Is er 1 Italiaans of was het op schoolreisje?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:30 schreef aloa het volgende:
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet in Milaan
Ze waren beide op vakantie.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er 1 Italiaans of was het op schoolreisje?
quote:
Dat is een mooie aanleiding om daar eens heen te gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:30 schreef aloa het volgende:
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet in Milaan
Dat is waar, alleen Italië trekt me niet zo...quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat is een mooie aanleiding om daar eens heen te gaan.
Dat ik op het randje zit doe ik ook alleen bij diegene die ik al lang ken en weet dat ze er om kunnen lachen. Heeft diegene wel eens een TR gezet om mijn opmerkingen of jou een DM gestuurd dat ik te ver ben gegaan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat anderen reageren op jouw berichten is gebruikelijk op een forum.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ik op het randje zit doe ik ook alleen bij diegene die ik al lang ken en weet dat ze er om kunnen lachen. Heeft diegene wel eens een TR gezet om mijn opmerkingen of jou een DM gestuurd dat ik te ver ben gegaan?
40+ sc is vooral lol en soms serieus. Oordeel niet te snel. Je hoeft de vrouwen niet in bescherming te nemen. Die zijn prima in staat om zelf mij op mijn flikker te geven.
Ja ik hou van je, neuken? Pleur op zeg.quote:
Idd, stom gezeik.quote:
Wij kunnen tenminste praten.quote:
Talk talk...quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij kunnen tenminste praten.
Ik doe straks ook 1 of 2 rondjes meequote:
Proost alvastquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe straks ook 1 of 2 rondjes mee
Dat is wel een beetje dubbel opquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar mensen, oordeel gewoon niet te snel en oordeel niet meteen.
Niet?! Ik vind Italië juist een heel fijn land om naartoe te gaan. Waarom staat het je tegen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen Italië trekt me niet zo...
Ik neem niemand in bescherming, dat kunnen die vrouwen heel prima zelf. Ik geef jou ook niet op je flikker, ik geef mijn mening over die dubbelzinnige posts van je.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ik op het randje zit doe ik ook alleen bij diegene die ik al lang ken en weet dat ze er om kunnen lachen. Heeft diegene wel eens een TR gezet om mijn opmerkingen of jou een DM gestuurd dat ik te ver ben gegaan?
40+ sc is vooral lol en soms serieus. Oordeel niet te snel. Je hoeft de vrouwen niet in bescherming te nemen. Die zijn prima in staat om zelf mij op mijn flikker te geven.
Ik bedoel meer dat landen als Scandinavië me meer trekt dan het zuiden van Europa.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ik vind Italië juist een heel fijn land om naartoe te gaan. Waarom staat het je tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |