Inderdaad. Eerder 1,5.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:49 schreef DemonRage het volgende:
Het was geen code oranje of estofex level 2 waard vandaag.
Hier heeft het flink geregend. Druppelt nog wat na, maar we krijg straks meer denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog niks hier.. kan niet lang meer duren als ik de lucht zie..
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:18 schreef Frutsel het volgende:
Weerplaza weet het zekee: niets meer voor het oosten. De radar lijkt anders te zeggen maar het zal wel uitdoven of afdraaien.
Hopelijk gebruik je geen kraanwater want je moet zuinig zijn met drinkwater hè.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Fuck it.. ik zet de sproeiers aan. Ik ga niet meer wachten.
Nee joh, daarvoor is de afstand tussen kraan en tuin te groot. Hij gebruikt een gieter natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Hopelijk gebruik je geen kraanwater want je moet zuinig zijn met drinkwater hè.
Ja exact.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nee, pomp het uit de schone sloot, ligt vlakbij de moestuin.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Hopelijk gebruik je geen kraanwater want je moet zuinig zijn met drinkwater hè.
Anderhalve seconde hier met die 14 druppels denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja exact.
Het heeft 1,5 uur hard geregend. Eigenlijk de helft van wat ik prima had gevonden.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Onder de rook van de Johma?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik woon bij de 91, ik zal mijn snorkel vast tevoorschijn halen
Gezien alle parameters van tevoren wel. Het gaat om waarschuwingen voor mogelijk zwaar weer, het zijn geen zekerheden van tevoren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:49 schreef DemonRage het volgende:
Het was geen code oranje of estofex level 2 waard vandaag.
Leidsche Rijn ging het prima rond uur een of vijf, daarna vrijwel constant neerslag tot de duisternis invielquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:33 schreef Paul het volgende:
Dit viel erg tegen omg Utrecht
Wat regen en geen onweer
Zou kunnen, maar nog niet helemaal duidelijk waarquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:48 schreef Paul het volgende:
Klopt het dat het morgen KEIVEEL gaat regenen ?
Oostelijke helft met name.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar nog niet helemaal duidelijk waar
En Limburgquote:
Verwachting gisteren voor donderdag: 10mmquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:48 schreef Paul het volgende:
In Duitsland, of dat Nederland haalt is nog te zien..quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:48 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Verwachting gisteren voor donderdag: 10mm
Verwachting vandaag voor donderdag: 0,5mm
De zomer begint. Vandaag. Doe jij even gezelligquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:29 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongons en meisjos, vandaag is de langste dag van het jaar.
Na vandaag gaat het heel langzaam weer richting die heerlijke herfstwinter met korte grijze dagjes en de welbekende motregen. Iets om naar uit te kijken niewaar?
Even dimmenquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:29 schreef dick_laurent het volgende:
Na vandaag gaat het heel langzaam weer richting die heerlijke herfstwinter met korte grijze dagjes en de welbekende motregen. Iets om naar uit te kijken niewaar?
Nattekat -> Klammedot?quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:35 schreef Nattekat het volgende:
Met alles potdicht geslapen, werkte toch mooi tot zojuist. Maar uiteindelijk komt die vocht wel binnen, Jezus
Blij dat ik niet thuis zit vandaag.
Code oranje waard hoor!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Anderhalve seconde hier met die 14 druppels denk ik
Kerst!quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:29 schreef dick_laurent het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:10 schreef DonDruiper het volgende:
Worden jullie ook moe van dit weer? En dan bedoel ik niet figuurlijk
Ik heb vannacht mijn beste nacht in weken gehadquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:10 schreef DonDruiper het volgende:
Worden jullie ook moe van dit weer? En dan bedoel ik niet figuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |