De mythe van het links Hilversum is op niks gebaseerd. Vanaf het ontbijt totale indoctrinatie van rechts.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:52 schreef Eightyone het volgende:
https://www.parool.nl/kun(...)an-inzicht~b16b8b99/
Binnenkort maakt BNNVara geen deel meer uit van Op1.
Wmb jammer, zelfs al vond ik Natasja met haar zeurderige stem geen aanwinst voor het programma. In het concept zijn de conservatieve en/of rechtse omroepen nu al dominant.
Bert Huisjes van WNL is bij Op1 de baas; dat zou het een en ander kunnen verklaren.
Klopt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is kneiterrechts.
Tot zover.
Welmoed is de grootste zwakzinnige van de Nederlandse tv.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:24 schreef superniger het volgende:
Gewoon een trio met Sven, Jort en Fidan. Welmoed mag af en toe invallen als eyecandy.
10/15 jaar terug was min-of-meer links gedachtegoed sterker aanwezig bij de NPO dan nu. Inmiddels lijkt de Omroep Max-manier van tv maken zo'n beetje de standaard geworden, waar anderen bij afkijken. Degelijk, goed gemaakt, maar er gebeurt ondertussen weinig. Keurige, vaak wat knuffelige tv.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De mythe van het links Hilversum is op niks gebaseerd. Vanaf het ontbijt totale indoctrinatie van rechts.
Daar gaat het me niet om. Tv is goed of slecht. Het gaat me om de kwaliteit.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
10/15 jaar terug was min-of-meer links gedachtegoed sterker aanwezig bij de NPO dan nu. Inmiddels lijkt de Omroep Max-manier van tv maken zo'n beetje de standaard geworden, waar anderen bij afkijken. Degelijk, goed gemaakt, maar er gebeurt ondertussen weinig. Keurige, vaak wat knuffelige tv.
O.k., het conservatiever worden van de NPO-programmering (en door het inkrimpen van budgetten is er sowieso minder ruimte voor experimenten) is wel in lijn met hoe de maatschappij zich ontwikkelt.
Niet Noach over de bootquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:59 schreef dvdfreak het volgende:
Piet Adema over het op de klippen gelopen landbouwakkoord
Bart Chabot over zijn nieuwe boek ‘Engelenhaar
Jeroen van Zanten over de vermiste duikboot
Saskia Wolters over de gearresteerde verdachte van het dodelijke steekincident in de Albert Heijn
Wijnand Speelman en Limore Noach over het Glazen Huis
Ik vind Jort K veel erger.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welmoed is de grootste zwakzinnige van de Nederlandse tv.
Ik niet. Die is oprecht extreem rechts. Welmoed is te dom om te weten in welke pot ze schijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |