quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
Toch bizar idee wel, dat ik nu de PS5 aan zet om FF16 te gaan spelen, terwijl er op ditzelfde moment nu die 5 personen hun laatse adem uitblazen.
5? Per uur dat jij op je ps5 speelt gaan er een hoop meer mensen dood dan 5 hoorquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
Toch bizar idee wel, dat ik nu de PS5 aan zet om FF16 te gaan spelen, terwijl er op ditzelfde moment nu die 5 personen hun laatse adem uitblazen.
Je hebt risico nemen en onverantwoorde risicos nemen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vind ik ook van bergbeklimmers, maar gelukkig zijn er nog wel mensen die risico's durven nemen, anders zaten we nog steeds in een grot.
Sowieso echt mee gaan tellen tot wanneer ze zuurstof hebben. Alsof ze nu per direct meteen dood neervallen met z'n allen als ze nog in leven waren/zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:00 schreef rups33 het volgende:
[..]
Rouwig zijn om een stel idioten die in een kapotte onderzeeër 4000m afdalen
Als een space shuttle vol astronauten ontploft vind ik dat ook erg, ondanks dat je wel idioot moet zijn om de ruimte in te vliegen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:00 schreef rups33 het volgende:
[..]
Rouwig zijn om een stel idioten die in een kapotte onderzeeër 4000m afdalen
Insinueer je nu dat vader en zoon de rest misschien hebben vermoord?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:01 schreef ootjekatootje het volgende:
En wat nu als er nog maar twee in leven zijn? Hebben die dan langer de tijd?
Dat is het wel iets meer waard om voor te sterven dan via een scherm naar de Titanic kijken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als een space shuttle vol astronauten ontploft vind ik dat ook erg, ondanks dat je wel idioot moet zijn om de ruimte in te vliegen.
Ja, prima hoor, maar nogmaals, onverantwoorde bergbeklimmers krijgen ook hulp. Een berg zo hoog beklimmen is sowieso onverantwoord en echte liefhebbers weten de gevaren. Dan nog is het niet fijn als ze dood gaan. Ik ben niet zo van de rancune.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je hebt risico nemen en onverantwoorde risicos nemen.
Met een experimenteel onderwater voertuig meegaan valt bij mij in de onverantwoorde risico groep.
En dit bedrijf had ik ook al veiligheidswaarschuwingen gekregen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:04 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dat is het wel iets meer waard om voor te sterven dan via een scherm naar de Titanic kijken.
De ruimte is minder eng dan de zee.
De ruimte minder eng dan de zee? Hoe zie je dat voor je?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:04 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dat is het wel iets meer waard om voor te sterven dan via een scherm naar de Titanic kijken.
De ruimte is minder eng dan de zee.
Was hier al ergens gepost geloof ik.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:04 schreef Archibaltus het volgende:
Wie gaat er nou in zon klein hok zo diep afdalen... Zo'n onderzeeboot is sowieso niks voor mij want ik slaap altijd met raampje open.
En eenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
En dit bedrijf had ik ook al veiligheidswaarschuwingen gekregen.
Ja wat moet je anders.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren ergens dat ze na een tijdje stoppen met zoeken en dat ze dan gewoon voor altijd in de zee blijven. Dat zal hun laatste rustplaats dan worden.
Heb je een kater?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:07 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
En eengrijze
duikboot. Maak hem dan rood ofzo zou je zeggen maar neeeeee. Grijs. Perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |