Nestle verkoopt ook nog aan Rusland. Je verwacht het niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:38 schreef quirina het volgende:
Alles van mondelez boycotten!
https://www.reuters.com/b(...)ess-memo-2023-06-16/
Geen Oreos meer vreten!
[ afbeelding ]
Oh ja, de prisoners of war videos, dit keer van een Twitter kanaal ergens uit het Kremlin.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:15 schreef kevinrsd het volgende:
[ twitter ]
En dit soort dingen dus ook, als dit niet in scene is gezet uiteraard. Deze man lijkt iig wel redelijk oprecht
Het niet netjes volgens de Conventies van Genève, dus ik moet er tegen zijn. Maar toch....quote:Op maandag 19 juni 2023 22:20 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Oh ja, de prisoners of war videos, dit keer van een Twitter kanaal ergens uit het Kremlin.
Wel nu, die interviews met krijgsgevangen vind ik van zowel de Oekraïners als Russen niet in de haak. Zo both sides ben ik dan wel.
Die mensen staan onder zware druk, er is altijd iets wat iemand roept dat je kunt gebruiken voor de propaganda
Profiel iets te smal om presidentskandidaat te zijn lijkt het maar vindt het knap hoe hij te werk gaat.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat vinden we van Blinken? Hij komt intelligent en sympathiek over. Of is ie net iets te slick?
Misschien gewoon professioneel en capabel? Stiekum vertrouw ik die Amerikanen nooit helemaal.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Profiel iets te smal om presidentskandidaat te zijn lijkt het maar vindt het knap hoe hij te werk gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik was er toen dit begon ook op tegen, maar het gebeurd inmiddels van beide kanten zo vaak. Deze lijken overigens "redelijk" behandeld te wordenquote:Op maandag 19 juni 2023 22:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het niet netjes volgens de Conventies van Genève, dus ik moet er tegen zijn. Maar toch....
Redelijk, waarschijnlijk jaquote:Op maandag 19 juni 2023 22:26 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Ik was er toen dit begon ook op tegen, maar het gebeurd inmiddels van beide kanten zo vaak. Deze lijken overigens "redelijk" behandeld te worden
Ze kunnen moeilijk iets anders zeggen, dan krijgen ze gelijk een headshotquote:Op maandag 19 juni 2023 22:15 schreef kevinrsd het volgende:
[ twitter ]
En dit soort dingen dus ook, als dit niet in scene is gezet uiteraard. Deze man lijkt iig wel redelijk oprecht
Voor Russen maakt het niet uit wat de gevangen zeggen, ze worden sowieso gecastreerd.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:42 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk iets anders zeggen, dan krijgen ze gelijk een headshot
https://old.reddit.com/r/(...)_flies_into_a_truck/quote:A Ukrainian Kamikaze Drone flies into a Truck with a Crane whilst it places Dragons Teeth fortifications in Belgorod Oblast. Failing to Detonate upon impact.
Wat is dit precies, een raketaanval?quote:Op maandag 19 juni 2023 23:04 schreef Slayage het volgende:
Deze dingen kunnen helaas heel effectief zijn, hebben we gezien in Syrië/Irak
[ twitter ]
Een pantserwagen, gevuld met explosieven die naar een positie gereden word om daar BOEM te doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit precies, een raketaanval?
Remote detonation en dan brandt er eerst een tijd rustig een vlammetje?quote:Op maandag 19 juni 2023 23:04 schreef Slayage het volgende:
Deze dingen kunnen helaas heel effectief zijn, hebben we gezien in Syrië/Irak
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |