Mensen met geld en middelen om zo'n reis te betalen die liever naar luilekkerland gaan dan iets bijdragen aan hun land van herkomst.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:55 schreef rutger05 het volgende:
Buitengewoon triest al dit enorme leed in de zoektocht naar een beter bestaan. Het zal je dierbare maar zijn die op deze manier is omgekomen.
Eerst een baby maken en vervolgens dat kind laten sterven op zee omdat je dollartekens ziet. Kutvolk is het.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:55 schreef rutger05 het volgende:
Buitengewoon triest al dit enorme leed in de zoektocht naar een beter bestaan. Het zal je dierbare maar zijn die op deze manier is omgekomen.
Nee ze wilden van Afrika naar Gran Canaria, das 'maar' 100km vanaf het meest dichtbij kustgebiedquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Welke malloot stapt met een baby in een rubberboot om 1000 km door de Atlantische Oceaan te varen.
Die mensen opereren onder de radar. Ik heb daar wel eens een documentaire over gezien. Die mensensmokkelaars zie je nog niet eens, die regelen alles via, via.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:06 schreef Hathor het volgende:
Het gaat echt tijd worden dat die mensensmokkelaars eens hard aangepakt worden. Gewoon levenslang, zonder uitzondering.
Hoe hebben ze dan in Griekenland gelijk na de ramp 9 Egyptenaren (smokkelaars) gevangen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:08 schreef tesssssssss het volgende:
Die mensen opereren onder de radar. Ik heb daar wel eens een documentaire over gezien. Die mensensmokkelaars zie je nog niet eens, die regelen alles via, via.
Hoezo? Ik denk dat ze hier weinig verkeerds hebben gedaan. Die migranten zochten een beter leven en de smokkelaars bieden dat in ruil voor geld aan. Maar ze hebben niet de beste boten en onderweg kan het fout gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:06 schreef Hathor het volgende:
Het gaat echt tijd worden dat die mensensmokkelaars eens hard aangepakt worden. Gewoon levenslang, zonder uitzondering.
Hadden die dan een t-shirt aan met daarop "ik ben een mensensmokkelaar?"quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:09 schreef wizkays het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dan in Griekenland gelijk na de ramp 9 Egyptenaren (smokkelaars) gevangen.
In je eigen video kun je zien wat er mis is met die smokkelaars en hoe ze die Tunesische visser intimiderenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik denk dat ze hier weinig verkeerds hebben gedaan. Die migranten zochten een beter leven en de smokkelaars bieden dat in ruil voor geld aan. Maar ze hebben niet de beste boten en onderweg kan het fout gaan.
quote:
De Griekse politie zat hen waarschijnlijk al te monitoren en greep na de ramp in.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:11 schreef tesssssssss het volgende:
Hadden die dan een t-shirt aan met daarop "ik ben een mensensmokkelaar?"
Dat is een grapje, maar ik bedoel "hoe is dat gegaan, dan?"
Oneens, zelfs als ze niets krijgen en de rest van hun leven lang opgesloten worden in een tentenkamp of gevangenis dan hebben ze een beter leven dan in *kuch* vrijheid in Senegal en andere sub Sahara landen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Stop die gratis woningen, uitkeringen etc. dan stoppen deze vluchtelingenstromen ook meteen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |