En al had ik het geld wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:25 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dat is 1 van de weinige momenten dat je blij bent dat je geen geld hebt om dat soort dingen te kunnen betalen.
Er staan genoeg filmpjes op YT.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou voor een luchtbed of een goeie zwemband gaan.
[ afbeelding ]
als er niets gebeurd was hadden ze ballast kunen lozen en waren ze allang boven geweestquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Misschien hebben ze geluk en heeft iemand bonen gegeten, methaan is lichter dan lucht, misschien gaan ze daar door drijven
Ook dat idd. Vind ik net zo magisch.quote:
Misschien is dat ook wel zo. Maar zie dat ding maar te vinden. En dan kan je er nog niet uitquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als er niets gebeurd was hadden ze ballast kunen lozen en waren ze allang boven geweest
nou boven water zullen ze wel communicatie app kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo. Maar zie dat ding maar te vinden. En dan kan je er nog niet uit
Boven water zijn is nog niet gevonden zijn en de onderzeeer kan alleen van buitenaf geopend worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als er niets gebeurd was hadden ze ballast kunen lozen en waren ze allang boven geweest
Ja zou je denken maar wie weet waar het probleem in eerste instantie vandaan kwam. Zo ver waren ze niet toen de communicatie uitviel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou boven water zullen ze wel communicatie app kunnen gebruiken
Wat een ellende, dan kun je nog beter met 5 man opgesloten zitten in een M540i oidquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:59 schreef Bredemug het volgende:
[ afbeelding ]
Was de binnenkant van de duikboot al gepost? Je zal er maar zo uren in zitten..
George Clooney zit er ook in. Ik koop een kaartjequote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:49 schreef Tengano het volgende:
Hier een foto vanaf de bestuurderspositie.
Achterin zit dus het toilet.
Het doet een beetje denken aan een flinke rioolbuis.
[ afbeelding ]
doe hem de groetenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
George Clooney zit er ook in. Ik koop een kaartje
Als ik toch ten onder moetquote:
Oh het is al begonnenquote:
Misschien zijn ze nu wel veel goedkoperquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
George Clooney zit er ook in. Ik koop een kaartje
Aandachtszieke complotfiguren hebben ook al de eerste hersenscheet gelaten over de onderzeeer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |