Ohquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
[..]
Het is niet alsof ze niet geprobeerd hebben te helpen hè? Ze weigeren eerst hulp. En toen het mis ging moest de kustwacht razendsnel 700 mensen, waarvan een groot deel niet kan zwemmen en geen reddingsvest draagt, uit het water halen. Dat is me nogal een taak.

Dit is zo vreselijk duur. Kan je beter dat geld geven aan zorginstellingen zodat die mensen kunnen helpen zonder verzekering met ziektes waar ze niet om gevraagd hebben. Als je toch mensen wil redden, waarom dan deze die zo'n extreem risico nemen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mischien omdat deze nog leven en de vluchtelingen zijn (helaas) al verdronken.

Dat is geen inclusieve opmerkingquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Geen vrouwen dus in die duikboot.

En daar gaan we weer. Voor de asielzoekers is en weer een nieuw topic. Daar kan al het betreffende mededogen gepost worden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:50 schreef TheJanitor het volgende:
Dit is zo vreselijk duur. Kan je beter dat geld geven aan zorginstellingen zodat die mensen kunnen helpen zonder verzekering met ziektes waar ze niet om gevraagd hebben. Als je toch mensen wil redden, waarom dan deze die zo'n extreem risico nemen.

Zo had ik het ook gelezen idd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
[..]
Het is niet alsof ze niet geprobeerd hebben te helpen hè? Ze weigeren eerst hulp. En toen het mis ging moest de kustwacht razendsnel 700 mensen, waarvan een groot deel niet kan zwemmen en geen reddingsvest draagt, uit het water halen. Dat is me nogal een taak.

Ik heb het niet over asielzoekers. Dus waarom je daarover begint is mij een raadsel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
En daar gaan we weer. Voor de asielzoekers is en weer een nieuw topic. Daar kan al het betreffende mededogen gepost worden.
NWS / Tientallen migranten verdronken bij Gran Canaria, waaronder een baby.

Jemig er zijn mensen in doods nood. Jij zou ook uit uit je auto die over de kop in een sloot ligt gered willen worden. Het gaat om mensen levens niet om geld. Wat ben jij waard?quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit is zo vreselijk duur. Kan je beter dat geld geven aan zorginstellingen zodat die mensen kunnen helpen zonder verzekering met ziektes waar ze niet om gevraagd hebben. Als je toch mensen wil redden, waarom dan deze die zo'n extreem risico nemen.

Ja, ze nemen wel een extreem risico, en ze worden ook door die mensensmokkelaars nog heel erg euh......Ja, ik weet even geen ander woord dan genaaid.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]

Post hier uw mededogen:quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:55 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, ze nemen wel een extreem risico, en ze worden ook door die mensensmokkelaars nog heel erg euh......Ja, ik weet even geen ander woord dan genaaid.
Het risico is al groot, en dan krijgen ze ook nog een half-lekke rubberboot waar ze met het driedubbele aantal mensen in moeten dan is toegestaan.
Das eigenlijk een beetje hetzelfde als met die duikboot van die maffe Amerikaan

Dit is toch wel even wat anders dan uit de sloot gehaald worden. Dit is een ongelofelijk dom risico wat ze zelf nemen en de rest van de samenleving krijgt de miljoenenrekening gepresenteerd voor het belachelijke gedrag van deze mensen. Dan heb ik liever dat geld gaat naar mensen die ook zorg nodig hebben en het niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig er zijn mensen in doods nood. Jij zou ook uit uit je auto die over de kop in een sloot ligt gered willen worden. Het gaat om mensen levens niet om geld. Wat ben jij waard?

Zou dat wel eens wereldwijd willen zien. In sommige landen moet dat echt op 1 euro liggen lijkt mequote:Op woensdag 21 juni 2023 16:56 schreef matthijst het volgende:
Ook op het gebied van infrastructuur en ruimtelijke ordening wordt gerekend en geraamd met de prijs van een mensenleven, uitgedrukt in de eenheid Value of a Statistical Life (VOSL). 'Die waarde ligt in Nederland nu op zo'n ¤ 2,7 miljoen,' zegt vervoerseconoom Wim Wijnen van adviesbureau W2Economics.

Ik denk eerder o euro.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zou dat wel eens wereldwijd willen zien. In sommige landen moet dat echt op 1 euro liggen lijkt me

Er zijn er genoeg die met een slok op in die situatie belanden laat die dan maar liggenquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit is toch wel even wat anders dan uit de sloot gehaald worden. Dit is een ongelofelijk dom risico wat ze zelf nemen en de rest van de samenleving krijgt de miljoenenrekening gepresenteerd voor het belachelijke gedrag van deze mensen. Dan heb ik liever dat geld gaat naar mensen die ook zorg nodig hebben en het niet kunnen betalen.

500,euro voor die hele boot vluchtelingen. 13.5 miljoen voor die 5 in die duikboot.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zou dat wel eens wereldwijd willen zien. In sommige landen moet dat echt op 1 euro liggen lijkt me

Ik gok standaard op nul, maar dat er wel een uitzondering te maken valt wanneer iemand geld heeft / bekend is / media aandacht weet te krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]

Op de bodem van de oceaan in een duikboot? Wat voor leven leid jij?quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die met een slok op in die situatie belanden laat die dan maar liggen

Ik zuip totat ik verzuipquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Op de bodem van de oceaan in een duikboot? Wat voor leven leid jij?

Het kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Op de bodem van de oceaan in een duikboot? Wat voor leven leid jij?

Ja maar als ik het goed heb gelezen zit hij zelf in die duikboot.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:03 schreef probeer het volgende:
Fuck, als ik filmpjes kijk over die eigenaar en hoe hij over zijn project praat, krijg ik toch sterk de neiging tot een "laat maar lekker verzuipen" sentiment. Met zijn "och, veiligheidsmaatregelen zitten maar in de weg" houding.

Als gevolg van zijn eigen ziekelijke zelfoverschatting idd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:06 schreef tesssssssss het volgende:
Ja maar als ik het goed heb gelezen zit hij zelf in die duikboot.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |