Vanaf hier gaat slowchat weg hoorquote:
ALS dat zo zou zijn had je er zelf ook een gehad, ban aansmeren = ban krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:40 schreef Soury het volgende:
Ik weet dat mensen denken dat ik Fresh Fruit een ban heb aangesmeerd. Dat is niet zo.
Je zou je OP nog eens na kunnen lezen. Dan zou er een lichtje moeten gaan brangen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waarom is mijn topic over pronouns gesloten?
Bull topic, dus slotje.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Hoezo is mijn topic over pedohunten gesloten? Het is iets goeds voor de maatschappij.
Zou jij je gescheld met wappie willen stoppen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:59 schreef Erasmus het volgende:
Hou je algehele wappie-act buiten GC aub.
Bij voorbaat dank.
Nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:09 schreef laffer het volgende:
[..]
Zou jij je gescheld met wappie willen stoppen?
En zeker voor jou als moderator, het staat je niet.
Op alles wat een ander niet aanstaat wordt meteen met wappie gescholden.
Het is een discussie forum, dus het kan zijn dat het onderwerp je niet aanstaat.
Donequote:Op vrijdag 1 september 2023 19:52 schreef Modus het volgende:
Graag reeksen
GC / [youtube] Wat kijk je nu? #1
GC / [youtube #2] Wat kijk je nu?
Top!quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:52 schreef Modus het volgende:
Graag reeksen
GC / [youtube] Wat kijk je nu? #1
GC / [youtube #2] Wat kijk je nu?
Hier zegt hij echt letterlijk dat de rokers maar 1 hersencel hebben en dat kan en mag wel blijven staan maar ik wordt genoted om die 3 woordjes?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:24 schreef bianconeri het volgende:
Ik rook niet.
Ik heb meer dan 1 hersencel, oftewel ik haal het wel uit mijn hoofd om te gaan roken.
Ja hoi, ik had je in dm al gezegd dat ik er morgen op terugkom omdat ik vanavond andere dingen te doen heb. Kan het even wachten tot morgen?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:04 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Hoi, ik zie dat ik genoted ben omdat ik "ik weerspreek dit" heb geschreven.
Dit zou op de man zijn. Het was een reactie op:
[..]
Hier zegt hij echt letterlijk dat de rokers maar 1 hersencel hebben en dat kan en mag wel blijven staan maar ik wordt genoted om die 3 woordjes?![]()
Koekoek?
Eeeeh ja, ik heb je niet goed begrepen lees ik nu, zeker nu je wat duidelijker bent dan je in DM was. Bij deze mijn excuses.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoi, ik had je in dm al gezegd dat ik er morgen op terugkom omdat ik vanavond andere dingen te doen heb. Kan het even wachten tot morgen?
Dank je.
verplaatstquote:Op donderdag 28 september 2023 14:46 schreef Oostblokkert het volgende:
KLB / Extra betalen voor plastic
Deze rant van mij hoorde in klb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |