de kleine dingen die het leven dragelijk makenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:08 schreef Mazikeen het volgende:
Mijn kutcollega werkt tot 16:15 uur vandaag
Dat betekent 1 uur en een kwartier eerder van haar verlost
nee ze heeft dat 'zie poes net niet doodshoofd' jurkje aanquote:
Proostquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb liever een kouddat vind ik wel lekker
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee ze heeft dat 'zie poes net niet doodshoofd' jurkje aan
Hahahahahahahahaha ik moet echt lachen sorryquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hij is getrouwd met de andere baas.quote:
Niks mis mee maar om daar op het werk al mee te beginnen gaat wel heel verquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar misschien doen ze wel een trio?
ik hoop gewoon dat haar vent voor de zesde keer vreemd gaat en dat ze er dan echt klaar mee is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niks mis mee maar om daar op het werk al mee te beginnen gaat wel heel ver
In Limburg schijnt dat allemaal heel normaal te zijn dus ik snap wel waarom ze dan gaat verhuizenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik hoop gewoon dat haar vent voor de zesde keer vreemd gaat en dat ze er dan echt klaar mee is.
Ze had gezegd als hij nog 1 keer vreemd gaat dan verhuis is naar limburg... Na 5 keer zit ze hier nog
Maar ja ze vind het wel prima zo. 3 dagen werken voor ene kut salaris, heel de dag zeiken over van alles en nog wat (en dan vraag ik mij af, what the fuck doe je hier eigenlijk), ze hoeft niet te werken, want die vent verdient 5000 netto....quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
In Limburg schijnt dat allemaal heel normaal te zijn dus ik snap wel waarom ze dan gaat verhuizen
Mensen die dat soort keuzes maken voor dat kutgeld heb ik nog nooit begrepen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar ja ze vind het wel prima zo. 3 dagen werken voor ene kut salaris, heel de dag zeiken over van alles en nog wat (en dan vraag ik mij af, what the fuck doe je hier eigenlijk), ze hoeft niet te werken, want die vent verdient 5000 netto....
Maar ja als ze bij hem weggaat is ze alles kwijt natuurlijk, want zij kan hem niet uitkopenDus blijft ze maar bij hem
der vent.... ze hebben koophuis.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
hun neukhut waar hij 3 dagen in de week in vreemd gaat als zij aan het werk is
Als zij weg gaat moet hij haar uitkopen als de woning in waarde is gestegen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
der vent.... ze hebben koophuis.
[..]
leukste is nog.... ze gaan in september gezellig op vakantie samen
mag jij dan op hun huis passenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
der vent.... ze hebben koophuis.
[..]
leukste is nog.... ze gaan in september gezellig op vakantie samen
Niet als die op zijn naam staat en ze onder huwelijkse voorwaarden getrouwd zijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:23 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Als zij weg gaat moet hij haar uitkopen als de woning in waarde is gestegen.
Stimtquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet als die op zijn naam staat en ze onder huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:08 schreef Mazikeen het volgende:
Mijn kutcollega werkt tot 16:15 uur vandaag
Dat betekent 1 uur en een kwartier eerder van haar verlost
ahh het bekende jurkjequote:Op woensdag 21 juni 2023 11:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
i know... maar ze weet niet wara ze heen moet en daarom blijft ze bij haar vent die vreemd gaat.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:23 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Als zij weg gaat moet hij haar uitkopen als de woning in waarde is gestegen.
nee het zijn vieze mensen, ik hou niet van vieze mensen en huizenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
mag jij dan op hun huis passen![]()
Grapje
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]v
slettenjurkjes genotquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
i know... maar ze weet niet wara ze heen moet en daarom blijft ze bij haar vent die vreemd gaat.
Ze wilt hem er het liefste uit schoppen, maar ze kan hem niet uikopen... omdat ze te lui is om te werken.
[..]
nee het zijn vieze mensen, ik hou niet van vieze mensen en huizen
[..]![]()
![]()
![]()
Vieze mensen ? je ziet het zaad er uit lopen als ze bukt in haar favoriete jurkje of hoe bedoel je datquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee het zijn vieze mensen, ik hou niet van vieze mensen en huizen
[..]
gewoon viezig, ze stinkt .quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vieze mensen ? je ziet het zaad er uit lopen als ze bukt in haar favoriete jurkje of hoe bedoel je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |