quote:
Maken toch wel mooie nrs ontdek ik nu dan (en gister:P).. ik heb nog het beeld van 20 jaar terug van hun.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hier was ik bij. Het regende flink, maar tijdens U2 grotendeels droog. Skunk Anansie was het voorprogramma. Ik was knettertje stoned, maar toen deze begon werd ik wakker.
U2 was mijn 1e muziekliefde.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maken toch wel mooie nrs ontdek ik nu dan (en gister:P).. ik heb nog het beeld van 20 jaar terug van hun.
En goedemorgen.
Pearl jam, geluisterd, verbaasd me ook dat die tegenwoordig een andere muziekstijl lijken te hebben?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
U2 was mijn 1e muziekliefde.![]()
Mijn huidige favoriete band is Pearl Jam, Seattle-Grunge-tering-herrie. Ze moesten hun 2e album opnemen in een studio met zalm-roze muren, daar werden ze niet gelukkig van. Na een tijdje klooien is Eddy Vedder hem gepeerd, is gaan zwerven, heeft in z'n auto geslapen, maakte ruzie, werd in elkaar geslagen, kreeg last van poison ivy....
Na 3 dagen kwam hij vet boos weer terug en schreef hij Rearvieuwmirror. Hij zingt het woord 1x, het hele nummer draait om dat moment.
Pearl Jam is een kathedraal van muziekgeschiedenis. Je hoort The Doors, Led Zeppelin, U2, Radiohead, ... Wat metal is voor muziek, is Pearl Jam voor bands. Uiterst praktisch en veelzijdig.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Pearl jam, geluisterd, verbaasd me ook dat die tegenwoordig een andere muziekstijl lijken te hebben?
Mooi nummer.
Leuk om dat de details erbij te lezen van het nr.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:51 schreef Treehut362 het volgende:
Hammond cocktail vol. 1 - Will Horwell
ow. ik heb hem een paar keer gezienquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:26 schreef aspi het volgende:
[..]
Zeker, dat was eens maar nooit meer kijken. Geweldige ervaring.
quote:
lang niet gehoordquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]damien rice
[..]
lang niet gehoord [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:46 schreef devzero het volgende:
Mooi nummer, maar ik heb echt geen flauw idee wat ze zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
*vraagt zich af of ze nog wel met Ma contact wil als Ma dit soort meuk luistertquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:08 schreef maily het volgende:
New Kids On The Block - Bring Back The Time (Ft Salt-N-Pepa, Rick Astley, En Vogue) (Official Video)
stond inene in mijn lijst, kan ik daar wat aan doen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*vraagt zich af of ze nog wel met Ma contact wil als Ma dit soort meuk luistert
OMG wat is dit voor een bagger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
stond inene in mijn lijst, kan ik daar wat aan doen?
Deze is much better
Oh is toch een fijn nummerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind dit zo gaaf ....
mijn lief zet die altijd uit of gaat buiten staan
Gaatie in zijn werkkamer zittenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh is toch een fijn nummerheb hem nu opstaan nog
JUICHEN![]()
![]()
![]()
![]()
zou het in de winter vaak opzetten
benieuwd wat je lief dan doet
das ist nicht meine muziek.........quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:30 schreef maily het volgende:
[..]
Gaatie in zijn werkkamer zitten![]()
Met dit of zo:
das magquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
das ist nicht meine muziek.........
die komt naar nederland.. amsterdamquote:
Hun drummer is dood en zn zoon vervangt hem?quote:
Een tribute aan z'n vader ja.quote:Op zondag 25 juni 2023 03:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hun drummer is dood en zn zoon vervangt hem?
quote:
Nieteens opgemerktquote:Op zondag 25 juni 2023 06:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Lees net dat dit 17-jarige superstemmetje blind is. Ik zat me al af te vragen wat er aan de hand was met haar ogen.
quote:Op zondag 25 juni 2023 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Naughty By Borrel - Written on Ya Kitten (Q-Funk Radio Edit)
proest zie nu hier je muziekjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |