Dat was spaghetti wat hij meenam naar Italië.quote:
Avond schoonheid.quote:
Ik eet het beidequote:Op woensdag 21 juni 2023 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was spaghetti wat hij meenam naar Italië.
Van mij wel maar dat moet je aan iemand anders vragen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag ik nog koffieijs? Of is dat te laat?
Aan wie dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mij wel maar dat moet je aan iemand anders vragen.
Soury heeft een hele tree meen ik.quote:
Ow ik heb welquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury heeft een hele tree meen ik.
MrsL heeft ook.
Moest er dan wat goedgepraat worden?quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ik heb wel
Koffie ijs het was alleen ff de vraag of ik t nog kon goed praten op dit tijdstip
Ja ik moet het mezelf wel een beetje kunnen verkopenquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest er dan wat goedgepraat worden?
Als je er zin in hebt dan is het toch goedgepraat.quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik moet het mezelf wel een beetje kunnen verkopen
En dan halve nacht wakker liggenquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt dan is het toch goedgepraat.
Dan kom ik haar wel in slaap zingen.quote:
Je hebt je toch wel voorbereid.quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso morgen heb ik een tentamen van 4 uur dat ik moet halen met minimaal een 7
Ja maar dat maakt me niet minder nerveusquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt je toch wel voorbereid.
Oh dan maakt het niet uitquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso morgen heb ik een tentamen van 4 uur dat ik moet halen met minimaal een 7
Heb vertrouwen in jezelf dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt me niet minder nerveus
Ik had bananenijsquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag ik nog koffieijs? Of is dat te laat?
Bofkont.quote:
kan meer makenquote:
Wanneer is het klaar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |