Ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom lijkt die gast rechtsachter op Gerard Joling met een grote neus,? Of is het Joling?
Dan lijkt zijn neus gewoon tien keer zo dik als normaal,quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan lijkt zijn neus gewoon tien keer zo dik als normaal,.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]![]()
Van een ander etentje.
Gerard Joling onder vuur: ‘Waarom ga je uit eten met Rachel Hazes?’
https://www.mediacourant.(...)en-met-rachel-hazes/
Lol.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Doet me denken aan een ander MC-artikel. Dat ging ook over een BN'er (weet niet meer wie) die de foto's met Rachel zo min mogelijk plaatste want elke keer verloor hij volgers na zo'n foto,
.
Ah ja,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Lol.
Maik de Boer: ‘Ik raak altijd volgers kwijt na foto met Rachel Hazes’
https://www.mediacourant.(...)to-met-rachel-hazes/
Blijft mooi,quote:Maik, die gezien zijn outfit net bij de begrafenis van Rachels geloofwaardigheid vandaan kwam
Er is een bankafschrift.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar als dit allemaal klopt en daar lijkt het wel op voor de verandering, is dit de eerste keer en wellicht ook de laatste keer dat ik aan de kant van Rochel sta.
Ook mee eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:41 schreef Leandra het volgende:
Wat een loeder is het toch, een vriendin de leugen laten posten dat hij 100K gegapt zou hebben, terwijl het net geen 70K was en al 2 jaar geleden terugbetaald is.
Niet dat dat zijn misdaden goedmaakt, maar als je het toen niet openbaar hoefde te maken dan moet je dat niet 2 jaar later op zo'n achterbakse manier alsnog doen.
Verder vind ik dat hele clubje (Rachel, Rossana, Nico en alles wat er aan vasthangt) maar niks en halen ze meer ongein uit waarmee ze door hun BN-status wegkomen.
Die aanname gaat me in het geval van Story (en andere roddelmedia) wat te ver, ze publiceren regelmatig zomaar wat, ook zonder bewijs.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:42 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Er is een bankafschrift.
Story publiceert dit niet zo wanneer er geen bewijs is.
Niemand uit kamp Wilkes-Kluivert wil reageren.
Dat is ook een hilarisch artikel, momentquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En dan van Soelen over André; 'Ik ben alleen maar blij dat ik geen deel meer uitmaak van het spel dat hij speelt.”
Wel fijn dat ze nu deel uitmaakt van de smerige spelletjes van haar ex schoonloeder en Guido met dat braakstukje in de Story.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dit dan 2 jaar later flikt was de kous duidelijk niet af en speel je een heel smerig spel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Rachel geeft in het artikel aan dat voor haar de kous af was na terugbetaling, ze gingen daarna zelfs gezamenlijk uit eten, maar Rossana en Patrick zouden het contact hebben verbroken en Nino ging kort daarna met vakantie naar Dubai en heeft nooit excuses aangeboden,
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:51 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat is ook een hilarisch artikel, momentJa het staat op de site van Story zelf [ik weiger te linken] en op Ditjes&Datjes ook nu en op MC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bep-Vetklep op 16-08-2023 12:01:44 ]
Ik denk met name (ook) om gekrenkt ego. Het probleem is meteen opgelost, maar de vriendschap met Rossana is stuk gegaan. En NIno leeft vrolijk verder. Dat een beetje.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dit dan 2 jaar later flikt was de kous duidelijk niet af en speel je een heel smerig spel.
Wel bijzonder dat het weer eens om geld gaat, het gaat bij Rachel altijd om geld.
Dan gaat het je er dus om dat je Nino 2 jaar later alsnog onder de bus wilt gooien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:02 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ik denk met name (ook) om gekrenkt ego. Het probleem is meteen opgelost, maar de vriendschap met Rossana is stuk gegaan. En NIno leeft vrolijk verder. Dat een beetje.
[..]
Dat is ook een hilarisch artikel, momentTe grappig dat meisje Soelen daadwerkelijk denkt dan wanneer Antwee nog met haar was hij wel de gunfactor had gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toevallig loopt ze weer helemaal leeg bij de Hazes Lakei nu Antwee en Monique weer samen zijn. Uiteraard weer een actie vanuit Rachel.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
A2 krijgt enkel de gunfactor als hij bij Mo is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Te grappig dat meisje Soelen daadwerkelijk denkt dan wanneer Antwee nog met haar was hij wel de gunfactor had gehad![]()
En toevallig loopt ze weer helemaal leeg bij de Hazes Lakei nu Antwee en Monique weer samen zijn. Uiteraard weer een actie vanuit Rachel.
[..]
Dat is ook een hilarisch artikel, momentTuurlijk mag Dre neukertjes hebben, als Mo maar in het huis kan blijven met kleine Dreetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gaat het niet zoals Mo wil, dan mag Dre gewoon zijn kind niet meer zien.
Het is allemaal een drama stuk met die Hazesjes.
Nou zinspelen ze weer op een huwelijk.. tuurlijk Mo wil wel trouwen, kan ze er financieel nog meer uithalen
In ieder geval voor hun kind.
Als ze gaan trouwen is het waarschijnlijk op huwelijkse voorwaarden of gewoon een huwelijk die niet geldig is in Nederland ( trouwen in de Dominicaanse republiek ofzo)
Ook als hij hem niet wint.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:31 schreef quirina het volgende:
Hebben jullie al op hem gestemd voor de televizier ring?
Als hij hem wint is de kwaliteit van de Nederlandse tv echt wel bagger .
Ja wat kwam daar uit het donkere frituurvet bovendrijven zeg…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Roggel is echt een smerig wicht, hoor. Zodra die maar één cent ruikt, schiet ze al omhoog.
Ew,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja wat kwam daar uit het donkere frituurvet bovendrijven zeg…
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:02 schreef quirina het volgende:
Nou de iPad dames die stemmen moesten winnen voor Dreetje hebben succes gehad hoor!
Geen diskwalificatie! Maar nominatie als kanshebber!
En hij staat ook nog eens bovenaan!
( maar dat kan ook met het alfabet te maken hebben …)
Roffel de roffel!
https://www.tvgids.nl/nie(...)tm_campaign=gtr23nom
Hij zal zich gedragen als het grote succes wat hij is natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]![]()
![]()
Benieuwd hoe hij zich gaat gedragen op de rode loper met zijn deurmat onder de arm geklemd. En of hij dit ook nuchter doet of met ogen als vliegende schotels.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij zal zich gedragen als het grote succes wat hij is natuurlijk!
En Monique zal wel weer met een waanzinnige blik hem de hemel in prijzen want zij gelooft in hem!
( en misschien gaat hij haar ten huwelijk vragen als hij wint..)
En dan komt Raggel weer even boven het bruine frituurvet uit om te zeggen dat ze financieel gecompenseerd wil worden voor de prak andijvie die ze hem gaf toen hij nog junk was. Want zo is dr moederhart.
Is zij zo groot of is Sarah zo klein?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Daar is ze weer; SarahSoel.
Sarah van Soelen haalde deze week in een interview hard uit naar haar ex André Hazes en zijn vriendin Monique. Zo zei ze dat André ‘iets ophoudt voor de buitenwereld en dat hij leegte uitstraalt’. Aan Karlijn Bernoster vertelt de Rotterdamse waarom ze zo los ging.
https://www.telegraaf.nl/(...)-relatie-andre-hazes
Dat slonzige haar van Karlijn. 🫣
Sarah is klein. Karlijn een typische struise Hollands glorie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef maily het volgende:
Is z
[..]
Is zij zo groot of is Sarah zo klein?
Of staat de een en zit de ander?
Waarom ze losging? Omdat het moest van La Kroketta.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Daar is ze weer; SarahSoel.
Sarah van Soelen haalde deze week in een interview hard uit naar haar ex André Hazes en zijn vriendin Monique. Zo zei ze dat André ‘iets ophoudt voor de buitenwereld en dat hij leegte uitstraalt’. Aan Karlijn Bernoster vertelt de Rotterdamse waarom ze zo los ging.
https://www.telegraaf.nl/(...)-relatie-andre-hazes
Dat slonzige haar van Karlijn. 🫣
Ze is klein, ze was al beduidend kleiner dan Antwee, en dat is ook een klein opdondertje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:52 schreef maily het volgende:
Is z
[..]
Is zij zo groot of is Sarah zo klein?
Of staat de een en zit de ander?
La Krokettaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Waarom ze losging? Omdat het moest van La Kroketta.
Omgquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André, het zoontje van André Hazes en Monique Westenberg, gaat na de zomervakantie naar een nieuwe school. De 6-jarige André miste “structuur en regelmaat” en het onderwijs op zijn vorige school paste niet bij hem, zo schrijft Monique op Instagram.
De overstap heeft volgens Monique niets te maken met de leerplichtzaak waar zij en André momenteel mee te maken hebben. De twee moeten op 24 augustus voor de rechter verschijnen, omdat ze in 2022 buiten de schoolvakantie zonder toestemming van school op vakantie zouden zijn gegaan. “Die situatie staat hier geheel los van”, reageert Monique. “Dat sommigen hier klakkeloos iets aannemen is weer zo jammer.”
“Je kind ongelukkig naar school zien gaan is het laatste wat je als ouder wilt!”, aldus Monique, die schrijft dat de kleine André ook last had van “buikpijn en gekke zenuwtrekjes” die in de zomervakantie gelijk over waren.
De zoon van André en Monique “kon niet zijn wie hij is”, zo vervolgt ze. Daarom wilde hij ook zelf graag naar een andere school, waar hij maandag aan groep 4 begint. “De overstap naar een nieuwe school vond ik als ouder toch lastig, maar merk aan hem dat hij er zelf erg naar uitkijkt.”
https://www.ditjesendatje(...)ar-een-nieuwe-school
Goh, hoe zou dat nu toch komen? 🤔
Ha ha ha! ik dacht eerst dat ze het weer over Antwee had, want dat riedeltje kunnen we nu onderhand wel dromen. Wordt het gewoon weer hergebruikt voor Andrie.quote:
Gek hé dat een kind buikpijn heeft en zenuw trekjes met die krankzinnige thuissituatie van hun. Maar leg de schuld vooral weer bij derden neer 🤡quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André, het zoontje van André Hazes en Monique Westenberg, gaat na de zomervakantie naar een nieuwe school. De 6-jarige André miste “structuur en regelmaat” en het onderwijs op zijn vorige school paste niet bij hem, zo schrijft Monique op Instagram.
De overstap heeft volgens Monique niets te maken met de leerplichtzaak waar zij en André momenteel mee te maken hebben. De twee moeten op 24 augustus voor de rechter verschijnen, omdat ze in 2022 buiten de schoolvakantie zonder toestemming van school op vakantie zouden zijn gegaan. “Die situatie staat hier geheel los van”, reageert Monique. “Dat sommigen hier klakkeloos iets aannemen is weer zo jammer.”
“Je kind ongelukkig naar school zien gaan is het laatste wat je als ouder wilt!”, aldus Monique, die schrijft dat de kleine André ook last had van “buikpijn en gekke zenuwtrekjes” die in de zomervakantie gelijk over waren.
De zoon van André en Monique “kon niet zijn wie hij is”, zo vervolgt ze. Daarom wilde hij ook zelf graag naar een andere school, waar hij maandag aan groep 4 begint. “De overstap naar een nieuwe school vond ik als ouder toch lastig, maar merk aan hem dat hij er zelf erg naar uitkijkt.”
https://www.ditjesendatje(...)ar-een-nieuwe-school
Goh, hoe zou dat nu toch komen? 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |