nou boven water zullen ze wel communicatie app kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo. Maar zie dat ding maar te vinden. En dan kan je er nog niet uit
Boven water zijn is nog niet gevonden zijn en de onderzeeer kan alleen van buitenaf geopend worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als er niets gebeurd was hadden ze ballast kunen lozen en waren ze allang boven geweest
Ja zou je denken maar wie weet waar het probleem in eerste instantie vandaan kwam. Zo ver waren ze niet toen de communicatie uitviel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou boven water zullen ze wel communicatie app kunnen gebruiken
Wat een ellende, dan kun je nog beter met 5 man opgesloten zitten in een M540i oidquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:59 schreef Bredemug het volgende:
[ afbeelding ]
Was de binnenkant van de duikboot al gepost? Je zal er maar zo uren in zitten..
George Clooney zit er ook in. Ik koop een kaartjequote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:49 schreef Tengano het volgende:
Hier een foto vanaf de bestuurderspositie.
Achterin zit dus het toilet.
Het doet een beetje denken aan een flinke rioolbuis.
[ afbeelding ]
doe hem de groetenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
George Clooney zit er ook in. Ik koop een kaartje
Als ik toch ten onder moetquote:
Oh het is al begonnenquote:
Misschien zijn ze nu wel veel goedkoperquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
George Clooney zit er ook in. Ik koop een kaartje
Aandachtszieke complotfiguren hebben ook al de eerste hersenscheet gelaten over de onderzeeer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Aandachtszieke complotfiguren hebben ook al de eerste hersenscheet gelaten over de onderzeeer.LIJK !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat ligt eraan hoe snel ze hem vinden, denk ik. Want als dan net de zuurstof op is dan haalt het niks meer uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een goede vraag tijdens de persconferentie: Als de onderzeeër gevonden is, zal er dan nog genoeg tijd zijn om de onderzeeer naar boven te krijgen? Er kwam geen antwoord op deze vraag.
Dat antwoord snapt iedereen toch wel?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een goede vraag tijdens de persconferentie: Als de onderzeeër gevonden is, zal er dan nog genoeg tijd zijn om de onderzeeer naar boven te krijgen? Er kwam geen antwoord op deze vraag.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Aandachtszieke complotfiguren hebben ook al de eerste hersenscheet gelaten over de onderzeeer.Damn... Leo had geen schijn van kans.. allemaal vooropgezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze op de bodem van de oceaan liggen en ze halen ze over een jaar naar bovenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik vraag me af of ze dat conservenblikje onder water überhaupt gaan vinden.
Dan wordt het een zeer merkwaardige tijdscapsule.
Fascinerend onbelangrijk nieuws dit...
Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als ze op de bodem van de oceaan liggen en ze halen ze over een jaar naar boven
Zouden er dan maden en vliegen zijn (geweest)?
Is voor het overzicht ook wel sick inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hier heb je wat mooie gedetailleerde beelden.
https://www.bbc.com/news/science-environment-65602182
Krijg al claustrofobie als ik zo'n foto ziequote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:49 schreef Tengano het volgende:
Hier een foto vanaf de bestuurderspositie.
Achterin zit dus het toilet.
Het doet een beetje denken aan een flinke rioolbuis.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |