Tuurlijk. Maar een ponton brug is hol en van metaal. Die schiet je in de praktijk met geweer nog wel lek, waarna het segment zinkt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:33 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Leg je binnen een dag toch een pontonbrug neer mocht de huidige brug kapot zijn? Ziet er niet heel onoverkomelijk uit daar.
Zo te zien heeft de tank niet veel schade. En op de meest relevante stukken zie je niks (het scherm wordt wit, en hij stopt direct na de inslag). De tank is waarschijnlijk gewoon weggereden daarna.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:39 schreef Slayage het volgende:
https://twitter.com/BarracudaVol1/status/1671780862621368322?s=20
[ twitter ]
Je moet Poetin altijd een gouden brug bieden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:28 schreef 3rr0r het volgende:
Overzicht, twee bruggen zijn er dus
[ afbeelding ]
Het begint me op te vallen dat de zgn beelden waarop te zien is waar westers wapentuig vernietigd wordt telkens wel erg vroeg afkappen en er zelden tot nooit een resultaat te zien is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:14 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Zo te zien heeft de tank niet veel schade. En op de meest relevante stukken zie je niks (het scherm wordt wit, en hij stopt direct na de inslag). De tank is waarschijnlijk gewoon weggereden daarna.
Zo jeetje. Iedereen die hem verkeerd aankeek/sprak moest eraan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:23 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_rampage_on_a_train/
Pardoned Wagner Merc went on a rampage on a train on his way home in Russia. Slashed one person's throat & stabbed another in the head.
Wat ik vaak zie is dat de explosie vaak net een metertje aan de zijkant lijkt te zijn ipv tegen, of uit het voertuig en dat ze hem dan afkappen ja.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het begint me op te vallen dat de zgn beelden waarop te zien is waar westers wapentuig vernietigd wordt telkens wel erg vroeg afkappen en er zelden tot nooit een resultaat te zien is.
Hier zie je precies niks overigens.
Precies. Deze operator wist wel wat hij deed overigens. ik weet alleen niet of een lancet specifiek op die plek kan pentererenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat ik vaak zie is dat de explosie vaak net een metertje aan de zijkant lijkt te zijn ipv tegen, of uit het voertuig en dat ze hem dan afkappen ja.
Dan vervang je het deel van de pontonbrug weer in een uurtje. Die zijn goedkoper en waarschijnlijk meer voor handen dan de raketten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar een ponton brug is hol en van metaal. Die schiet je in de praktijk met geweer nog wel lek, waarna het segment zinkt.
Dus ja, kan, maar heb niet de illusie dat het ook maar vaag robuust is.
Dat was ikquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier net een quote zag
Zeg alsjeblieft gewoon biljoenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe willen ze de 1 trillion bereiken? Gaat iig niet lukken met alleen landbouw producten export
Misschien met olie en gas export naar Europa?
[ twitter ]
Ik kan je hier horen snikken !quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier net een quote zag
Na mij , de zondvloedquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Russia is unable to keep hold of Enerhodar in the medium term, and therefore is currently considering a large-scale terrorist attack at the ZNPP to stop the Ukrainian counteroffensive and create a depopulated sanitary gray zone, fixed for the next years, as part of the territorial status quo without ceasefire.
This strategy also includes attempts to attack the dam in Kryvyi Rih with Kinzhals. Additional mining of the nuclear power plant, including the cooling ponds, is currently underway. Whether the Kremlin decides to go ahead with this scenario today depends solely on the reaction of the global world. The red lines have to be defined. The consequences must be announced.
Not tomorrow. Today.
[ twitter ]
Nou dat werkte dus ook niet goed. Enige wat Bismarck gedaan heeft is een hoop geld kostenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:28 schreef Delenlill het volgende:
Hebben ze van de Nazi's afgekeken. Die dit in de tweede wereld oorlog deden met de oorlogsschip K.M.S Bismarck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |