Een banaan ook niet.quote:
Er zijn ook veel voedselfeitjes die leuk zijn om te weten.quote:
Ja verzamel ze allemaalquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn ook veel voedselfeitjes die leuk zijn om te weten.
De donut komt uit Nederland en spaghetti is niet Italiaans.quote:
Grolsch ook.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
De Schultenbräu is weer in de aanbieding
Hier is alles in de aanbieding als ik met de credit card van de zaak betaalquote:
Ik zal je zo wel even een lijstje sturen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is alles in de aanbieding als ik met de credit card van de zaak betaal
Ganz tollquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is alles in de aanbieding als ik met de credit card van de zaak betaal
De pizza ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De donut komt uit Nederland en spaghetti is niet Italiaans.
Scandinavië meen ik.quote:
Ik dacht dat Marco polo het recept mee had genomen van zijn reis, waarbij hij China nooit bereikt blijkt te hebbenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal je zo wel even een lijstje sturen.
Wat het een probleem maakt is wanneer je van een pizza kan spreken. Een rond brood gebakken met ingrediënten waarbij het brood als bord dient is al 1000den jaren oud. was een gebruik in Europa en in de landen om de Mid. zee. De vikkingen hadden daar speciale ovens voor vergelijkbaar met de traditionele pizzaovens. Het was wel Italië die met het gebruik van tomatensaus begon wat we nu kennen als de pizza.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marco polo het recept mee had genomen van zijn reis, waarbij hij China nooit bereikt blijkt te hebben
Die kwam met een portie bamie terugquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marco polo het recept mee had genomen van zijn reis, waarbij hij China nooit bereikt blijkt te hebben
Dat was spaghetti wat hij meenam naar Italië.quote:
Avond schoonheid.quote:
Ik eet het beidequote:Op woensdag 21 juni 2023 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was spaghetti wat hij meenam naar Italië.
Van mij wel maar dat moet je aan iemand anders vragen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag ik nog koffieijs? Of is dat te laat?
Aan wie dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mij wel maar dat moet je aan iemand anders vragen.
Soury heeft een hele tree meen ik.quote:
Ow ik heb welquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury heeft een hele tree meen ik.
MrsL heeft ook.
Moest er dan wat goedgepraat worden?quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ik heb wel
Koffie ijs het was alleen ff de vraag of ik t nog kon goed praten op dit tijdstip
Ja ik moet het mezelf wel een beetje kunnen verkopenquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest er dan wat goedgepraat worden?
Als je er zin in hebt dan is het toch goedgepraat.quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik moet het mezelf wel een beetje kunnen verkopen
En dan halve nacht wakker liggenquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt dan is het toch goedgepraat.
Dan kom ik haar wel in slaap zingen.quote:
Je hebt je toch wel voorbereid.quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso morgen heb ik een tentamen van 4 uur dat ik moet halen met minimaal een 7
Ja maar dat maakt me niet minder nerveusquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt je toch wel voorbereid.
Oh dan maakt het niet uitquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso morgen heb ik een tentamen van 4 uur dat ik moet halen met minimaal een 7
Heb vertrouwen in jezelf dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt me niet minder nerveus
Ik had bananenijsquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag ik nog koffieijs? Of is dat te laat?
Bofkont.quote:
kan meer makenquote:
Wanneer is het klaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |