abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210301224
quote:
17s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom lijkt die gast rechtsachter op Gerard Joling met een grote neus, :')? Of is het Joling?
Ja.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 16 augustus 2023 @ 09:29:04 #102
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210301229
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:28 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Ja.
Dan lijkt zijn neus gewoon tien keer zo dik als normaal, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210301257
quote:
17s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dan lijkt zijn neus gewoon tien keer zo dik als normaal, :+.
:D

Van een ander etentje.
Gerard Joling onder vuur: ‘Waarom ga je uit eten met Rachel Hazes?’
https://www.mediacourant.(...)en-met-rachel-hazes/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 16 augustus 2023 @ 09:33:32 #104
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210301272
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
:D

Van een ander etentje.
Gerard Joling onder vuur: ‘Waarom ga je uit eten met Rachel Hazes?’
https://www.mediacourant.(...)en-met-rachel-hazes/
_O-. Doet me denken aan een ander MC-artikel. Dat ging ook over een BN'er (weet niet meer wie) die de foto's met Rachel zo min mogelijk plaatste want elke keer verloor hij volgers na zo'n foto, _O-.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210301287
quote:
17s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
_O-. Doet me denken aan een ander MC-artikel. Dat ging ook over een BN'er (weet niet meer wie) die de foto's met Rachel zo min mogelijk plaatste want elke keer verloor hij volgers na zo'n foto, _O-.
Lol.
Maik de Boer: ‘Ik raak altijd volgers kwijt na foto met Rachel Hazes’
https://www.mediacourant.(...)to-met-rachel-hazes/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 16 augustus 2023 @ 09:36:03 #106
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210301293
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Lol.
Maik de Boer: ‘Ik raak altijd volgers kwijt na foto met Rachel Hazes’
https://www.mediacourant.(...)to-met-rachel-hazes/
Ah ja, _O-. Ik dacht nog even aan Fred van Leer maar het was inderdaad De Boer.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 16 augustus 2023 @ 09:37:05 #107
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210301301
quote:
Maik, die gezien zijn outfit net bij de begrafenis van Rachels geloofwaardigheid vandaan kwam
Blijft mooi, :D.
pi_210301957
Rachel Hazes zet Boulevard-knul Nino Wilkes neer als dief: ’70K!’

Na twee jaar komt de aap uit de mouw: er is wel degelijk bonje tussen Rachel Hazes en Rossana Kluivert. De reden? Rachel verwijt haar zoon Nino Wilkes een dief te zijn. “70.000 euro!”
Ze kunnen ontkennen als de beste: BN’ers. Menig celebrity loopt met een nekhernia rond van al dat nee-schudden. Totdat ze volledig leeglopen in een Videoland-‘documentaire’. Of, zoals Rachel Hazes nu doet, in haar clubblad Story. Haar ruzie met Rossana Kluivert die twee jaar lang ontkend is, wordt nu alsnog bevestigd.

Rommelige manager
Maandenlang stond vooral Rossana ontzéttend moeilijk te doen voor elke camera: “Waar Rachel is? Achter haar theekraam denk ik!” En haar man Patrick Kluivert stond erbij en keek ernaar.

Hilarisch entertainment allemaal, maar ons geduld is inmiddels wel héél erg op de proef gesteld. Wat is er nou voorgevallen tussen die twee gezonbruinde meiden? Het draait allemaal om Rossana’s zoon Nino Wilkes, die een tijdje de management-assistent was van Rachel. En dat schijnt allemaal een beetje rommelig te zijn verlopen.

Mysterieuze post
Waar komt dit twee jaar na dato opeens allemaal vandaan? Nino plaatste vorige week een ietwat melodramatisch coming-out-verhaal op Instagram, waar een nogal onheilspellende reactie onder verscheen: “Rossana, dat jouw zoon opbiecht dat hij uit de kast komt prima. (…) Maar hij heeft 100 duizend euro ontvreemd van Rachel!”

Deze comment werd razendsnel verwijderd, maar was al gespot door juiceykanaal Reality FBI. De klacht van deze insider in een notendop? Nino zou enorm veel geld hebben ontvreemd van Rachel, het weliswaar hebben terugbetaald, maar nooit sorry hebben gezegd. “Hij heeft nooit zijn excuses aangeboden voor deze oplichterspraktijken!”

Rachel spreekt
Deze mysterieuze reactie op Nino’s pagina is niet echt groot nieuws geworden: hij is weliswaar de zoon van Rossana, maar geldt als RTL Boulevard-redacteur en beginnend podcastpresentator niet echt als een BN’er. Toch grijpt Rachel deze onmiddellijk verwijderde post nu aan om alles in een groot interview met de Story uit de doeken te doen.

Rachel beweert in het blad dat ze nooit heeft willen vertellen wat er gebeurd is. “Maar nu het op social media verschijnt, wil ik voorkomen dat er weer eens indianenverhalen verschijnen over mij.”

‘Leugenaar!’
Yvonne Coldeweijer, die een vriendschappelijke band onderhoudt met Nino en te gast was in zijn podcast, stelt dat Rachel liegt en dat dit een georchestreerde aanval is. “Och kijk nou. Rachel heeft Guido weer voor het karretje gespannen om leugens te brengen. Rachel van Galen, als ze ademt dan liegt ze al 😂”, schrijft ze op haar juicekanaal.

Rachel doet net alsof ze niets met die post op Nino’s kanaal te maken heeft, maar, zo weet Yvonne: “Rachel en de dame van dat account zijn besties. Zij heeft haar vriendin gewoon aangespoord om deze comment te plaatsen en gaat er vervolgens een heel interview over geven, want ‘anders ontstaan er indianenverhalen’. LOL, die ze zelf heeft gepost!”

“Deze vrouw is toch rijp voor het gesticht!”, besluit Yvonne, die wel aangeeft dat ze inhoudelijk geen oordeel kan vellen over deze kwestie.

69.108,86 euro
Dat Rachel verzot is op aandacht, ruzie inmiddels haar middle name is en dit inderdaad een publicitair opzetje lijkt, laat onverlet dat het wel een vreemd verhaal is. “Als mijn assistent haalde hij stukje bij beetje zo’n 70.000 euro van mijn bankrekening”, legt ze uit in de Story. Hoe? Met ‘foefjes via allerlei bank-apps’. “Dat is naderhand volledig uitgezocht.”

Ze vertelt uitgebreid over de bevindingen van haar boekhouder, de twee weekends die ze aan het uitzoeken van de vermeende diefstal heeft besteed en haar beslissing om géén aangifte te doen. “Hij is toch de zoon van Rossana.”

Nino zwijgt
Het is volgens Rachel niet voor niets dat Patrick Kluivert direct ingreep en zorgde voor een terugbetaling door Nino het bedrag voor te schieten. De Story zegt het bankafschrift te hebben ingezien waarop staat dat er op 5 augustus 2021 om 10.07 uur een bedrag van 69.108,86 euro is overgemaakt. Dit was precies in de tijd van de Rachel-Rossana-breuk.

Alarmerend genoeg ontkent Nino dit verhaal niet. “Ik heb destijds ook altijd gezegd dat ik het niet professioneel vind om inhoudelijk in te gaan op mijn werkzaamheden bij Rachel. Dus ik ga daar niks over zeggen. Ik ben superdruk met mijn podcast, schoenenmerk en werk bij televisie. Ik kijk daarom ook graag vooruit”, zegt hij in Story.

Maar artiestenmanager? Dát is Nino niet meer… En als dit verhaal klopt, dan is dat maar beter ook.
https://www.mediacourant.(...)s-neer-als-dief-70k/

Korte versie,
https://www.ditjesendatje(...)oon-rossana-kluivert

[ Bericht 2% gewijzigd door Bep-Vetklep op 16-08-2023 10:59:17 ]
pi_210302279

pi_210302347
pi_210302427
Ik durf het bijna niet te zeggen maar als dit allemaal klopt en daar lijkt het wel op voor de verandering, is dit de eerste keer en wellicht ook de laatste keer dat ik aan de kant van Rochel sta.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 11:41:52 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210302445
Wat een loeder is het toch, een vriendin de leugen laten posten dat hij 100K gegapt zou hebben, terwijl het net geen 70K was en al 2 jaar geleden terugbetaald is.
Niet dat dat zijn misdaden goedmaakt, maar als je het toen niet openbaar hoefde te maken dan moet je dat niet 2 jaar later op zo'n achterbakse manier alsnog doen.

Verder vind ik dat hele clubje (Rachel, Rossana, Nico en alles wat er aan vasthangt) maar niks en halen ze meer ongein uit waarmee ze door hun BN-status wegkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210302456
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar als dit allemaal klopt en daar lijkt het wel op voor de verandering, is dit de eerste keer en wellicht ook de laatste keer dat ik aan de kant van Rochel sta.
Er is een bankafschrift.

Story publiceert dit niet zo wanneer er geen bewijs is.

Niemand uit kamp Wilkes-Kluivert wil reageren.
pi_210302480
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:41 schreef Leandra het volgende:
Wat een loeder is het toch, een vriendin de leugen laten posten dat hij 100K gegapt zou hebben, terwijl het net geen 70K was en al 2 jaar geleden terugbetaald is.
Niet dat dat zijn misdaden goedmaakt, maar als je het toen niet openbaar hoefde te maken dan moet je dat niet 2 jaar later op zo'n achterbakse manier alsnog doen.

Verder vind ik dat hele clubje (Rachel, Rossana, Nico en alles wat er aan vasthangt) maar niks en halen ze meer ongein uit waarmee ze door hun BN-status wegkomen.
Ook mee eens.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 11:46:23 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210302493
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:42 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Er is een bankafschrift.

Story publiceert dit niet zo wanneer er geen bewijs is.

Niemand uit kamp Wilkes-Kluivert wil reageren.
Die aanname gaat me in het geval van Story (en andere roddelmedia) wat te ver, ze publiceren regelmatig zomaar wat, ook zonder bewijs.

Vooral de woorden "authentieke weergave van het bankafschrift ingezien" vind ik een opmerkelijke woordkeuze.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210302527
Rachel geeft in het artikel aan dat voor haar de kous af was na terugbetaling, ze gingen daarna zelfs gezamenlijk uit eten, maar Rossana en Patrick zouden het contact hebben verbroken en Nino ging kort daarna met vakantie naar Dubai en heeft nooit excuses aangeboden,
pi_210302532
En dan van Soelen over André; 'Ik ben alleen maar blij dat ik geen deel meer uitmaak van het spel dat hij speelt.”

Wel fijn dat ze nu deel uitmaakt van de smerige spelletjes van haar ex schoonloeder en Guido met dat braakstukje in de Story. :')
pi_210302542
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En dan van Soelen over André; 'Ik ben alleen maar blij dat ik geen deel meer uitmaak van het spel dat hij speelt.”

Wel fijn dat ze nu deel uitmaakt van de smerige spelletjes van haar ex schoonloeder en Guido met dat braakstukje in de Story. :')
Dat is ook een hilarisch artikel, moment

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 11:54:12 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210302579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Rachel geeft in het artikel aan dat voor haar de kous af was na terugbetaling, ze gingen daarna zelfs gezamenlijk uit eten, maar Rossana en Patrick zouden het contact hebben verbroken en Nino ging kort daarna met vakantie naar Dubai en heeft nooit excuses aangeboden,
Als je dit dan 2 jaar later flikt was de kous duidelijk niet af en speel je een heel smerig spel.
Wel bijzonder dat het weer eens om geld gaat, het gaat bij Rachel altijd om geld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210302584
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:51 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het staat op de site van Story zelf [ik weiger te linken] en op Ditjes&Datjes ook nu en op MC.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bep-Vetklep op 16-08-2023 12:01:44 ]
pi_210302680
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je dit dan 2 jaar later flikt was de kous duidelijk niet af en speel je een heel smerig spel.
Wel bijzonder dat het weer eens om geld gaat, het gaat bij Rachel altijd om geld.
Ik denk met name (ook) om gekrenkt ego. Het probleem is meteen opgelost, maar de vriendschap met Rossana is stuk gegaan. En NIno leeft vrolijk verder. Dat een beetje.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 12:05:59 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210302722
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 12:02 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ik denk met name (ook) om gekrenkt ego. Het probleem is meteen opgelost, maar de vriendschap met Rossana is stuk gegaan. En NIno leeft vrolijk verder. Dat een beetje.
Dan gaat het je er dus om dat je Nino 2 jaar later alsnog onder de bus wilt gooien.
Triest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 16 augustus 2023 @ 12:16:52 #123
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210302929
Roggel is echt een smerig wicht, hoor. Zodra die maar één cent ruikt, schiet ze al omhoog.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 12:26:35 #124
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210303063
quote:

[..]

SPOILER
Te grappig dat meisje Soelen daadwerkelijk denkt dan wanneer Antwee nog met haar was hij wel de gunfactor had gehad _O-

En toevallig loopt ze weer helemaal leeg bij de Hazes Lakei nu Antwee en Monique weer samen zijn. Uiteraard weer een actie vanuit Rachel.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210305928
Soelen was gewoon een tussendoortje, iedereen wist dat A2 weer terug zou gaan naar Mo, keer op keer op keer.
pi_210307773
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 12:26 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Te grappig dat meisje Soelen daadwerkelijk denkt dan wanneer Antwee nog met haar was hij wel de gunfactor had gehad _O-

En toevallig loopt ze weer helemaal leeg bij de Hazes Lakei nu Antwee en Monique weer samen zijn. Uiteraard weer een actie vanuit Rachel.
A2 krijgt enkel de gunfactor als hij bij Mo is.
pi_210309075
quote:

[..]

SPOILER
Tuurlijk mag Dre neukertjes hebben, als Mo maar in het huis kan blijven met kleine Dreetje.
En gaat het niet zoals Mo wil, dan mag Dre gewoon zijn kind niet meer zien.
Het is allemaal een drama stuk met die Hazesjes.
Nou zinspelen ze weer op een huwelijk.. tuurlijk Mo wil wel trouwen, kan ze er financieel nog meer uithalen
In ieder geval voor hun kind.
Als ze gaan trouwen is het waarschijnlijk op huwelijkse voorwaarden of gewoon een huwelijk die niet geldig is in Nederland ( trouwen in de Dominicaanse republiek ofzo)
pi_210309123
Hebben jullie al op hem gestemd voor de televizier ring?
Als hij hem wint is de kwaliteit van de Nederlandse tv echt wel bagger .
pi_210309362
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 20:31 schreef quirina het volgende:
Hebben jullie al op hem gestemd voor de televizier ring?
Als hij hem wint is de kwaliteit van de Nederlandse tv echt wel bagger .
Ook als hij hem niet wint.
pi_210310610
quote:
12s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 20:47 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Ook als hij hem niet wint.
Ja maar het kan altijd nog erger.
pi_210310637
quote:
17s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 12:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Roggel is echt een smerig wicht, hoor. Zodra die maar één cent ruikt, schiet ze al omhoog.
Ja wat kwam daar uit het donkere frituurvet bovendrijven zeg…
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 16 augustus 2023 @ 22:56:58 #132
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210311628
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 22:00 schreef quirina het volgende:

[..]
Ja wat kwam daar uit het donkere frituurvet bovendrijven zeg…
Ew, :r.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 12:52:25 #133
482080 AgnesGru
pi_210316435
Nog meer drek:

pi_210316825
En het mooie is. Je bent niet strafbaar als je gesprekken opneemt waar je zelf aan deelneemt.
Sterker nog je mag opnames maken zonder dat je gesprekspartner toestemming vraagt.
pi_210340906
Nou de iPad dames die stemmen moesten winnen voor Dreetje hebben succes gehad hoor!
Geen diskwalificatie! Maar nominatie als kanshebber!
En hij staat ook nog eens bovenaan!
( maar dat kan ook met het alfabet te maken hebben …)
Roffel de roffel!
https://www.tvgids.nl/nie(...)tm_campaign=gtr23nom
pi_210341018
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 14:02 schreef quirina het volgende:
Nou de iPad dames die stemmen moesten winnen voor Dreetje hebben succes gehad hoor!
Geen diskwalificatie! Maar nominatie als kanshebber!
En hij staat ook nog eens bovenaan!
( maar dat kan ook met het alfabet te maken hebben …)
Roffel de roffel!
https://www.tvgids.nl/nie(...)tm_campaign=gtr23nom
:') :'(

Benieuwd hoe hij zich gaat gedragen op de rode loper met zijn deurmat onder de arm geklemd. En of hij dit ook nuchter doet of met ogen als vliegende schotels.
pi_210342791
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 14:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
:') :'(

Benieuwd hoe hij zich gaat gedragen op de rode loper met zijn deurmat onder de arm geklemd. En of hij dit ook nuchter doet of met ogen als vliegende schotels.
Hij zal zich gedragen als het grote succes wat hij is natuurlijk!
En Monique zal wel weer met een waanzinnige blik hem de hemel in prijzen want zij gelooft in hem!
( en misschien gaat hij haar ten huwelijk vragen als hij wint..)
En dan komt Raggel weer even boven het bruine frituurvet uit om te zeggen dat ze financieel gecompenseerd wil worden voor de prak andijvie die ze hem gaf toen hij nog junk was. Want zo is dr moederhart.
pi_210342926
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 16:39 schreef quirina het volgende:

[..]
Hij zal zich gedragen als het grote succes wat hij is natuurlijk!
En Monique zal wel weer met een waanzinnige blik hem de hemel in prijzen want zij gelooft in hem!
( en misschien gaat hij haar ten huwelijk vragen als hij wint..)
En dan komt Raggel weer even boven het bruine frituurvet uit om te zeggen dat ze financieel gecompenseerd wil worden voor de prak andijvie die ze hem gaf toen hij nog junk was. Want zo is dr moederhart.
:Y)

pi_210343412
Daar is ze weer; SarahSoel.

Sarah van Soelen haalde deze week in een interview hard uit naar haar ex André Hazes en zijn vriendin Monique. Zo zei ze dat André ‘iets ophoudt voor de buitenwereld en dat hij leegte uitstraalt’. Aan Karlijn Bernoster vertelt de Rotterdamse waarom ze zo los ging.
https://www.telegraaf.nl/(...)-relatie-andre-hazes

Dat slonzige haar van Karlijn. 🫣
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:49:56 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210343611
Ah, nog een hulpverlener...
Wullie bin KOEL © Soneal
  Spellchecker zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:52:34 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210343643
Is z
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 17:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:

Sarah van Soelen haalde deze week in een interview hard uit naar haar ex André Hazes en zijn vriendin Monique. Zo zei ze dat André ‘iets ophoudt voor de buitenwereld en dat hij leegte uitstraalt’. Aan Karlijn Bernoster vertelt de Rotterdamse waarom ze zo los ging.

Is zij zo groot of is Sarah zo klein?
Of staat de een en zit de ander?
pi_210343712
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef maily het volgende:
Is z
[..]
Sarah is klein. Karlijn een typische struise Hollands glorie.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:57:58 #143
482080 AgnesGru
pi_210344428
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 17:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:

Waarom ze losging? Omdat het moest van La Kroketta.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:54:32 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210345352
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef maily het volgende:
Is z
[..]
Ze is klein, ze was al beduidend kleiner dan Antwee, en dat is ook een klein opdondertje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Spellchecker zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:04:07 #145
197773 crew  maily
pi_210345489
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 18:57 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Waarom ze losging? Omdat het moest van La Kroketta.
La Kroketta _O- _O- ^O^
pi_210358256
André, het zoontje van André Hazes en Monique Westenberg, gaat na de zomervakantie naar een nieuwe school. De 6-jarige André miste “structuur en regelmaat” en het onderwijs op zijn vorige school paste niet bij hem, zo schrijft Monique op Instagram.

De overstap heeft volgens Monique niets te maken met de leerplichtzaak waar zij en André momenteel mee te maken hebben. De twee moeten op 24 augustus voor de rechter verschijnen, omdat ze in 2022 buiten de schoolvakantie zonder toestemming van school op vakantie zouden zijn gegaan. “Die situatie staat hier geheel los van”, reageert Monique. “Dat sommigen hier klakkeloos iets aannemen is weer zo jammer.”

“Je kind ongelukkig naar school zien gaan is het laatste wat je als ouder wilt!”, aldus Monique, die schrijft dat de kleine André ook last had van “buikpijn en gekke zenuwtrekjes” die in de zomervakantie gelijk over waren.

De zoon van André en Monique “kon niet zijn wie hij is”, zo vervolgt ze. Daarom wilde hij ook zelf graag naar een andere school, waar hij maandag aan groep 4 begint. “De overstap naar een nieuwe school vond ik als ouder toch lastig, maar merk aan hem dat hij er zelf erg naar uitkijkt.”
https://www.ditjesendatje(...)ar-een-nieuwe-school

Goh, hoe zou dat nu toch komen? 🤔
pi_210358429
Zat ie niet op een antroposofische school? Daar is het heel belangrijk dat een kind zichzelf mag zijn.
Heeft gewoon te maken dat ze erbij genaaid zijn door de onderwijsinspectie. Oh ja echt wel.
  Spellchecker zondag 20 augustus 2023 @ 19:10:03 #148
197773 crew  maily
pi_210358650
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 18:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André, het zoontje van André Hazes en Monique Westenberg, gaat na de zomervakantie naar een nieuwe school. De 6-jarige André miste “structuur en regelmaat” en het onderwijs op zijn vorige school paste niet bij hem, zo schrijft Monique op Instagram.

De overstap heeft volgens Monique niets te maken met de leerplichtzaak waar zij en André momenteel mee te maken hebben. De twee moeten op 24 augustus voor de rechter verschijnen, omdat ze in 2022 buiten de schoolvakantie zonder toestemming van school op vakantie zouden zijn gegaan. “Die situatie staat hier geheel los van”, reageert Monique. “Dat sommigen hier klakkeloos iets aannemen is weer zo jammer.”

“Je kind ongelukkig naar school zien gaan is het laatste wat je als ouder wilt!”, aldus Monique, die schrijft dat de kleine André ook last had van “buikpijn en gekke zenuwtrekjes” die in de zomervakantie gelijk over waren.

De zoon van André en Monique “kon niet zijn wie hij is”, zo vervolgt ze. Daarom wilde hij ook zelf graag naar een andere school, waar hij maandag aan groep 4 begint. “De overstap naar een nieuwe school vond ik als ouder toch lastig, maar merk aan hem dat hij er zelf erg naar uitkijkt.”

Omg _O- _O- _O-

:'( :'( :'(
pi_210358721
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:10 schreef maily het volgende:

[..]
Omg _O- _O- _O-

:'( :'( :'(
Ha ha ha! ik dacht eerst dat ze het weer over Antwee had, want dat riedeltje kunnen we nu onderhand wel dromen. Wordt het gewoon weer hergebruikt voor Andrie. :') _O-
pi_210360125
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 18:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:

Gek hé dat een kind buikpijn heeft en zenuw trekjes met die krankzinnige thuissituatie van hun. Maar leg de schuld vooral weer bij derden neer 🤡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')