Algemene periodieke keuring keuring. @monkyyyquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
Kluun en Anne de Jong geven APK-keuring voor liefdesrelaties
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Algemene periodieke keuring keuring. @:monkyyy
Beter stoppen ze gewoon met OP1.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
Walter en Julie De Donder over de strijd tegen anorexia
Kluun en Anne de Jong geven APK-keuring voor liefdesrelaties
Jacco Vonhof over Duitse wet die arbeidsmigratie makkelijker maakt
Bénédicte Ficq, Roelof Bosma en Joop Keesmaat over aangifte tegen chemiebedrijf Chemours
Vermoeiende hittepetit met d'r lijntjes tattoo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:49 schreef Gunner het volgende:
Dom voetbalvrouwtje en soapie koblenko is ineens “politicoloog”
Hou toch op
Ja die vind zichzelf wel heel belangrijk ineensquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vermoeiende hittepetit met d'r lijntjes tattoo.
Denk dat het gewoon een domme impulsieve move was. Hij zal binnenkort wel uit een raam vallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Prigozjin heeft Putin laten zien dat je hem niet met hem moet fucken. Volgens mij was dat de bedoeling
Dat is te obvious. Ik denk een dodelijk ongeluk tijdens het vissen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon een domme impulsieve move was. Hij zal binnenkort wel uit een raam vallen.
hij durft nu niet meer naar buiten te komen ik denk onwel/dood op het toiletquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is te obvious. Ik denk een dodelijk ongeluk tijdens het vissen.
Of een vers kopje thee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is te obvious. Ik denk een dodelijk ongeluk tijdens het vissen.
Getsiequote:
Harry Mens natuurlijkquote:
Die van mij zeggen dat hij binnenkort meermaals aan alle talkshow tafels zit.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Mijn spidey senses vertellen mij dat Maarten van der Weijden binnenkort aan één van de talkshow tafels zit.
Maarten van Nazareth zit nu bij Renze.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Mijn spidey senses vertellen mij dat Maarten van der Weijden binnenkort aan één van de talkshow tafels zit.
Ik zap er met een grote boog omheenquote:Op maandag 26 juni 2023 22:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Maarten van Nazareth zit nu bij Renze.
quote:
Dus tja.quote:Anton de Kom-lezing
De Anton de Kom-lezing is een jaarlijkse lezing over discriminatie en intolerantie. De eerste lezing werd gehouden door Alex van Stipriaan Luïscius op 1 juli 1999 ter gelegenheid van de opening van het nieuwe pand van het Landelijk Bureau ter bestrijding van Rassendiscriminatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |