Kerkuilkuikens zijn inderdaad net aliens. En lelijk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond dat hele stel uit die eerste post echt creepy allemaal op hun eigen manier
beetje gespetter hier helaasquote:
Oranje.quote:
Oppassen dus maar weer voor overstromingen .quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oranje.
In een deel van Belgie rood zelfs.
Beetje regen de moeite niet waard. Maar de dag is nog niet voorbijquote:
Zo erg zou het hier iig niet worden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Oppassen dus maar weer voor overstromingen .
Daarom, geef het evenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje regen de moeite niet waard. Maar de dag is nog niet voorbij
Ik hoop niet al te veel heb vanavond vergadering en heb geen in om drijfnat te wordenquote:
Dan bij jou lekker droogquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop niet al te veel heb vanavond vergadering en heb geen in om drijfnat te worden
Zal zo eens kijken op buienradar of er rond die tijd hier wat kan verwachtenquote:
Waar moet je dan in dobberen? Droge modder?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier is geen spatje gevallen, wel bewolkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Denk niet dat ik droog overkom als ik buienradar mag gelovenDaar gaat je permanentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Dan ben ik blij dat ik die niet heb, maar zou ik hem hebben dan gaat die er van een bui regen niet uitquote:
Je spuit hem vast met lak?quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik die niet heb, maar zou ik hem hebben dan gaat die er van een bui regen niet uit
Nope ik heb lang haar vaak in een staart of in een vlecht en met een feestje wel eens in de krulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ik heb lang haar vaak in een staart of in een vlecht en met een feestje wel eens in de krulProbeer je mij nu te verleiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Nee hoor, met een bos haren verleiden?quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer je mij nu te verleiden?![]()
Bij jou regent het altijd zonnestralen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:27 schreef Lovely het volgende:
Bewolkt hier maar geen regen, volgens buienradar moet het hier wel regenen
Yes dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij jou regent het altijd zonnestralen.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ik heb lang haar vaak in een staart of in een vlecht en met een feestje wel eens in de krulVooruit dan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan krijg je een natte staart
stupidity has become as common as common sense was before
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan,
Is een natte staart erger dan een natte muts?quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan,
Hier wel regen dat maakt het vies drukkend benauwd niet lekker, buiten is het nog maar 20 gr lekker afgekoeld maar binnen is het vies vochtig benauwdquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:27 schreef Lovely het volgende:
Bewolkt hier maar geen regen, volgens buienradar moet het hier wel regenen
Regent nu wel een beetje. maar wel lekker buiten 21 graden hierquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wel regen dat maakt het vies drukkend benauwd niet lekker, buiten is het nog maar 20 gr lekker afgekoeld maar binnen is het vies vochtig benauwd
Droog hier.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Regent nu wel een beetje. maar wel lekker buiten 21 graden hier
Komt wel wat jouw kant op denk ik, hier ook later dan wat buienradar aan gafquote:
Hier wordt geen regen verwacht volgens mij...quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel wat jouw kant op denk ik, hier ook later dan wat buienradar aan gaf
Doe een keer normaal gozer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is een natte staart erger dan een natte muts?
Oh jammer welquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wordt geen regen verwacht volgens mij...
Oh ik vind wel fijn, niet dat veel afkoelt maar voor de grond enz wel beterquote:
Jij denkt weer verkeerd.quote:
Oh ja dat is hetquote:
Doe eens iets met de feedback die je keer op keer krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |