Jij moet sprinkhanen eten om het weer te veranderenquote:Op maandag 19 juni 2023 22:52 schreef Gehrman het volgende:
Nederland gaat het klimaat redden door kipfilet 20 cent duurder te maken.
Met knoflooksaus is alles te eten.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij moet sprinkhanen eten om het weer te veranderen
De mythe van het links Hilversum is op niks gebaseerd. Vanaf het ontbijt totale indoctrinatie van rechts.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:52 schreef Eightyone het volgende:
https://www.parool.nl/kun(...)an-inzicht~b16b8b99/
Binnenkort maakt BNNVara geen deel meer uit van Op1.
Wmb jammer, zelfs al vond ik Natasja met haar zeurderige stem geen aanwinst voor het programma. In het concept zijn de conservatieve en/of rechtse omroepen nu al dominant.
Bert Huisjes van WNL is bij Op1 de baas; dat zou het een en ander kunnen verklaren.
Klopt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is kneiterrechts.
Tot zover.
Welmoed is de grootste zwakzinnige van de Nederlandse tv.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:24 schreef superniger het volgende:
Gewoon een trio met Sven, Jort en Fidan. Welmoed mag af en toe invallen als eyecandy.
10/15 jaar terug was min-of-meer links gedachtegoed sterker aanwezig bij de NPO dan nu. Inmiddels lijkt de Omroep Max-manier van tv maken zo'n beetje de standaard geworden, waar anderen bij afkijken. Degelijk, goed gemaakt, maar er gebeurt ondertussen weinig. Keurige, vaak wat knuffelige tv.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De mythe van het links Hilversum is op niks gebaseerd. Vanaf het ontbijt totale indoctrinatie van rechts.
Daar gaat het me niet om. Tv is goed of slecht. Het gaat me om de kwaliteit.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
10/15 jaar terug was min-of-meer links gedachtegoed sterker aanwezig bij de NPO dan nu. Inmiddels lijkt de Omroep Max-manier van tv maken zo'n beetje de standaard geworden, waar anderen bij afkijken. Degelijk, goed gemaakt, maar er gebeurt ondertussen weinig. Keurige, vaak wat knuffelige tv.
O.k., het conservatiever worden van de NPO-programmering (en door het inkrimpen van budgetten is er sowieso minder ruimte voor experimenten) is wel in lijn met hoe de maatschappij zich ontwikkelt.
Niet Noach over de bootquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:59 schreef dvdfreak het volgende:
Piet Adema over het op de klippen gelopen landbouwakkoord
Bart Chabot over zijn nieuwe boek ‘Engelenhaar
Jeroen van Zanten over de vermiste duikboot
Saskia Wolters over de gearresteerde verdachte van het dodelijke steekincident in de Albert Heijn
Wijnand Speelman en Limore Noach over het Glazen Huis
Ik vind Jort K veel erger.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welmoed is de grootste zwakzinnige van de Nederlandse tv.
Ik niet. Die is oprecht extreem rechts. Welmoed is te dom om te weten in welke pot ze schijt.quote:
En OP1 wordt dus definitief een bezadigd bejaardenprogramma met Charles Groenhuizens en elke dag dat gruwelijke royaltywatchertje als gast terwijl de presentatoren journalistje larpen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
10/15 jaar terug was min-of-meer links gedachtegoed sterker aanwezig bij de NPO dan nu. Inmiddels lijkt de Omroep Max-manier van tv maken zo'n beetje de standaard geworden, waar anderen bij afkijken. Degelijk, goed gemaakt, maar er gebeurt ondertussen weinig. Keurige, vaak wat knuffelige tv.
O.k., het conservatiever worden van de NPO-programmering (en door het inkrimpen van budgetten is er sowieso minder ruimte voor experimenten) is wel in lijn met hoe de maatschappij zich ontwikkelt.
Een deel van de Op1-presentatoren heeft gewoon een journalistieke achtergrond (Welmoed heeft er sowieso een universitaire master in gedaan).quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
...terwijl de presentatoren journalistje larpen.
Zou beter zijn idd. Het verliest bakken met kijkers omdat er gewoon NIETS verrassends of interessants gebeurd. Kan iemand ook maar EEN memorabel moment herinneren van afgelopen 2 jaar behalve die vrouw die flauw vielquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
BNNVARA die er meteen even een DWDD-light achter de schermen van probeert te maken is wel heel erg doorzichtig.
Denk realistisch (dus geen ON) dat Powned wel een avondje wil overnemen met Rutger en iemand ernaast.
De kop van Margje, ogend als een konijn in contact met de koplampen van een wagen, staat me nog minstens zo goed bij als die vrouw.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou beter zijn idd. Het verliest bakken met kijkers omdat er gewoon NIETS verrassends of interessants gebeurd. Kan iemand ook maar EEN memorabel moment herinneren van afgelopen 2 jaar behalve die vrouw die flauw viel
Lijkt me hilarisch. Eva Vlaardingenbroek of Arnold Karskens samen met Charles Groenhuizen presenteren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:54 schreef monkyyy het volgende:
Misschien dat ON het plekje van BNNVARA wel wil innemen. Of Harry Mens
quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou beter zijn idd. Het verliest bakken met kijkers omdat er gewoon NIETS verrassends of interessants gebeurd. Kan iemand ook maar EEN memorabel moment herinneren van afgelopen 2 jaar behalve die vrouw die flauw vielonopvallend pootje gehaakt werd door Charles Groenhuizen
Eva samen met Raisa. 🥵quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lijkt me hilarisch. Eva Vlaardingenbroek of Arnold Karskens samen met Charles Groenhuizen presenteren.
Sem van Dijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:38 schreef dvdfreak het volgende:
Sem van Dijk en Xander de Buisonjé brengen ‘Hou me vast’ opnieuw uit
Op wat voor manier nam Hein jou te grazen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik droomde vannacht dat de Magere Hein mij te grazen nam, komt dichtbij dit.
Ik probeerde er langs te rennen, maar zijn zeis hakte mijn benen, toen schrok ik wakker. Ik zat opgesloten in een martelkamp waar mensen mij probeerden te laten stikken en te verbranden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Op wat voor manier nam Hein jou te grazen?
Algemene periodieke keuring keuring. @monkyyyquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
Kluun en Anne de Jong geven APK-keuring voor liefdesrelaties
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Algemene periodieke keuring keuring. @:monkyyy
Beter stoppen ze gewoon met OP1.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
Walter en Julie De Donder over de strijd tegen anorexia
Kluun en Anne de Jong geven APK-keuring voor liefdesrelaties
Jacco Vonhof over Duitse wet die arbeidsmigratie makkelijker maakt
Bénédicte Ficq, Roelof Bosma en Joop Keesmaat over aangifte tegen chemiebedrijf Chemours
Vermoeiende hittepetit met d'r lijntjes tattoo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:49 schreef Gunner het volgende:
Dom voetbalvrouwtje en soapie koblenko is ineens “politicoloog”
Hou toch op
Ja die vind zichzelf wel heel belangrijk ineensquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vermoeiende hittepetit met d'r lijntjes tattoo.
Denk dat het gewoon een domme impulsieve move was. Hij zal binnenkort wel uit een raam vallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Prigozjin heeft Putin laten zien dat je hem niet met hem moet fucken. Volgens mij was dat de bedoeling
Dat is te obvious. Ik denk een dodelijk ongeluk tijdens het vissen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon een domme impulsieve move was. Hij zal binnenkort wel uit een raam vallen.
hij durft nu niet meer naar buiten te komen ik denk onwel/dood op het toiletquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is te obvious. Ik denk een dodelijk ongeluk tijdens het vissen.
Of een vers kopje thee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is te obvious. Ik denk een dodelijk ongeluk tijdens het vissen.
Getsiequote:
Harry Mens natuurlijkquote:
Die van mij zeggen dat hij binnenkort meermaals aan alle talkshow tafels zit.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Mijn spidey senses vertellen mij dat Maarten van der Weijden binnenkort aan één van de talkshow tafels zit.
Maarten van Nazareth zit nu bij Renze.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Mijn spidey senses vertellen mij dat Maarten van der Weijden binnenkort aan één van de talkshow tafels zit.
Ik zap er met een grote boog omheenquote:Op maandag 26 juni 2023 22:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Maarten van Nazareth zit nu bij Renze.
quote:
Dus tja.quote:Anton de Kom-lezing
De Anton de Kom-lezing is een jaarlijkse lezing over discriminatie en intolerantie. De eerste lezing werd gehouden door Alex van Stipriaan Luïscius op 1 juli 1999 ter gelegenheid van de opening van het nieuwe pand van het Landelijk Bureau ter bestrijding van Rassendiscriminatie.
Het trieste is dat het stikt van dit soort amoebes. Die komen in verschillende hoedaantes steeds weer terug als egotrippers. De Jorritma's, Krollen, van Rooijens en d'Ancona's.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fred Teeven![]()
Die lul kan nog geen eens een bonnetje vinden![]()
Waarom zouden we het in godsnaam interessant vinden wat dit stuk stront ergens van vindt
Buschauffeur om zieltjes te winnen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:44 schreef StephanL het volgende:
Oh ja was die Fred niet voorzitter van brouwersvereniging ofzo?
Ja ook. Een keer mogen ontmoeten in de kantine in Haarlem, dan ziet die er uit als elk willekeurige buschauffeur op leeftijdquote:
Ach het stelde niet veel voor. Vooral veel totaalidioten als je de beelden ziet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Van den Oever scoort geen 100 punten
Wil je mij niet zo laten schrikken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Geen wijntje op de tennisclub meer @:monkyyy
Dat heeft hij ergens gelezen!quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 23:03 schreef Gehrman het volgende:
Elon heeft dit probleem al opgelost met de Tesla Semi.
Verwacht je anders van die incompetente trut zonder de juiste opleidingquote:
Nog slechter kan dan ook gewoon nietquote:
Waarom niet Isa Hoes ?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:11 schreef dvdfreak het volgende:
Saskia Belleman en Mado Holthuis over hulp bij zelfdoding
die kinderen moeten de hele les op hun hoede of ze soms gefilmd wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:34 schreef Gehrman het volgende:
Stiekem filmen in de klas. Moeten we niet willen.
Dat ook , uitzetten en in de tasquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:32 schreef superniger het volgende:
Wat een onzin. Gewoon je mobiel uitzetten is voldoende.
En pukkels in het zicht ipv op je rug.quote:
Handig voor als straks de nucleaire wolk hierheen komt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb nog steeds een voorraad schijtlint.
Wat een vreselijke zeur. Eindelijk kan ie zijn scheur eens opentrekken met zijn lelijke domme rotkinderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |