Bij jou regent het altijd zonnestralen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:27 schreef Lovely het volgende:
Bewolkt hier maar geen regen, volgens buienradar moet het hier wel regenen
Yes dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij jou regent het altijd zonnestralen.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ik heb lang haar vaak in een staart of in een vlecht en met een feestje wel eens in de krulVooruit dan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan krijg je een natte staart
stupidity has become as common as common sense was before
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan,
Is een natte staart erger dan een natte muts?quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan,
Hier wel regen dat maakt het vies drukkend benauwd niet lekker, buiten is het nog maar 20 gr lekker afgekoeld maar binnen is het vies vochtig benauwdquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:27 schreef Lovely het volgende:
Bewolkt hier maar geen regen, volgens buienradar moet het hier wel regenen
Regent nu wel een beetje. maar wel lekker buiten 21 graden hierquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wel regen dat maakt het vies drukkend benauwd niet lekker, buiten is het nog maar 20 gr lekker afgekoeld maar binnen is het vies vochtig benauwd
Droog hier.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Regent nu wel een beetje. maar wel lekker buiten 21 graden hier
Komt wel wat jouw kant op denk ik, hier ook later dan wat buienradar aan gafquote:
Hier wordt geen regen verwacht volgens mij...quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel wat jouw kant op denk ik, hier ook later dan wat buienradar aan gaf
Doe een keer normaal gozer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is een natte staart erger dan een natte muts?
Oh jammer welquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wordt geen regen verwacht volgens mij...
Oh ik vind wel fijn, niet dat veel afkoelt maar voor de grond enz wel beterquote:
Jij denkt weer verkeerd.quote:
Oh ja dat is hetquote:
Doe eens iets met de feedback die je keer op keer krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |