Bij een aantal TBS'ers zitten er dingen in het hoofd niet goed die (vrijwel) niet helemaal te genezen of te controleren zijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]![]()
Die TBSsers leren het maar zelden echt...
Bij mij in mijn hoofd ook maar gelukkig beperkt zich dat tot opmeringen op een bepaald internet forum ands hadden ze me al lang nooit meer los gelaten of beter nog kapot geschotenquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij een aantal TBS'ers zitten er dingen in het hoofd niet goed die (vrijwel) niet helemaal te genezen of te controleren zijn
Als dat een uitweg is zonder dat je mensen ermee kwaad doet is het toch een prima uitweg ervoor.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij mij in mijn hoofd ook maar gelukkig beperkt zich dat tot opmeringen op een bepaald internet forum ands hadden ze me al lang nooit meer los gelaten of beter nog kapot geschoten
Armdag bij jouquote:
dat kwaad doen is een beetje dubbelquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat een uitweg is zonder dat je mensen ermee kwaad doet is het toch een prima uitweg ervoor.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:40 schreef Harrie het volgende:
Nee hoor ik ga gewoon ff naar de supermarkt omte halen heb ik mijn beweging ook weer gehad
Arme jijquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |