abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209599790
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 03:38 schreef pokkerdepok het volgende:

als ze gered worden wel ja
Indien niet ook.
pi_209599805
"Pools are perfect for holding water"
pi_209599822
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2023 03:34 schreef Za het volgende:
Normaliter zou je er na vandaag niets meer over horen.

Maar dit verhaal is zo bizar dat ik me afvraag of het juist na vandaag een enorme hype gaat worden, met werkelijk talloze documentaires, films, series etc.
Het met alle respect absurde verhaal, gaat er misschien voor zorgen dat we hier nog jaren over gaan horen, inclusief de filmmuziek, Oscars etc.
Welkom in 2023.
  donderdag 22 juni 2023 @ 05:45:45 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209599857
Ik zie nu filmpje hoe ding in elkaar zit.

Het verbaast me dat het niet na de eerste keer al volledig mis ging.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209599882
Ik denk dat ze nooit meer gevonden worden, of wellicht over enkele jaren bij toeval
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209599893
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 06:05 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ze nooit meer gevonden worden, of wellicht over enkele jaren bij toeval
Nee nooit, en dat opent perspectieven tot allerhande speculaties, scenarios, open eindes, grote mysteries, tot zelfs de vraag of ze ooit wel gegaan zijn bij sommigen las ik, maar ik bedoelde qua films.
pi_209599917
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 06:05 schreef TLC het volgende:
Of ze spoelen met die koektrommel aan op Bloemendaal.
Je weet het niet.
  FOK!fotograaf donderdag 22 juni 2023 @ 06:28:21 #258
842 Zorro
Z
pi_209599931
Wat ik me nu opeens realiseer is dat dit het eerste geval is sinds Watergate wat met recht weer beschreven kan worden als -gate ipv al die onzinnige "toeslagengate" "belastinggate" of wat die journalisten dan ook maar bedenken voor wanstaltige combinaties.

Oceangate _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:24:37 #259
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209600116
Wat ik me afvroeg was hoe ze dat geluid eigenijk maken. Een verstandige ontwerper zou hiervoor een soort handmatig klopmechanisme hebben aangebracht waarmee je duidelijke signalen af kan geven. Maar ik denk dat ze in die sub nog niet eens een schroevedraaier of een hamer bij zich hadden om ergens op te slaan waarbij je tegelijkertijd niet zelf de romp sloopt zodat dat ding alsnog implodeert.

Dus zouden ze dan met hun blote vuisten op die wanden slaan, wat mij minder effectief lijkt en ook minder goed te herkennen is. En zouden ze eigenlijk slapen of willen ze perse ieder half uur geluid maken.

Ik zou het wel fijn vinden als ik het nog een keer te horen krijg hoe ze dat gefixed hebben, niet alleen voor mezelf maar ook voor hun.
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:27:28 #260
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209600123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:24 schreef Tengano het volgende:
Wat ik me afvroeg was hoe ze dat geluid eigenijk maken. Een verstandige ontwerper zou hiervoor een soort handmatig klopmechanisme hebben aangebracht waarmee je duidelijke signalen af kan geven. Maar ik denk dat ze in die sub nog niet eens een schroevedraaier of een hamer bij zich hadden om ergens op te slaan waarbij je tegelijkertijd niet zelf de romp sloopt zodat dat ding alsnog implodeert.

Dus zouden ze dan met hun blote vuisten op die wanden slaan, wat mij minder effectief lijkt en ook minder goed te herkennen is. En zouden ze eigenlijk slapen of willen ze perse ieder half uur geluid maken.

Ik zou het wel fijn vinden als ik het nog een keer te horen krijg hoe ze dat gefixed hebben, niet alleen voor mezelf maar ook voor hun.
Met die Xbox controller kan je aardig tikken, of de rand van zo'n beeldscherm.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:32:14 #261
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209600150
Misschien gebruiken ze het hoofd van die ontwerper wel om tegen de wand te bonken.
pi_209600154
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:24 schreef Tengano het volgende:
Wat ik me afvroeg was hoe ze dat geluid eigenijk maken. Een verstandige ontwerper zou hiervoor een soort handmatig klopmechanisme hebben aangebracht waarmee je duidelijke signalen af kan geven.
:D

quote:
Maar ik denk dat ze in die sub nog niet eens een schroevedraaier of een hamer bij zich hadden om ergens op te slaan waarbij je tegelijkertijd niet zelf de romp sloopt zodat dat ding alsnog implodeert.

Indien zoals gezegd zuurstof via verdeling voorradig is, zal men wegens overlevingsmechanisme elkaar de tent uitvechten ipv op zijn beurt wachten wat klopsignalen oid kan veroorzaken, maar die signalen waren puur verzonnen voor tv imo.
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:35:28 #263
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209600159
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:34 schreef Za het volgende:
Hij had net als met die gamecontroller gebruik kunnen maken van bestaande technieken overigens.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 22-06-2023 07:43:23 ]
pi_209600180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:35 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hij had net als met die gamecontroller gebruik kunnen maken van bestaande technieken overigens.

[ afbeelding ]

Oh wat erg, ik wil hier niet om lachen eigenlijk :@
pi_209600181
Het zou sowieso slim zijn geweest om die ontwerper eerst te vermoorden, scheelt weer een paar uur zuurstof
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:40:37 #266
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_209600191
quote:

[..]
[..]
Indien zoals gezegd zuurstof via verdeling voorradig is, zal men wegens overlevingsmechanisme elkaar de tent uitvechten ipv op zijn beurt wachten wat klopsignalen oid kan veroorzaken, maar die signalen waren puur verzonnen voor tv imo.
quote:

[..]
[..]
Met de kleine Pjotr als eerste doelwit....
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:41:51 #267
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209600197
zeemansgraf
are we infinite or am I alone
pi_209600214
Mensen denken echt dat het een Hollywood-film is, met steeds dat noemen van de resterende tijd. Het is een gemiddelde, een schatting. Er zijn meerdere factoren die dat beīnvloeden en waar we geen weet van hebben.
pi_209600219
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:17 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik maak ook grapjes, maar dit hele event raakt mij echt wel. Ik heb er zelfs wat traantjes om gelaten en ik ben wss niet de enige.

Als je hierom echt moet huilen dan is er iets heel erg mis met je. Dan moet je intensieve hulp krijgen.
pi_209600220
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Zou er bovendien geen apparatuur aan boord zijn voor communicatie wanneer dat duikbootje weer aan de oppervlakte is.
Dat lijkt me toch een absolute nood om gevonden te worden.
Als ze boven komen hadden ze sos satelliet kunnen gebruiken als ze er een hadden.
https://www.garmin.com/nl-NL/p/592606

Zie link.
Het is gewoon ongelooflijk dat zo slechte communicatie hebben.
Alleen maar een achterlijke duikers text communicatie systeem wat onbetrouwbaar is .

Zelfs op mijn particuliere boot zit twee satelliet telefoons op .
Een voor de ene kant van de wereld en een voor de anderen kant.
Er zijn twee verschillende halve ronde aanbieders namelijk.
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:47:29 #271
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209600237
quote:
OceanGate CEO and Founder Stockton Rush told a US television network he was aware of the risks involved with diving thousands of metres beneath the oceans surface during an interview in December 2022.

Rush was speaking to CBS Sunday Morning when he said his “biggest fear” was “things that will stop me from being able to get to the surface”.

Overhangs, fish nets, entanglement hazards. And, that’s just a technique, piloting technique. It’s pretty clear — if it’s an overhang, don’t go under it. If there is a net, don’t go near it. So, you can avoid those if you are just slow and steady.

The CEO also said “there’s a limit” to how safe it could make the operation despite introducing some procedures.

I mean, if you just want to be safe, don’t get out of bed. Don’t get in your car. Don’t do anything. At some point, you’re going to take some risk, and it really is a risk-reward question. I think I can do this just as safely by breaking the rules.
quote:
Wendy Rush, who is married to Stockton Rush, Ceo of OceanGate and pilot aboard the Titan submersible, is also a descendent of a couple who lost their lives aboard the famed ship.

The New York Times reports that Rush is the great-great-granddaughter of Isidor and Ida Straus, two first-class passengers who were aboard the Titanic when it went down in 1912.

The couple were among the Titanic's wealthiest passengers. Isidor and his brother co-owned a Macy's department store.

Survivors reported watching Isidor refuse a seat on a life raft to allow women and children to get on board. Ida chose to remain with him. The scene was recreated in the film dramatisation of the disaster.

Wendy nee Hollings Weil married Stockton Rush in 1986.

She is also the communications director at OceanGate and has personally visited the Titanic wreck three times.
are we infinite or am I alone
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:48:11 #272
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209600240
quote:
4s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:45 schreef HyperViper het volgende:
Als je hierom echt moet huilen dan is er iets heel erg mis met je. Dan moet je intensieve hulp krijgen.
Dankjewel voor je feedback.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209600247
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:47 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Oh ja, het met-de-auto-kun-je-ook-crashen-argument.
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:56:43 #274
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209600297
quote:
I mean, if you just want to be safe, don’t get out of bed. Don’t get in your car. Don’t do anything.
Dit klinkt een beetje als de bezigheden van een Fok!er.
pi_209600301
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:40 schreef kibo het volgende:

Met de kleine Pjotr als eerste doelwit....
Drs, wat een fenomeen was dat.
Zo kom je ze heden ten dage niet meer tegen.
Net als Eddy W.

Excuses voor de O/T.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')