Nou ja, het probleem is natuurlijk ook dat wij niemand ter plaatse hebben om het te kunnen verifiëren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:46 schreef Pheno het volgende:
Hope for cnn, anders zijn ze hun kijkers weer kwijt en moeten ze weer iets nieuws hypen
Er is niets te verifiëren, daar moet je dat dom gekleurde duikbootje op losse schroeven en een logitech controller voor vinden. Je moet wel gek en stinkend rijk zijn om daarin mee te willen “want het is zo’n avontuur die ons zo lekker uniek maakt”.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem is natuurlijk ook dat wij niemand ter plaatse hebben om het te kunnen verifiëren.
Ik hoorde gisteren ergens dat ze na een tijdje stoppen met zoeken en dat ze dan gewoon voor altijd in de zee blijven. Dat zal hun laatste rustplaats dan worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:05 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee. Ook als ze geen gebonk meer horen gaan ze gewoon door.
En nu over naar onze verslaggever ter plaatse:quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem is natuurlijk ook dat wij niemand ter plaatse hebben om het te kunnen verifiëren.
Nou, dat avontuur hebben ze gekregenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is niets te verifiëren, daar moet je dat dom gekleurde duikbootje op losse schroeven en een logitech controller voor vinden. Je moet wel gek en stinkend rijk zijn om daarin mee te willen “want het is zo’n avontuur die ons zo lekker uniek maakt”.
“Once in a lifetime”quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou, dat avontuur hebben ze gekregen
Als dit al zou werken.. Denk je echt dat die onderzeeër het enige is wat op de bodem van de oceaan ligt?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:28 schreef streamjohan het volgende:
Waarom gooien ze geen levensgrote magneet vanuit een paar vliegtuigen de zee in? Komt heus wel mee naar boven dat ding.
Het unieke dan weer niet; 1500 mensen gingen ze voorquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou, dat avontuur hebben ze gekregen
Vind ik ook van bergbeklimmers, maar gelukkig zijn er nog wel mensen die risico's durven nemen, anders zaten we nog steeds in een grot.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Als je hier aan meedoet ben je ook wel een totale debiel.
Het was schijnbaar ook allang bekend dat het allemaal niet zo veilig was enz. Neem aan dat je eerst op Google ofzo toch zoekt naar zo'n bedrijf? Of wat dan ook.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Nee, het ding zweeft in de ruimte.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Als dit al zou werken.. Denk je echt dat die onderzeeër het enige is wat op de bodem van de oceaan ligt?
(Als hij daar ligt. Niemand weet dat)
Ook eens. Geen medelijden mee als het misgaat.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vind ik ook van bergbeklimmers, maar gelukkig zijn er nog wel mensen die risico's durven nemen, anders zaten we nog steeds in een grot.
Maar ook bergbeklimmers die de regels niet volgen 'krijgen' een reddingspoging.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ook eens. Geen medelijden mee als het misgaat.
Tja, ik heb nou eenmaal een account hierquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:55 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
Toch bizar idee wel, dat ik nu de PS5 aan zet om FF16 te gaan spelen, terwijl er op ditzelfde moment nu die 5 personen hun laatse adem uitblazen.
5? Per uur dat jij op je ps5 speelt gaan er een hoop meer mensen dood dan 5 hoorquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
Toch bizar idee wel, dat ik nu de PS5 aan zet om FF16 te gaan spelen, terwijl er op ditzelfde moment nu die 5 personen hun laatse adem uitblazen.
Je hebt risico nemen en onverantwoorde risicos nemen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vind ik ook van bergbeklimmers, maar gelukkig zijn er nog wel mensen die risico's durven nemen, anders zaten we nog steeds in een grot.
Sowieso echt mee gaan tellen tot wanneer ze zuurstof hebben. Alsof ze nu per direct meteen dood neervallen met z'n allen als ze nog in leven waren/zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:00 schreef rups33 het volgende:
[..]
Rouwig zijn om een stel idioten die in een kapotte onderzeeër 4000m afdalen
Als een space shuttle vol astronauten ontploft vind ik dat ook erg, ondanks dat je wel idioot moet zijn om de ruimte in te vliegen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:00 schreef rups33 het volgende:
[..]
Rouwig zijn om een stel idioten die in een kapotte onderzeeër 4000m afdalen
Insinueer je nu dat vader en zoon de rest misschien hebben vermoord?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:01 schreef ootjekatootje het volgende:
En wat nu als er nog maar twee in leven zijn? Hebben die dan langer de tijd?
Dat is het wel iets meer waard om voor te sterven dan via een scherm naar de Titanic kijken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als een space shuttle vol astronauten ontploft vind ik dat ook erg, ondanks dat je wel idioot moet zijn om de ruimte in te vliegen.
Ja, prima hoor, maar nogmaals, onverantwoorde bergbeklimmers krijgen ook hulp. Een berg zo hoog beklimmen is sowieso onverantwoord en echte liefhebbers weten de gevaren. Dan nog is het niet fijn als ze dood gaan. Ik ben niet zo van de rancune.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je hebt risico nemen en onverantwoorde risicos nemen.
Met een experimenteel onderwater voertuig meegaan valt bij mij in de onverantwoorde risico groep.
En dit bedrijf had ik ook al veiligheidswaarschuwingen gekregen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:04 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dat is het wel iets meer waard om voor te sterven dan via een scherm naar de Titanic kijken.
De ruimte is minder eng dan de zee.
De ruimte minder eng dan de zee? Hoe zie je dat voor je?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:04 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dat is het wel iets meer waard om voor te sterven dan via een scherm naar de Titanic kijken.
De ruimte is minder eng dan de zee.
Was hier al ergens gepost geloof ik.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:04 schreef Archibaltus het volgende:
Wie gaat er nou in zon klein hok zo diep afdalen... Zo'n onderzeeboot is sowieso niks voor mij want ik slaap altijd met raampje open.
En eenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
En dit bedrijf had ik ook al veiligheidswaarschuwingen gekregen.
Ja wat moet je anders.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren ergens dat ze na een tijdje stoppen met zoeken en dat ze dan gewoon voor altijd in de zee blijven. Dat zal hun laatste rustplaats dan worden.
Heb je een kater?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:07 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
En eengrijze
duikboot. Maak hem dan rood ofzo zou je zeggen maar neeeeee. Grijs. Perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |