Same! Misschien dat een beetje afstand de komende dagen me inzicht geeft hoe verder.quote:
Nice, dat word genieten met zijn tweeënquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers! Morgen naar Milaan met mijn dochter
Dat snap je dondersgoedquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Same! Misschien dat een beetje afstand de komende dagen me inzicht geeft hoe verder.
Zeker weten, zulke uitstapjes zijn goud waardquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Nice, dat word genieten met zijn tweeën
Wat moet ik ermee doen dan? Ik maak een opmerking die op het randje zit en derden gaan daar over oordelen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens iets met de feedback die je keer op keer krijgt.
Dat klinkt als een leuke vakantie tripje, hoe lang blijf je daar?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moet geen moeten worden idd.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:18 schreef Lovely het volgende:
Had een paar dagen ook minder zin om te posten, en dan neem ik even een korte pauze is soms wel fijn
Dat anderen reageren op jouw berichten is gebruikelijk op een forum.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet ik ermee doen dan? Ik maak een opmerking die op het randje zit en derden gaan daar over oordelen.
Dinsdagavond kom ik weer terug, maandag nog een concert van Coldplay daarquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuke vakantie tripje, hoe lang blijf je daar?
Alleen maar goed tochquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad.
Maar steeds minder
Dan kan ik me voorstellen dat FOK! een fijne plek voor je is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:20 schreef Lovely het volgende:
Vind het sowieso wel fijn, om met mensen te praten hier op FOK! zelf spreek ik maar weinig mensen in t echt leven..
Ah twee vliegen in een klap dusquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dinsdagavond kom ik weer terug, maandag nog een concert van Coldplay daar
Goede reis en veel plezier daarquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel Domni!quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goede reis en veel plezier daar![]()
Ik ben twee keer een week in Milaan geweest. Een mooie stad
Nog nooit geweest...quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goede reis en veel plezier daar![]()
Ik ben twee keer een week in Milaan geweest. Een mooie stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |