abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209594001
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:46 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
[..]
Het is niet alsof ze niet geprobeerd hebben te helpen hè? Ze weigeren eerst hulp. En toen het mis ging moest de kustwacht razendsnel 700 mensen, waarvan een groot deel niet kan zwemmen en geen reddingsvest draagt, uit het water halen. Dat is me nogal een taak.
Oh
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209594006
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Mischien omdat deze nog leven en de vluchtelingen zijn (helaas) al verdronken.
Dit is zo vreselijk duur. Kan je beter dat geld geven aan zorginstellingen zodat die mensen kunnen helpen zonder verzekering met ziektes waar ze niet om gevraagd hebben. Als je toch mensen wil redden, waarom dan deze die zo'n extreem risico nemen.
  woensdag 21 juni 2023 @ 16:52:33 #104
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209594030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

Geen vrouwen dus in die duikboot.
Dat is geen inclusieve opmerking :6

Voor hetzelfde geld identificeert een van hen zich al vrouw.
Of als duikboot 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 21 juni 2023 @ 16:52:49 #105
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209594036
quote:
6s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:50 schreef TheJanitor het volgende:
Dit is zo vreselijk duur. Kan je beter dat geld geven aan zorginstellingen zodat die mensen kunnen helpen zonder verzekering met ziektes waar ze niet om gevraagd hebben. Als je toch mensen wil redden, waarom dan deze die zo'n extreem risico nemen.
En daar gaan we weer. Voor de asielzoekers is en weer een nieuw topic. Daar kan al het betreffende mededogen gepost worden.

NWS / Tientallen migranten verdronken bij Gran Canaria, waaronder een baby.
  Moderator woensdag 21 juni 2023 @ 16:52:53 #106
441859 crew  Lenny77
pi_209594038
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:46 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
[..]
Het is niet alsof ze niet geprobeerd hebben te helpen hè? Ze weigeren eerst hulp. En toen het mis ging moest de kustwacht razendsnel 700 mensen, waarvan een groot deel niet kan zwemmen en geen reddingsvest draagt, uit het water halen. Dat is me nogal een taak.
Zo had ik het ook gelezen idd.
Het is niet dat ze gewoon langs de kant stonden te wuiven naar die boot.
Evenzeer erg tragisch :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209594049
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:52 schreef Tengano het volgende:

[..]
En daar gaan we weer. Voor de asielzoekers is en weer een nieuw topic. Daar kan al het betreffende mededogen gepost worden.

Ik heb het niet over asielzoekers. Dus waarom je daarover begint is mij een raadsel.
pi_209594051
quote:

[..]
Jemig er zijn mensen in doods nood. Jij zou ook uit uit je auto die over de kop in een sloot ligt gered willen worden. Het gaat om mensen levens niet om geld. Wat ben jij waard?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209594073
quote:

[..]
Ja, ze nemen wel een extreem risico, en ze worden ook door die mensensmokkelaars nog heel erg euh......Ja, ik weet even geen ander woord dan genaaid.

Het risico is al groot, en dan krijgen ze ook nog een half-lekke rubberboot waar ze met het driedubbele aantal mensen in moeten dan is toegestaan.

Das eigenlijk een beetje hetzelfde als met die duikboot van die maffe Amerikaan
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 21 juni 2023 @ 16:56:02 #110
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_209594084
Ook op het gebied van infrastructuur en ruimtelijke ordening wordt gerekend en geraamd met de prijs van een mensenleven, uitgedrukt in de eenheid Value of a Statistical Life (VOSL). 'Die waarde ligt in Nederland nu op zo'n ¤ 2,7 miljoen,' zegt vervoerseconoom Wim Wijnen van adviesbureau W2Economics.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 21 juni 2023 @ 16:56:02 #111
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209594085
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:55 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, ze nemen wel een extreem risico, en ze worden ook door die mensensmokkelaars nog heel erg euh......Ja, ik weet even geen ander woord dan genaaid.

Het risico is al groot, en dan krijgen ze ook nog een half-lekke rubberboot waar ze met het driedubbele aantal mensen in moeten dan is toegestaan.

Das eigenlijk een beetje hetzelfde als met die duikboot van die maffe Amerikaan
Post hier uw mededogen:

pi_209594090
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Jemig er zijn mensen in doods nood. Jij zou ook uit uit je auto die over de kop in een sloot ligt gered willen worden. Het gaat om mensen levens niet om geld. Wat ben jij waard?
Dit is toch wel even wat anders dan uit de sloot gehaald worden. Dit is een ongelofelijk dom risico wat ze zelf nemen en de rest van de samenleving krijgt de miljoenenrekening gepresenteerd voor het belachelijke gedrag van deze mensen. Dan heb ik liever dat geld gaat naar mensen die ook zorg nodig hebben en het niet kunnen betalen.
  woensdag 21 juni 2023 @ 16:56:43 #113
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209594091
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:56 schreef matthijst het volgende:
Ook op het gebied van infrastructuur en ruimtelijke ordening wordt gerekend en geraamd met de prijs van een mensenleven, uitgedrukt in de eenheid Value of a Statistical Life (VOSL). 'Die waarde ligt in Nederland nu op zo'n ¤ 2,7 miljoen,' zegt vervoerseconoom Wim Wijnen van adviesbureau W2Economics.
Zou dat wel eens wereldwijd willen zien. In sommige landen moet dat echt op 1 euro liggen lijkt me
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_209594108
quote:
2s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Zou dat wel eens wereldwijd willen zien. In sommige landen moet dat echt op 1 euro liggen lijkt me
Ik denk eerder o euro.
  woensdag 21 juni 2023 @ 16:59:51 #115
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209594123
Nog 20 uur...
pi_209594125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 16:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Dit is toch wel even wat anders dan uit de sloot gehaald worden. Dit is een ongelofelijk dom risico wat ze zelf nemen en de rest van de samenleving krijgt de miljoenenrekening gepresenteerd voor het belachelijke gedrag van deze mensen. Dan heb ik liever dat geld gaat naar mensen die ook zorg nodig hebben en het niet kunnen betalen.
Er zijn er genoeg die met een slok op in die situatie belanden laat die dan maar liggen
  woensdag 21 juni 2023 @ 17:00:24 #117
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_209594128
quote:

[..]
500,euro voor die hele boot vluchtelingen. 13.5 miljoen voor die 5 in die duikboot.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_209594133
quote:

[..]
Ik gok standaard op nul, maar dat er wel een uitzondering te maken valt wanneer iemand geld heeft / bekend is / media aandacht weet te krijgen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_209594139
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Er zijn er genoeg die met een slok op in die situatie belanden laat die dan maar liggen
Op de bodem van de oceaan in een duikboot? Wat voor leven leid jij?
pi_209594155
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:01 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ik zuip totat ik verzuip :D
pi_209594157
Fuck, als ik filmpjes kijk over die eigenaar en hoe hij over zijn project praat, krijg ik toch sterk de neiging tot een "laat maar lekker verzuipen" sentiment. Met zijn "och, veiligheidsmaatregelen zitten maar in de weg" houding.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 21 juni 2023 @ 17:03:51 #122
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209594161
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:01 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Het kan de beste overkomen.
Avondje zuipen, enorme kater, en als je wakker bent kom je erachter dat je op de zeebodem ligt in een brakke duikboot :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209594177
Ik hoop wel dat de (nog levende) eigenaren van dat bedrijf tot hun laatste cent worden kaalgeplukt via schadeclaims.

Vaak zijn dit toch wel rijkeluis types die altijd de luxe hebben gehad om vrij zorgeloos en roekeloos door het leven te gaan. En die zo'n expeditiebdrijf zien als een leuke hobby zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel te hebben.
pi_209594183
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:03 schreef probeer het volgende:
Fuck, als ik filmpjes kijk over die eigenaar en hoe hij over zijn project praat, krijg ik toch sterk de neiging tot een "laat maar lekker verzuipen" sentiment. Met zijn "och, veiligheidsmaatregelen zitten maar in de weg" houding.
Ja maar als ik het goed heb gelezen zit hij zelf in die duikboot.
  woensdag 21 juni 2023 @ 17:06:58 #125
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209594190
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:06 schreef tesssssssss het volgende:
Ja maar als ik het goed heb gelezen zit hij zelf in die duikboot.
Als gevolg van zijn eigen ziekelijke zelfoverschatting idd.

En waar hij met hij met zijn manipulatieve en roekeloze gedrag nog even vijf anderen meeneemt. Mensen waarop Alberto Stegeman zich altijd in zijn uitzendingen op focust.

Er zullen vast wel mensen zijn die dit gedrag herkennen. En als het compleet fout gaat, is het nooit hun schuld.

Maar de vier inzittenden gaan deze man gedurende dit tripje iig wat beter leren kennen. MAar in het begin hebben ze altijd de meest fantastische verhalen en is er helemaal niks aan de hand. En voordat je het weet, zit je diep in de oceaan shit.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 21-06-2023 17:12:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')