Nee, dit soort mensen verandert niet en nooit; leven niet in de realiteit, denken alles beter te weten, nemen geen advies van anderen aan, maar zien dat vooral als ongepaste kritiek.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:11 schreef K21 het volgende:
Heb zo het vermoeden dat, als hij hier ooit nog levend uitkomt, hij intussen wel van mening veranderd is.
En anders wel nadat hij financieel is leeggetrokken door een paar rechtszaken.

Hij betaald nu een hoge prijs. Ze zulllen het waarschijnlijk niet overleven.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, dit soort mensen verandert niet en nooit; leven niet in de realiteit, denken alles beter te weten, nemen geen advies van anderen aan, maar zien dat als kritiek.
Kijk maar naar die medewerker die feedback gaf dat dat apparaat minder veilig genoeg was. Die kerel kreeg meteen ontslag.

Beter dat hij dan zelf degene is die de dupe wordt van zijn domme houding. Ipv nog een andere bestuurder/kapitein.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar als ik het goed heb gelezen zit hij zelf in die duikboot.

Ik vermoed dat ze worden gered*, maar dat heeft dan helemaal NIETS met de kwaliteiten van deze betrokkene te maken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij betaalt nu een hoge prijs. Ze zulllen het waarschijnlijk niet overleven.

Hahahaha.... Zou me niet eens verbazenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het kan de beste overkomen.
Avondje zuipen, enorme kater, en als je wakker bent kom je erachter dat je op de zeebodem ligt in een brakke duikboot

quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:06 schreef Tengano het volgende:
Als gevolg van zijn eigen ziekelijke zelfoverschatting idd.
En waar hij met hij met zijn manipulatieve en roekeloze gedrag nog even vijf anderen meeneemt. Mensen waarop Alberto Stegeman zich altijd in zijn uitzendingen op focust.
Er zullen vast wel mensen zijn die dit gedrag herkennen. En als het compleet fout gaat, is het nooit hun schuld.
Maar de vier inzittenden gaan deze man gedurende dit tripje iig wat beter leren kennen. Maar in het begin hebben ze altijd de meest fantastische verhalen en is er helemaal niks aan de hand. En voordat je het weet, zit je diep in de oceaan shit.

quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:09 schreef Maron het volgende:
Je hoort tegenwoordig zo vaak dat Orca’s boten beuken, en roeren kapot maken..
Misschien is er zoiets aan de hand..(of de batterijen van de remote leeg)

Hele goeie filmquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
Voor de mensen die benieuwd zijn hoe claustrofobisch het aanvoelt, raad ik de film Buried aan.

Zit er een camera in dat ding zodat ze later alles terug kunnen zien. Je zou toch verwachten van wel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:22 schreef Discombobulate het volgende:
Zit je lekker in totale paniek ergens onder in zee. Maar nog iets minder dan 20 uur zuurstof dus? Spannend.

Nee, die schaamt zich dan nergens voor en zal ook geen verantwoordelijkheid nemen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vraag me af, als ze dit overleven allemaal, zou die CEO dan even onderduiken om aan alle media aandacht te ontkomen?

Ik snap dit niet. Wat heeft dat te maken met een 4 km onderzee boot?quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:25 schreef Tengano het volgende:
Victor 6000 bijna ter plaatse....
Dat ding zit dus aan een kabel zodat je kunt zien wat er ter plaatste gebeurt en je kunt dat ding natuurlijk besturen. Een veel veiliger principe; dan heb je altijd contact met je ROV (zolang de kabel in tact is).
[ twitter ]

Het is allemaal ingedekt dat er dingen fout gaan weten de passagiers.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vraag me af, als ze dit overleven allemaal, zou die CEO dan even onderduiken om aan alle media aandacht te ontkomen?

De Victor 6000 is de ROV van dat Franse schip dat onderweg is. En dat ding weegt 4 ton staat er.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Wat heeft dat te maken met een 4 km onderzee boot?

Wat lul je nou die gozer zit in het zelfde schuitjequote:Op woensdag 21 juni 2023 17:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, die schaamt zich dan nergens voor en zal ook geen verantwoordelijkheid nemen.
Standaard reaktie van dit soort mensen.
En als je ze aanvalt vallen ze direct jou aan. Witchhunt!! overdreven, onzin, etc.

Ik kreeg de indruk dat ie de boot afhieldquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou die gozer zit in het zelfde schuitje

quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat ie de boot afhield

Hij is wel de meest verantwoordelijke voor deze situatie of niet. Het is zijn schuitje waarvan hij alle veiligheidseisen maar overdreven vond en het allemaal beter wist.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:32 schreef Soury het volgende:
Wat lul je nou die gozer zit in het zelfde schuitje

Ik acht de kans op redding op minder dan 1%. Geen idee waar jij het idee vandaan haalt dat er een planning zou bestaan waarin dat moment gepland had moeten zijn, een dergelijke planning bestaat gewoon niet. Terugvinden is vooral extreem veel mazzel hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze worden gered*, maar dat heeft dan helemaal NIETS met de kwaliteiten van deze betrokkene te maken.
(*) Alhoewel ik de tijd nu wel vind dringen. Dat ding had qua planning allang gevonden moeten zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |