Pfff, de spelende vrouw wist dit al in de jaren '80:quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wow er komt nog best wat richting oosten. Dat stond niet in de verwachtingen, zo’n ronde 2.
Inderdaad. Eerder 1,5.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:49 schreef DemonRage het volgende:
Het was geen code oranje of estofex level 2 waard vandaag.
Hier heeft het flink geregend. Druppelt nog wat na, maar we krijg straks meer denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog niks hier.. kan niet lang meer duren als ik de lucht zie..
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:18 schreef Frutsel het volgende:
Weerplaza weet het zekee: niets meer voor het oosten. De radar lijkt anders te zeggen maar het zal wel uitdoven of afdraaien.
Hopelijk gebruik je geen kraanwater want je moet zuinig zijn met drinkwater hè.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Fuck it.. ik zet de sproeiers aan. Ik ga niet meer wachten.
Nee joh, daarvoor is de afstand tussen kraan en tuin te groot. Hij gebruikt een gieter natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Hopelijk gebruik je geen kraanwater want je moet zuinig zijn met drinkwater hè.
Ja exact.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nee, pomp het uit de schone sloot, ligt vlakbij de moestuin.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Hopelijk gebruik je geen kraanwater want je moet zuinig zijn met drinkwater hè.
Anderhalve seconde hier met die 14 druppels denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja exact.
Het heeft 1,5 uur hard geregend. Eigenlijk de helft van wat ik prima had gevonden.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Onder de rook van de Johma?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik woon bij de 91, ik zal mijn snorkel vast tevoorschijn halen
Gezien alle parameters van tevoren wel. Het gaat om waarschuwingen voor mogelijk zwaar weer, het zijn geen zekerheden van tevoren.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:49 schreef DemonRage het volgende:
Het was geen code oranje of estofex level 2 waard vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |