SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Consumenten drones bedoel je?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:08 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Vandaar al die Chinese drones in handen van de Russen...
Die shaheds zijn moderne v1's, één keer afschieten, hergebruik niet mogelijkquote:Op maandag 19 juni 2023 19:23 schreef quirina het volgende:
Aliexpressdrones
Daarom duurt alles zo lang bij de Ruskies
Maar eh ze kregen toch ook drones uit Iran die Russen?
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Consumenten drones bedoel je?
Waarom opende je geen nieuw deel?
Hergebruik is nou ook niet echt de intentie ervan lol.......quote:Op maandag 19 juni 2023 19:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Die shaheds zijn moderne v1's, één keer afschieten, hergebruik niet mogelijk
Ik ben aan het koken, zit mobiel en geen idee dat ik de laatste post had.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Consumenten drones bedoel je?
Waarom opende je geen nieuw deel?
Idd. Daarnaast exporteren se nog gewoon zelfgemaakte chips en doen ze aan een grote doorvoer van westerse spullen naar Rusland. Als er ergens geld mee te verdienen is dan is er een Chinees in de buurt.quote:
Mwa, ook een beetje kort door de bocht. Het is wel zo dat ze flink zijn uitgekleed als je het vergelijkt met de jaren waarin ze niet moesten concurreren met het internet. Maar dat is met wel meer zaken zo. Dingen zijn makkelijk en snel en dat is vaak niet beter.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende: [..] Ik heb de NOS al jaren geleden afgeschreven. Nieuws voor kleuters en bejaarden. Als een correspondent het op het 8uur journaal nog steeds heeft over Hie-mar, als ie het High Mobility Artillery Rocket System bedoeld, dan ligt het niveau bedroevend laag. Behalve als het over voetbal of Den Haag gaat hebben intelligente mensen niets te zoeken bij de NOS.
Heftig filmpje! Laat zien dat oorlog geen spelletje is. Maar ik merk wel dat het mij minder doet, omdat het hier orcs betreft die afgeslacht worden.quote:
Dan kom je niet vaak genoeg in dit topicquote:Op maandag 19 juni 2023 19:47 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Heftig filmpje! Laat zien dat oorlog geen spelletje is. Maar ik merk wel dat het mij minder doet, omdat het hier orcs betreft die afgeslacht worden.
In de 1 jaar en 3 maanden durende oorlog heb ik nog nooit een video gezien van de oorlog die zo expliciet laat zien dat mensen gedood worden.
Ik heb zowel medelijden met die Russen die vanuit een of andere achtergebleven regio in een loopgraaf zijn beland, als met die Oekraïense soldaten die in hun hoofd nooit meer uit die loopgraven gaan komen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:47 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Heftig filmpje! Laat zien dat oorlog geen spelletje is. Maar ik merk wel dat het mij minder doet, omdat het hier orcs betreft die afgeslacht worden.
Dat ligt dan meer aan jouquote:Op maandag 19 juni 2023 19:47 schreef BjG956 het volgende:
[..]
In de 1 jaar en 3 maanden durende oorlog heb ik nog nooit een video gezien van de oorlog die zo expliciet laat zien dat mensen gedood worden.
Moet niet je leven gaan beïnvloeden hè, tijdens Corona is dat mij overkomen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan kom je niet vaak genoeg in dit topic
Nee, het is echt triest. Brand bij de buren gaat nog net, maar als het technisch word is het echt Nijntje niveau.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa, ook een beetje kort door de bocht. Het is wel zo dat ze flink zijn uitgekleed als je het vergelijkt met de jaren waarin ze niet moesten concurreren met het internet. Maar dat is met wel meer zaken zo. Dingen zijn makkelijk en snel en dat is vaak niet beter.
En toen werd je een complot-wappie?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:58 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Moet niet je leven gaan beïnvloeden hè, tijdens Corona is dat mij overkomen.
ik kan er geen traan om latenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:56 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik heb zowel medelijden met die Russen die vanuit een of andere achtergebleven regio in een loopgraaf zijn beland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |