abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker donderdag 24 augustus 2023 @ 19:37:06 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210410302
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:36 schreef quirina het volgende:

[..]
Gezinnen zijn er in allerlei vormen.
Ja.

Ik doelde eigenlijk op "papa, mama en nog een of twee kinderen" :+
pi_210410307
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:31 schreef quirina het volgende:

[..]
900¤ is een schijntje voor hun.
Volgende lange vakantie is alweer geboekt denk ik.
Dat is zo maar ze zijn er gelukkig niet mee weggekomen omdat hij Hazes heet.
  Moderator donderdag 24 augustus 2023 @ 19:53:36 #178
184769 crew  Deisyy
pi_210410671
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André en Mo met zoontje op Story-cover: ‘Bekokstoofd’

De bekende paparazzo Edwin Smulders was maandag al gespot bij de nieuwe school van het zoontje van André Hazes jr. en Monique Westenberg. En inderdaad: het drietal staat vandaag gisteren op de cover van de nieuwste Story. Heel even werd er nog schande van gesproken dat Edwin daar in de bosjes lag, maar de foto’s verraden dat het afgesproken werk is.

Bekokstoofd
De foto’s van André, Monique en hun zoontje zien er veel te geposeerd uit en bovendien heeft André een goede relatie met zowel Edwin als de hoofdredacteur van de Story, Guido den Aantrekker. Hij heeft Guido zelfs eens gevraagd om zijn stiefvader te worden :') dus een appje was genoeg geweest om de paparazzo op afstand te houden.

https://www.mediacourant.(...)y-cover-bekokstoofd/

[ afbeelding ]

Ze doen het er gewoon om, hé. :')
Wat een mensen joh _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210414332
Alles voor de aandacht, maar als ze aandacht krijgen dan is de media oh zo vervelend en naar.
pi_210414593
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 23:24 schreef quirina het volgende:
Alles voor de aandacht, maar als ze aandacht krijgen dan is de media oh zo vervelend en naar.
Precies.. Maar zo de moeder zo de zoon hé.. Hij heeft het niet van een vreemde.
  Spellchecker vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:43:04 #181
197773 crew  maily
pi_210415683
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André en Mo met zoontje op Story-cover: ‘Bekokstoofd’

De bekende paparazzo Edwin Smulders was maandag al gespot bij de nieuwe school van het zoontje van André Hazes jr. en Monique Westenberg. En inderdaad: het drietal staat vandaag gisteren op de cover van de nieuwste Story. Heel even werd er nog schande van gesproken dat Edwin daar in de bosjes lag, maar de foto’s verraden dat het afgesproken werk is.

Bekokstoofd
De foto’s van André, Monique en hun zoontje zien er veel te geposeerd uit en bovendien heeft André een goede relatie met zowel Edwin als de hoofdredacteur van de Story, Guido den Aantrekker. Hij heeft Guido zelfs eens gevraagd om zijn stiefvader te worden :') dus een appje was genoeg geweest om de paparazzo op afstand te houden.

https://www.mediacourant.(...)y-cover-bekokstoofd/

[ afbeelding ]

Ze doen het er gewoon om, hé. :')
Loopt dat kind met een fietshelm of met een basketbal?
pi_210415787
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 08:43 schreef maily het volgende:

[..]
Loopt dat kind met een fietshelm of met een basketbal?
Goedemorgen. c_/

Van Mediacourant,
Wat deed die vorige school precies met hun zoontje? “Hij kreeg daardoor volgens Monique buikpijn en vreemde zenuwtrekjes. In de zomervakantie verdween dat als sneeuw voor de zon.”

En nu op zijn nieuwe school? “Zijn buikpijn was weg en hij speelde lachend met zijn nieuwe bal.

En nu ik toch bezig ben.

Andre Hazes jr. krijgt steun van Guido, kotst op leerplichtambtenaar

Story-baas Guido den Aantrekker kotst het vak van de leerplichtambtenaar nu vollédig onder. Hij heeft een zeer intieme band met de Hazesjes – André vroeg hem ooit zelfs om zijn stiefvader te worden – en vindt dat André’s gezin gewoon lekker onder schooltijd op vakantie moet kunnen gaan. Zo’n leerplichtambtenaar zet hij neer als voetvolk.

https://www.mediacourant.(...)leerplichtambtenaar/

Dit kliekje is echt geesteziek.
Serieus, als een Guido mijn partner zo zou afkraken in dat schijtblaadje van hem, en daarvoor allerlei andere geestezieke figuren als Rachel en Sarah zou inzetten, zou ik nooit van mijn leven nog ooit 1 woord met hem spreken, laat staan een fotoserie van de eerste schooldag van mijn kind bekokstoven.
Wat een walgelijk triest zooitje bij elkaar. :r :r :r
pi_210415892
Over 20 jaar een boek en docu over het gebroken leven van Dr3
  Spellchecker vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:10:40 #184
197773 crew  maily
pi_210415906
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 09:09 schreef Ericr het volgende:
Musical!!!
pi_210416307
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 09:10 schreef maily het volgende:

[..]
Musical!!!
Pantoffels en bekers met zijn bestickerde smoeltje erop!!
pi_210416332
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 09:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Pantoffels en bekers met zijn bestickerde smoeltje erop!!
En een gekleide piemel, exclusief in het Kruidvatschap.
pi_210416373
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 09:56 schreef Ericr het volgende:

[..]
In zeepvorm om er lekker aan te ruiken. [Hi Ha[zes] Ho humor] -O-
pi_210417222
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 09:56 schreef Ericr het volgende:

[..]
Nee bij de Aldi of LIDL
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-zijn-nog-niet-heel

Want volkse mensen winkelen daar.
pi_210417324
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 11:18 schreef quirina het volgende:

[..]
Nee bij de Aldi of LIDL
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-zijn-nog-niet-heel

Want volkse mensen winkelen daar.

Naast de Mo deurmatten bij het Kruidvat zou ik ze sneller kopen. Mo heeft een 'succesvolle' kledinglijn daar gehad,
pi_210417401
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 11:28 schreef Ericr het volgende:

[..]
Naast de Mo deurmatten bij het Kruidvat zou ik ze sneller kopen. Mo heeft een 'succesvolle' kledinglijn daar gehad,
Ja en goede recensies ook hè. Kleding met grote en kleine mouw. Slecht gestikt, zakkende vullingen.
Om in de trend te blijven moeten het wel slappe piemeltjes zijn.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:15:30 #191
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210417743
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 09:09 schreef Ericr het volgende:
"Indigo kind zonder diploma"
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:33:42 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210417948
¤ 900 boete dus?
Dat wordt voor een hoop ouders interessant.

En dan is de vraag nog maar of het ¤ 450 per ouder is als de ouders niet apart wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:39:01 #193
197773 crew  maily
pi_210418020
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 12:33 schreef Leandra het volgende:
¤ 900 boete dus?

En dan is de vraag nog maar of het ¤ 450 per ouder is als de ouders niet apart wonen.
echt fantastisch :'(
pi_210418154
Net een paar seconden de nieuwe wereldhit flop geluisterd Ruzie met de buren.
Ik vind hem echt een vreselijk stemgeluid hebben. De clip is veel te druk en weer bijzonder amateuristisch, een aanéénschakeling van live beelden van optredens. Ik heb het idee dat hij nu denkt dat hij Robbie Williams is. :')
pi_210418393
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 12:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
"Indigo kind zonder diploma"
Nee indigos zijn de oudere generatie.
https://www.maneeshasluyz(...)l-regenboog-kinderen
pi_210418487
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 12:47 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Net een paar seconden de nieuwe wereldhit flop geluisterd Ruzie met de buren.
Ik vind hem echt een vreselijk stemgeluid hebben. De clip is veel te druk en weer bijzonder amateuristisch, een aanéénschakeling van live beelden van optredens. Ik heb het idee dat hij nu denkt dat hij Robbie Williams is. :')
Meh 🫤
pi_210418952
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 12:33 schreef Leandra het volgende:
¤ 900 boete dus?

Plus in dit geval een paar duizend ¤ aan kosten juridische bijstand en beiden hebben een een ochtend niet kunnen werken ( :+ )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 augustus 2023 @ 18:16:09 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_210421532
Guido is ook wel echt overduidelijk de woordvoerder van de familie Hazes hè, gisteravond nog goedpraten ook wat er was gebeurd met dat kind van school houden voor vakantie :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:26:01 #199
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_210422247
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 18:16 schreef rubbereend het volgende:
Guido is ook wel echt overduidelijk de woordvoerder van de familie Hazes hè, gisteravond nog goedpraten ook wat er was gebeurd met dat kind van school houden voor vakantie :')
Dat was enorm genânt, dat gebazel van die Guido. Wel fijn dat Frits H. en René M. daar fijn tegen in gingen.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:03:46 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_210468676
Hester Zitvast schrijft over dat wat haar opvalt in het nieuws of het dagelijks leven. Dit keer over de instagramstories van Monique Westenberg. „Ze jubelt dat ’de dame met de magische handen’ naar Nederland komt en insinueert dat deze alternatief spiritueel ’genezer’ kan helpen bij vruchtbaarheidsproblemen. Wanneer stopt dit soort waanzin toch?”

„Natuurlijk kent iedereen wel weer iemand die wel weer iemand kent die na het bezoeken van zo’n zweefgenezer toch zwanger raakte. Tja, zulke dingen gebeuren, maar het houdt geen enkel verband.”
„Natuurlijk kent iedereen wel weer iemand die wel weer iemand kent die na het bezoeken van zo’n zweefgenezer toch zwanger raakte. Tja, zulke dingen gebeuren, maar het houdt geen enkel verband.”

„Monique Westenberg heeft 738.000 volgers. Mijn voorzichtige inschatting is dat zo’n 95% daarvan vrouw is en dat daarvan weer zo’n 95% in zich in een potentieel vruchtbare leeftijd bevindt. Ik ben niet heel goed in rekenen, maar als je je dan vervolgens bedenkt dat een op de zes volwassenen wereldwijd kampt met onvruchtbaarheid, kunnen we met gemak stellen dat heel wat van Moniques volgers de pijn van een (nog) onvervulde kinderwens ervaart.

Kwakzalverij
En die pijn maakt wanhopig. Zo wanhopig dat je alles aangrijpt om die zo gewenste baby toch te krijgen. Niet alleen zullen veel van deze vrouwen/stellen zo ongeveer iedere behandeling die ze aangeboden krijgen in de reguliere zorg dankbaar aangrijpen. Ze zijn ook gevoelig voor kwakzalverij. In wat misschien wel de grootste zoektocht van je leven is, kijk je achter ieder deurtje, ook als je met gezond verstand allang weet dat er niets achter zit.

Als je dan een beetje doelloos aan het scrollen bent en langs de insta-diarree van Monique Westenberg komt, dan kun je wel eens denken: ’Hey, baat het niet, dan schaadt het niet. En het zal ook fysiek niet schaden, want „de vrouw met de magische handen”, kan natuurlijk helemaal niets dat écht helpt of lichamelijk iets in gang zet. Die gaat jou niet met het beroeren van wat energetische drukpunten zwanger krijgen. Ze troggelt ze wel haar salaris uit je portemonnee. Maar wat ik er het allerergst aan vind; ze geeft deze vrouwen en stellen valse hoop en zij hebben het al zo zwaar te verduren.

Zweefgenezer
Natuurlijk kent iedereen wel weer iemand die wel weer iemand kent die na het bezoeken van zo’n zweefgenezer toch zwanger raakte. Tja, zulke dingen gebeuren, maar het houdt geen enkel verband, net zoals het geen enkel verband houdt dat de vrouw in kwestie daags na het bezoek aan de vrouw met de magische handen haar droomhuis op Funda vond. Toeval. Als het bewezen werkt, dan wórdt het bewezen, wanneer gaan we dat nou eens inzien?

Laatste strohalm
Ondertussen heeft de vrouw met de magische handen een overdosis exposure via Monique gehad, ik gok dat haar inbox uitpuilt van de vrouwen die deze laatste strohalm vastpakken. Maar doe het nou niet. Het is géén laatste strohalm, het is kwakzalverij, niet meer en niet minder. Instagram zou dergelijke verkapte reclames strafbaar moeten maken. Maar het platform maakt zich liever druk met het verwijderen van foto’s van vrouwen die op zo’n manier borstvoeding geven dat er een tepel zichtbaar is.

Ibizamoeders-zweeffuik
Het gaat van Instagram niet komen, vrees ik. En ook niet van het gezonde verstand van Monique Westenberg, want die zit tot over haar oren in het Ibizamoeders-zweeffuik. Dus dan blijf ik er maar met al mijn kracht tegen ageren in de hoop dat er iemand meeleest en tegen die wanhopige (schoon)zus, vriendin of nicht zegt dat ze zich echt niet in de emotie moet laten meesleuren.

Sprookjes
Uiteindelijk blijft zo’n 10% van alle vrouwen echt onvrijwillig kinderloos. Dat zijn geen cijfers die uit een of andere grote duim van een magische hand komen, dat berekende het Centraal Bureau voor de Statistiek. Klamp je daar aan vast. En aan de wetenschap. En niet Monique Westenberg, die verkoopt alleen maar sprookjes.”

https://www.telegraaf.nl/(...)n-stellen-valse-hoop

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')