Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Bewapen u zelfquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is steeds gekker en enger aan het worden.![]()
Zulke mensen mogen van mij op staande voet dood geknuppeld wordenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De koning van dts groet jullie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit al gelezen?
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-ex-tbser~a46aa392/![]()
Die TBSsers leren het maar zelden echt...![]()
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zijn er eigenlijk wel die het echt lerenquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken ze (gelukkig) nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
zijn er eigenlijk wel die het echt leren![]()
Dat gaat echt vaak fout ja.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij een aantal TBS'ers zitten er dingen in het hoofd niet goed die (vrijwel) niet helemaal te genezen of te controleren zijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]![]()
Die TBSsers leren het maar zelden echt...
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bij mij in mijn hoofd ook maar gelukkig beperkt zich dat tot opmeringen op een bepaald internet forum ands hadden ze me al lang nooit meer los gelaten of beter nog kapot geschotenquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij een aantal TBS'ers zitten er dingen in het hoofd niet goed die (vrijwel) niet helemaal te genezen of te controleren zijn![]()
![]()
Naar sport zometeen
Als dat een uitweg is zonder dat je mensen ermee kwaad doet is het toch een prima uitweg ervoor.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij mij in mijn hoofd ook maar gelukkig beperkt zich dat tot opmeringen op een bepaald internet forum ands hadden ze me al lang nooit meer los gelaten of beter nog kapot geschotenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Armdag bij jouquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dat kwaad doen is een beetje dubbelquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat een uitweg is zonder dat je mensen ermee kwaad doet is het toch een prima uitweg ervoor.verbale agressie krijgen mensen ook trauma's van schijnbaar
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:40 schreef Harrie het volgende:
Nee hoor ik ga gewoon ff naar de supermarkt omte halen heb ik mijn beweging ook weer gehad
![]()
![]()
DrolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Arme jijquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: