesloten deuren plaats. De uitspraak is wel openbaar.

Het stel verliet na de inhoudelijke behandeling direct de rechtbank. Ze hebben de uitspraak dus niet afgewacht. Nienke Hoogervorst, de advocaat van het stel, heeft aan het ANP laten weten dat zij niet bij de uitspraak aanwezig zijn 'in verband met andere afspraken'.

https://www.rtlboulevard.(...)nk-na-leerplichtzaak

Net goed! :')🖕
pi_210409332
Zou de rechter ook op fok rondhangen? 450 euro is hier toch fantastisch. :D
  donderdag 24 augustus 2023 @ 18:43:04 #170
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210409397
Kan ie eindelijk een soort van krediet opbouwen, verknald hij het weer door de uitspraak niet af te wachten :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210409445
Zielige figuren, kunnen niks normaal afhandelen en vluchtgedrag of het is puur arrogantie en minachting om voortijdig het pand te verlaten.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 augustus 2023 @ 19:28:13 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_210410123
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:

De bekende paparazzo Edwin Smulders was maandag al gespot bij de nieuwe school van het zoontje van André Hazes jr. en Monique Westenberg. En inderdaad: het drietal staat vandaag gisteren op de cover van de nieuwste Story. Heel even werd er nog schande van gesproken dat Edwin daar in de bosjes lag, maar de foto’s verraden dat het afgesproken werk is.

Bekokstoofd
De foto’s van André, Monique en hun zoontje zien er veel te geposeerd uit en bovendien heeft André een goede relatie met zowel Edwin als de hoofdredacteur van de Story, Guido den Aantrekker. Hij heeft Guido zelfs eens gevraagd om zijn stiefvader te worden :') dus een appje was genoeg geweest om de paparazzo op afstand te houden.

[ afbeelding ]

Zum kotzen. :r

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210410174
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Zielige figuren, kunnen niks normaal afhandelen en vluchtgedrag of het is puur arrogantie en minachting om voortijdig het pand te verlaten.
900¤ is een schijntje voor hun.
Volgende lange vakantie is alweer geboekt denk ik.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 augustus 2023 @ 19:35:52 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_210410269
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:31 schreef quirina het volgende:

[..]
Dezerechtszaak levert meer gratispubliciteit op dan de fractie van deze straf. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210410275
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 19:51 schreef maily het volgende:

[..]
Definieer "een gezin" ? :X
Gezinnen zijn er in allerlei vormen.
  Spellchecker donderdag 24 augustus 2023 @ 19:37:06 #176
197773 crew  maily
pi_210410302
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:36 schreef quirina het volgende:

[..]
Gezinnen zijn er in allerlei vormen.
Ja.

Ik doelde eigenlijk op "papa, mama en nog een of twee kinderen" :+
pi_210410307
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:31 schreef quirina het volgende:

[..]
Dat is zo maar ze zijn er gelukkig niet mee weggekomen omdat hij Hazes heet.
  Moderator donderdag 24 augustus 2023 @ 19:53:36 #178
184769 crew  Deisyy
pi_210410671
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:

Bekokstoofd

[ afbeelding ]

Wat een mensen joh _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210414332
Alles voor de aandacht, maar als ze aandacht krijgen dan is de media oh zo vervelend en naar.
pi_210414593
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 23:24 schreef quirina het volgende:
Alles voor de aandacht, maar als ze aandacht krijgen dan is de media oh zo vervelend en naar.
Precies.. Maar zo de moeder zo de zoon hé.. Hij heeft het niet van een vreemde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')