Die verruilen het voor een rottende overgangs geurquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
meeste oma's zijn de overgang wel voorbij toch
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die verruilen het voor een rottende overgangs geur
Nee geen idee mijn oma's zijn al jaren dood en de rest heb ik verdrongenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:36 schreef Mazikeen het volgende:
je weet toch wel hoe een oma ruikt in een bejaardentehuis ofzo, of van die oma's die hele dagen binnen zitten ?
Een bejaardenhuis ruikt toch heel anders dan bij mijn oma thuisquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:36 schreef Mazikeen het volgende:
je weet toch wel hoe een oma ruikt in een bejaardentehuis ofzo, of van die oma's die hele dagen binnen zitten ?
Dat heeft met de hoeveelheid te makenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een bejaardenhuis ruikt toch heel anders dan bij mijn oma thuis
ja dat dusquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een bejaardenhuis ruikt toch heel anders dan bij mijn oma thuis
maar ik snap wel wat je bedoeld........ wat moet die vent nog met haar dan ?quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:36 schreef Mazikeen het volgende:
Misschien kan ze wel goed kokenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar ik snap wel wat je bedoeld........ wat moet die vent nog met haar dan ?
Ze zeikt op haar werk omdat ze dat thuis niet kanquote:
arme collega's van muisquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zeikt op haar werk omdat ze dat thuis niet kan
Ja weet ik het.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar ik snap wel wat je bedoeld........ wat moet die vent nog met haar dan ?
Als die nog zeik over heeft na al het gezeik dat ze thuis doet dan zou ze een medisch wonder zijnquote:
Ik ga er niet verder over nadenkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja weet ik het.
Hij mag vreemd blijven gaan. Dus waarom niet
Waarschijnlijk beter voor je gemoedstoestandquote:
werken tot half 6.quote:
Wacht, jij ligt te batsen met de broer van je beste vriendin?quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
werken tot half 6.
Daarna naar schoonouders, om de verjaardag van mijn beste vriendin te vieren met Gamba's
Of haar beste vriendin heeft met de broer van haar ventquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht, jij ligt te batsen met de broer van je beste vriendin?
Of ze houden gewoon van familie orgiesquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:51 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Of haar beste vriendin heeft met de broer van haar vent
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ze houden gewoon van familie orgies
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die nog zeik over heeft na al het gezeik dat ze thuis doet dan zou ze een medisch wonder zijn
neequote:Op woensdag 21 juni 2023 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht, jij ligt te batsen met de broer van je beste vriendin?
Ik denk dat ik het enigszins snapquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee
Mijn vriendin werkt bij de kringloop, dus schoonmama had gevraagd of de kringloop wat dingen kon ophalen bij haar thuis. Dus vriendin zei, dat fix ik wel tussendoor. Toen vroeg schoonmoeder: wat wil je ervoor. En toen zei vriendin, gamba's eten op mijn verjaardag 21-06
Dus nu gaat papi chulo, gamba's ala papi chulo maken voor mijn vriendin. En ik heb mijzelf uitgenodigd.
En gelijk gezegd, kunnen we gelijk dingen bespreken voor de vakantie.
Want ik ga met beste vriendin en zoontje en schoonouders.
Alleen de eerste week, tweede week zijn we samen.
Snappie?
Wat een planning allemaal hahahahahahahaquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee
Mijn vriendin werkt bij de kringloop, dus schoonmama had gevraagd of de kringloop wat dingen kon ophalen bij haar thuis. Dus vriendin zei, dat fix ik wel tussendoor. Toen vroeg schoonmoeder: wat wil je ervoor. En toen zei vriendin, gamba's eten op mijn verjaardag 21-06
Dus nu gaat papi chulo, gamba's ala papi chulo maken voor mijn vriendin. En ik heb mijzelf uitgenodigd.
En gelijk gezegd, kunnen we gelijk dingen bespreken voor de vakantie.
Want ik ga met beste vriendin en zoontje en schoonouders.
Alleen de eerste week, tweede week zijn we samen.
Snappie?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:54 schreef Mazikeen het volgende:
en beste vriendin is vrijgezel. En nee ze heeft alleen interesse als je een grote piemel heb
en ja weer gamba'squote:Op woensdag 21 juni 2023 11:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat een planning allemaal hahahahahahaha
en liefst als hij bruin is.quote:
Grap over eerst anaal gaan incommingquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
en ja weer gamba's
[..]
en liefst als hij bruin is.
Anoukquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:54 schreef Mazikeen het volgende:
en beste vriendin is vrijgezel. En nee ze heeft alleen interesse als je een grote piemel heb
+2quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grap over eerst anaal gaan incomming![]()
Ik ook maar dan liefst wel op plantages enzo niet in mijn slaapkamerquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ze houdt van negers
Zoontje is ook een halve neger
Zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ze houdt van negers
Zoontje is ook een halve neger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |