Jep... lekker maaltje.. voor mij zonder de zalm dan..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze eten zalm vandaag ,hadden ze die nog van de BBQ over of zo?
Volgens mij allemaal leftovers..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
zo te zien Wendy die er weer een feestje van staat te maken
hij had wel eerst geproefd en stond toen op om de peper en zout te pakken. Hij pakte al een bord toen het nog niet uitgeserveerd was, best wel erg eigenlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 18:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere, niet eerst ff proeven? Nee gelijk flink zout en peper er op
Ooh ja, dat komt goed uit dan nu..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja en de asperges waren ze gister vergeten
De liefde lijkt nu echt bekoeld.. jammer maar beter voor Wendy..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
Wen trekt niet zoveel meer met Babs op, na het gesprek omdat ze elkaar negeerde etc?
Ah, Wen heeft het licht gezien denk ik.. Maar wel jammer idd, zo denk je nog dat een beste vriendin in de loods hebt en zo is het ineens maar een loods maatjequote:Op maandag 19 juni 2023 18:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De liefde lijkt nu echt bekoeld.. jammer maar beter voor Wendy..
Dat is toch een teleurstelling, ze hadden best leuke plannen voor als dit avontuur voorbij is..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, Wen heeft het licht gezien denk ik.. Maar wel jammer idd, zo denk je nog dat een beste vriendin in de loods hebt en zo is het ineens maar een loods maatje
Babette heeft al heel lang aangegeven (tegen anderen, nooit tegen wendy zelf) dat zij zich best wel een stuk beter voelde dan Wendy.....ze zou buiten geen vriendinnen zijn met wendy, want ze kan geen goede gesprekken voeren met haar.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch een teleurstelling, ze hadden best leuke plannen als dit avontuur voorbij was..
Juist welquote:Op maandag 19 juni 2023 18:59 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe vond Jerold toch ook leuk? Kenzy was toch ook getint. Volgens Zoë valt Mirthe niet op getinte mannen.
Nogal inderdaad,maar wie weet hoe het gaat/loopt na het programmaquote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch een teleurstelling, ze hadden best leuke plannen voor als dit avontuur voorbij is..
Als Wen de beelden terug ziet van Baps en Zoe of dar van haar vriendinnen/ familie hoort is ze al gauw klaar met die hele Babette denk ikquote:Op maandag 19 juni 2023 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nogal inderdaad,maar wie weet hoe het gaat/loopt na het programma
Zoe denkt alles te weten en neemt het ook niet zo nauw met de waarheid. 2 dingen om aan haar woorden te twijfelen.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:59 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe vond Jerold toch ook leuk? Kenzy was toch ook getint. Volgens Zoë valt Mirthe niet op getinte mannen.
ik ben nog steeds zo benieuwd wat hij dan thuis toch at?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:24 schreef Judiwi het volgende:
Eric doet alsof hij echt tekort komt qua eten. Thuis eet hij snickers met cola en 1 diepvries maaltijd. Had van de dokter te horen gekregen om af te vallen. Had vet op zijn lever.
Hij zei net dat hij voor 50 euro kan eten per weekquote:Op maandag 19 juni 2023 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben nog steeds zo benieuwd wat hij dan thuis toch at?
Hij heeft het idd steeds maar over snickers en die snelle maaltijden. Maar hij scheopt hier continu vaker op. Dus dan moet hij thuis toch ook veel meer hebben gegeten? Of was dat bijv 8 sneetjes bvrood en noemt hij dat nooit?
maaarrrr... hier heeft ie continu honger en thuis niet... hoe kan dat dan van 50 euro?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij voor 50 euro kan eten per week
Niemand weet wat er is gebeurd tijdens de dronken avond toen Wendy met Jasper in bed was beland. Er word steeds door Babs gezegd dat een dronken Wendy grof en agressieve uitspraken heeft. Dus er zal zeker wel iets gebeurd zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als Wen de beelden terug ziet van Baps en Zoe of dar van haar vriendinnen/ familie hoort is ze al gauw klaar met die hele Babette denk ik
ahhhja dat zou kunnen, stuk miunder suikersquote:Op maandag 19 juni 2023 19:37 schreef pingu66 het volgende:
Hij heeft gewoon een snelle spijsvertering en is hier in de loods obsessief gaan eten doordat hij zijn suiker mist. Snickers,koekjes,cola enenergiedrank etc.
Zit tussen zijn oren en hij heeft de mazzel met een snelle spijs vertering. Verslaafd aan suiker. Wat in zijn lichaam omgezet wordt in een leververvetting.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maaarrrr... hier heeft ie continu honger en thuis niet... hoe kan dat dan van 50 euro?
Babette weet zelf niet eens of er iets gebeurd is tussen die twee.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Niemand weet wat er is gebeurd tijdens de dronken avond toen Wendy met Jasper in bed was beland. Er word steeds door Babs gezegd dat een dronken Wendy grof en agressieve uitspraken heeft. Dus er zal zeker wel iets gebeurd zijn.
En wat zullen de vrienden en fam. vinden dat een dronken Wendy steeds in bed beland met een dronken Jasperquote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Niemand weet wat er is gebeurd tijdens de dronken avond toen Wendy met Jasper in bed was beland. Er word steeds door Babs gezegd dat een dronken Wendy grof en agressieve uitspraken heeft. Dus er zal zeker wel iets gebeurd zijn.
Dat ze een leuke avond heeftquote:Op maandag 19 juni 2023 19:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En wat zullen de vrienden en fam. vinden dat een dronken Wendy steeds in bed beland met een dronken Jasper
Wendy zegt zelf dat ze niet zo aardig is als ze heeft gedronken.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Babette weet zelf niet eens of er iets gebeurd is tussen die twee.
Bep vrtepd wrl meer dingen die niet waar zijn net als Zoé
Baps nuchter ook niet 🤣quote:Op maandag 19 juni 2023 19:57 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wendy zegt zelf dat ze niet zo aardig is als ze heeft gedronken.
Nou daar denkt Jappie anders overquote:Op maandag 19 juni 2023 19:57 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wendy zegt zelf dat ze niet zo aardig is als ze heeft gedronken.
Er komt nog een psycoloods gesprek met Erik en`Bernquote:Op maandag 19 juni 2023 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Wat begint dat gesprek met `Erik en Bern eigenlijk zie Erik nog lekker buiten zitten
filoodsofischquote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt nog een psycoloods gesprek met Erik en`Bern
Ik was het even kwijtquote:
Hahaha psyco loods gesprekken....quote:Op maandag 19 juni 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt nog een psycoloods gesprek met Erik en`Bern
Het loopt geen storm zo te zienquote:
En over Zoe hoe ze met Isaak omgaatquote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef danaqui het volgende:
Oehhh Bern verteld over een gebeurtenis met Mirthe gisteravond ( wat heel grappig is geen verkeerde bedoelingen heel grappig) die kop van Sas![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:25 schreef Limbus het volgende:
Ook goed dat hij het gedrag van Eunice en Zoë benoemt !
Heeft Bern helemaal gelijk inquote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef pingu66 het volgende:
Bern zegt dat Zoë vaak seksuele opmerkingen naar Isaac maakt en dat dat ook verkeerd opgevat kan worden.....
Is het verkeerd opgevat als ze het zo bedoelt?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef pingu66 het volgende:
Bern zegt dat Zoë vaak seksuele opmerkingen naar Isaac maakt en dat dat ook verkeerd opgevat kan worden.....
Ja exact alleen een beetje jammer dat Bern het nu zo zegt en niet tegen Zoé zelf. Want eigenlijk vindt hij het ook fout van Zoëquote:
Vergeet Bern niet dat onschuldige kwetsbare meisjes binnen een gesloten TV-Show aan het lijntje houden óók verkeerd opgevat kunnen worden..quote:Op maandag 19 juni 2023 21:27 schreef pingu66 het volgende:
Die ogen worden met de dag gekkerquote:Op maandag 19 juni 2023 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe ziet er uit alsof ze net terug is van d'r klantje achter het CS
[ afbeelding ]
Wie is een onschuldig meisje?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeet Bern niet dat onschuldige kwetsbare meisjes binnen een gesloten TV-Show aan het lijntje houden óók verkeerd opgevat kunnen worden..
Nee ik leg het verkeerd uit maar je begrijpt vast wel wat hij probeert te zeggen.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is het verkeerd opgevat als ze het zo bedoelt?
Zeker weten, valt wel op dat Zoë nu heel stil is en kijk dat gezicht van haar...... ik heb niks met Bern maar vind wel dat hij lekker praat nu beter als hij met Sas samen is.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja exact alleen een beetje jammer dat Bern het nu zo zegt en niet tegen Zoé zelf. Want eigenlijk vindt hij het ook fout van Zoë
Goeie vraag.. gezien Sasja's paranoia reactie op Berns dappere bekentenis over zijn buiten rondneuk verleden een ½ jaar geledenquote:
Daarom die SL dus, als Bern zou vertellen hoe of wat dan weet je gelijk wie het wasquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef Tascha071 het volgende:
Wie hadden ze in hun midden die….. streamlock ???
Ik vermoed "Quincy"quote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef Tascha071 het volgende:
Sas;" ik wilde je nog een vraag stellen, heb je zelf wel eens.....uh.....uh maar niet gedaan was wel een open....." wat een wijfquote:Op maandag 19 juni 2023 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
En nu... De Confrontatie.. Neuken ze nog of nie...![]()
[ afbeelding ]
Bij haar zusje op Sgoo zaten echt kintjess, van wel 5 of 6 of 7 jaar oud die...quote:Op maandag 19 juni 2023 21:55 schreef schizolientje het volgende:
Babette is ook zo n vrouw die na een lezing de sprekers ophoudt met loze verhalen en ze niet naar huis laat gaan zonder dat ze eerst naar haar oneindige oeverloze verhalen na zo n avond
Misschien wie haar zoon transgender is. Of wie haar ex transgender is.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Daarom die SL dus, als Bern zou vertellen hoe of wat dan weet je gelijk wie het was
Martin vertoonde sowieso grensoverschrijdend gedrag.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef Tascha071 het volgende:
Liet vaak ongevraagd zujn pielemaus zien.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef Inka het volgende:
[..]
Martin vertoonde sowieso grensoverschrijdend gedrag.
Dat dus.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liet vaak ongevraagd zujn pielemaus zien.
Esther haar zoon toch maar daar was zij heel open over...en Bern zijn zus??quote:Op maandag 19 juni 2023 21:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien wie haar zoon transgender is. Of wie haar ex transgender is.
Daar is Mexxx toen uiteindelijk nog naar wezen zoekenquote:Op maandag 19 juni 2023 22:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liet vaak ongevraagd zujn pielemaus zien.
Ja hij zegt steeds mijn zus is ook iets in die trendquote:Op maandag 19 juni 2023 22:07 schreef humpty het volgende:
[..]
Esther haar zoon toch maar daar was zij heel open over...en Bern zijn zus??
heb ik hem weleens over gehoord maar weet niet hoe of wat
Ja kloptquote:Op maandag 19 juni 2023 22:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja hij zegt steeds mijn zus is ook iets in die trend
Bij hun eigen Nederlandse vader. 😉quote:Op maandag 19 juni 2023 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... "Nederlanders willen alleen maar hun kinderen dumpen... ergens.." Aldus Eunie in een volledig losgeslagen Zwart/Wit/Kleurlingen discussie![]()
Sjah.. waar Eunie's kinderen nu al maanden zijn..
[ afbeelding ]
Benieuwd wat zijn vriendin vindt van Eunice(deed dat eerder bij Isaac) en Zoëquote:Op maandag 19 juni 2023 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
WIJ weten de Levels.. WIJ weten hoe ver we kenne gaan... Aldus Alles Snapper Master Sex Kenner Isaac..
[ afbeelding ]
Een beetje aan elkaar hangen, zoenen, kleffen.. moet kunnen![]()
[ afbeelding ]
Bij hun vader.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee... "Nederlanders willen alleen maar hun kinderen dumpen... ergens.." Aldus Eunie in een volledig losgeslagen Zwart/Wit/Kleurlingen discussie![]()
Sjah.. waar Eunie's kinderen nu al maanden zijn..
[ afbeelding ]
Probeer dit te snappen, maar lukt niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:40 schreef Varen het volgende:
Isaac zegt dat 4 a 5 uur gewacht heeft op zijn familie en Kim
Ik krijg die berichten niet verbeterd ☺️ Jeffrey bedoel ikquote:Op maandag 19 juni 2023 22:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probeer dit te snappen, maar lukt niet.
hij bedoelt jef denk ikquote:Op maandag 19 juni 2023 22:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
in juni zekerquote:Op maandag 19 juni 2023 22:38 schreef Varen het volgende:
Isaac denkt dat er in juli geen eliminatie meer komt, 100%
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aha, nu is het duidelijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:46 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik krijg die berichten niet verbeterd ☺️ Jeffrey bedoel ik
Erik denkt als je elkaar even aanraakt er meer aan de hand is.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:49 schreef pingu66 het volgende:
Erik zegt tegen Mirthe dat zij ook wel eens gekriebeld hebben.
Neeeeee zegt Mithe, echt niet!
Isaac zegt dat Jeffrey 4 a 5 uur heeft moeten wachten, op zijn familie en Kim, na zijn eliminatie. I.v.m. reistijdquote:
Hoe weet Isaac dat nou?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Isaac zegt dat Jeffrey 4 a 5 uur heeft moeten wachten, op zijn familie en Kim, na zijn eliminatie. I.v.m. reistijd
Volgens mij had ie t over mex . Die had toch ook een nare ervaring met een bn'rquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef Tascha071 het volgende:
Met JW ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:58 schreef woxxel het volgende:
[..]
Volgens mij had ie t over mex . Die had toch ook een nare ervaring met een bn'r
Ik ook niet dus , anders had ik vraag 2 niet gesteldquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier niet, maar de stream heb ik niet aanstaan
iets voor evennement , circuit assen zoiets , 2 dagen duurt het ze gaan buiten slapen in tentenquote:
Ja dat had ik begrepen, alleen niet begrepen wanneerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
iets voor evennement , circuit assen zoiets , 2 dagen duurt het ze gaan buiten slapen in tenten
dit weekend of weekend daaropquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen, alleen niet begrepen wanneer
Nog niet zeker dus wanneer we gaan het vanzelf wel horenquote:
whaha komen ze nu achter dat ze de verkeerde manger willen , de mop van de dagquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Dit is al de tweede keer bro, vorige keer vrijdag ook bro toen had ze ook geen reservering gedaan bro
Ze hebben dus geen ontbijt niets
We zetten ook iedere keer de verkeerde mensen boven Bro, zegt Marciano
Ja het is speltechnisch dat ze ze kiezen, maar Isaac denkt dat het de volgende keer niet nodig isquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
whaha komen ze nu achter dat ze de verkeerde manger willen , de mop van de dag
weet ik nog niet zo bern wil ook manager wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is speltechnisch dat ze ze kiezen, maar Isaac denkt dat het de volgende keer niet nodig is
Ja en Babette ook, en die zal het wel worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik nog niet zo bern wil ook manager worden
noppe alles voor team icequote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en Babette ook, en die zal het wel worden.
AL vind ik dat het andere kamp ook wel eens mag
Maar zo werkt dat daar niet
Ze leest nu een boek, welke?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Moirama goed geregeld weer voor vandaag... het is ook zo'n topmanager...
die wilde ze toch zelf manager makenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Moirama goed geregeld weer voor vandaag... het is ook zo'n topmanager...
Was van Wendy, maar ze lustte niet meer en heeft het aan een van de heren gegeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
De bro's hebben in ieder geval kwark... of heeft iedereen nog kwark..
Zoe deed teminste nog iets, Moirama is alleen maar druk met haar verfwerkje...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
die wilde ze toch zelf manager maken
maar zoe werd geholpen tot en met , morrie amper
Ooh thnx... dan zijn het bofkonten...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:31 schreef Varen het volgende:
[..]
Was van Wendy, maar ze lustte niet meer en heeft het aan een van de heren gegeven.
juist en volgende manager bep dus ook weer voor team icequote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe deed teminste nog iets, Moirama is alleen maar druk met haar verfwerkje...
Ja het moest in team Isaac blijven...
Ik zie Babette daar niet zitten, niks voor haar... wordt ook flut.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
juist en volgende manager bep dus ook weer voor team ice
oh jawel wijntje drinken etcquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie Babette daar niet zitten, niks voor haar... wordt ook flut.
Ik snap niet dat er zoveel blaadjes kunnen vallen van die paar boompjes die er staan. Janet doet dit regelmatig en dan is het elke keer weer flink wat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
Janet mooi blaadjes aant harken.. ziet er ook weer strak uit..
Ze zit mij nog niet in de weg haha er zijn anderen die van mij eerder mogen gaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:38 schreef Setje72 het volgende:
Babette moet lekker naar huis ..ben dat mens Zo zat
Mij ook niet.. ik erger me meer aan andere bewoners..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze zit mij nog niet in de weg haha er zijn anderen die van mij eerder mogen gaan.
Ik weet niet of er naastgelegen dingen kunnen overwaaien.. maar er ligt inderdaad aardig wat zooi... sommige boompjes zijn zo dood als een pierlala dus die laten extra veel blad vallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er zoveel blaadjes kunnen vallen van die paar boompjes die er staan. Janet doet dit regelmatig en dan is het elke keer weer flink wat.
Zou idd kunnen dat er wat over waait.. aan de haag kan het iig niet liggenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet niet of er naastgelegen dingen kunnen overwaaien.. maar er ligt inderdaad aardig wat zooi... sommige boompjes zijn zo dood als een pierlala dus die laten extra veel blad vallen.
Niet gehoord maar zal vast over eten gaan..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:46 schreef Frummelie het volgende:
Ooh wat zei Erik nou waarvan Zoe zei dat hij dat tegen Moirama zelf moest zeggen.
Ja iets over het bestelmoment dacht ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet gehoord maar zal vast over eten gaan..
Dat denk ik ook.. maar natuurlijk niet rechtstreeks tegen Moraima maar allemaal achter haar rug. Het allemaal zo’n flinkerds om altijd te zeiken achter iemands rug maar rechtstreeks durven ze niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja iets over het bestelmoment dacht ik...
Zo vies altijd.. Janet doet altijd met haar vingers langs het mes en dan aflikken en nog een keer over dat met en dan zo weer terug het potje in.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:52 schreef Frummelie het volgende:
En ja hoor met het afgelikte mes zo weer de boter in...hatsjikidee bah, viespeuk.
Ja is vreselijk dat achter de rug gelul, ik kan daar slecht tegen...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. maar natuurlijk niet rechtstreeks tegen Moraima maar allemaal achter haar rug. Het allemaal zo’n flinkerds om altijd te zeiken achter iemands rug maar rechtstreeks durven ze niet.
Ik dacht dat er helemaal geen eten was maar zie Erik toch gewoon eten. Zal dat zijn eigen voorraad zijn?
Ze doen het ook echt allemaal..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is vreselijk dat achter de rug gelul, ik kan daar slecht tegen...![]()
Jaja dat is z'n eigen stash..
Echt de tafelmanieren zijn ver te zoeken daar...smeerpijpjes zijn het... bahquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo vies altijd.. Janet doet altijd met haar vingers langs het mes en dan aflikken en nog een keer over dat met en dan zo weer terug het potje in.
Er zijn er ook die dan teveel op hun mes hebben en het dan terug smeren in de pot.. te vies voor woorden.
Het is zo echt mega saai... ik hoorde Mirthe heel vluchtig en onverstaanbaar iets zeggen over een nominatie...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat er nog wel wat gaat gebeuren vandaag.. beetje actie graag
Een nominatie is altijd wel spannend maar ik heb zoiets dat als er nu weer iemand weg zou gaan wordt het nog rustiger en saaier als dat het nu al is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is zo echt mega saai... ik hoorde Mirthe heel vluchtig en onverstaanbaar iets zeggen over een nominatie...
Ja dat zeker, vooral als iemand vertrekt die erg aanwezig is/ was... ik merk nu al dat ik een stuk minder kijk... best jammer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een nominatie is altijd wel spannend maar ik heb zoiets dat als er nu weer iemand weg zou gaan wordt het nog rustiger en saaier als dat het nu al is.
Ze moeten eigenlijk de helft van de loods afsluiten
Ik ook hoor en ook hier in de coss ben ik een heel stuk minder.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zeker, vooral als iemand vertrekt die erg aanwezig is/ was... ik merk nu al dat ik een stuk minder kijk... best jammer.
Jaja dat is z'n eigen voorraad, dat schreef ik in een eerder bericht al..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:02 schreef lojanda het volgende:
Ik zie Erik op de achtergrond nog steeds crackers smerenzal dan toch wel van zijn eigen voorraad zijn waarschijnlijk.
Niet gezien.. overheen gelezenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja dat is z'n eigen voorraad, dat schreef ik in een eerder bericht al..
Lekker bezig die Janet, zo kom je nooit van de muizen af..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:04 schreef lojanda het volgende:
Janet en Eunice hebben nog het broodje over van de bbq. Moet je wel wegleggen zegt Janet en vervolgens gaat ze het weer bij haar op de slaapkamer leggen.
Ik denk dat Janet de muizen mist.
ice is de grootste 2zak uit de loodsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
Isaac is Moraima aan het uitleggen hoe de bestelmomenten werken. En dan natuurlijk op een manier dat hij helemaal achter haar staat en hij snapt het allemaal waarom het fout is gegaan.
Wat een nep iemand is het toch. Van te voren zit hij haar samen met Marciano haar helemaal af te zeiken.
Hij mag van mij echt heel snel naar huis en Zoë en Rupert mogen hem opvolgen. Vreselijke slangen zijn het.quote:
Ze hebben nog steeds te eten al is het niet veel. Ik kan me wel voorstellen dat er na bijna tien maanden nog steeds problemen zijn met de voorraad.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:14 schreef Judiwi het volgende:
Echt overdreven hoe sommige doen. Een dagje wat minder te eten en men doet alsof ze om komen van de honger.
Schandelijk.
jaaaaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat er nog wel wat gaat gebeuren vandaag.. beetje actie graag
Die mag van mij ook wel weg.. en ik denk dat Bern dan nog meer los komtquote:
Die kans is zeker aanwezig en zelfs een grote kans waarschijnlijk.quote:
Rupert heeft haar tientallen keren gewaarschuwd vorige week. Ze is gewoon strontceigenwijs als hij iets uitlegt en luistert niet naar hem.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat ze het Moraima nog honderd keer kunnen leggen hoe alles werkt maar dat gaat ze niet onthouden en ze snapt het helaas niet goed.
Maar dat degene die op haar hebben gestemd om manager te worden moeten niet zeiken want dit wisten ze toch? Moraima heeft vaak genoeg zelf aangegeven dat ze denkt het niet te kunnen en allemaal zeiden ze we helpen je en zorgen er voor dat het goed gaat.
Die 150 euro heeft zeker meegespeeld en ze had Zoë gewoon niet haar zin moeten geven maar die haalde er weer Isaac bij en die kon Moraima alsnog overtuigen want ze vertrouwt hem. Daarna begon Rupert en Ima ook dingen te eisen en haar zogenaamd helpen maar alleen om er zelf beter van te worden en daarom ging Moraima er niet in mee. Ze wilde op dat moment ook laten zien dat ze zich niet laat gebruiken. Dat snap ik ook heel goed want ze is ook erg onzeker wat betreft dectaken die ze nu heeft. Daar komt natuurlijk ook wel bij kijken dat ze het niet goed snapt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Rupert heeft haar tientallen keren gewaarschuwd vorige week. Ze is gewoon strontceigenwijs als hij iets uitlegt en luistert niet naar hem.
Want ze voelt zich metteen aangevallen.
Als ze naar Rupi had geluisterd was er niets aan de hand geweest maar de ellende is ook gekomen door die 150 euro afscheidsdiner en alle drank voor bij de poolparty.
Of die gaat in een hoekje zitten huilen, mieniemieniemieeeeee ik ben zooo zieligquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel weg.. en ik denk dat Bern dan nog meer los komt
Dat zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of die gaat in een hoekje zitten huilen, mieniemieniemieeeeee ik ben zooo zielig![]()
Goedemorgen Cos
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:38 schreef WebbySP het volgende:
Ik vind ook wel dat degenen die op Moraima's MMM hebben gestemd nog een tandje bij kunnen zetten door haar te helpen om op tijd te bestellen en de PC te bedienen. Iedereen weet dat ze digibeet is en zolang je haar het idee geeft dat ze iets zelf heeft gedaan, dan is het goed. Al kan ze ook wel pittig / autoritair uit de hoek komen als het haar niet zint zeg....staat haar niet.
Maar ook dat moet kunnen.quote:
Succes voor haar met het loslaten van haar egoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:07 schreef Judiwi het volgende:
Eunice komt erachter dat ze een boeddha wil worden. Ze is uit haar lichaam getreden.
Groeipijnen helaas niets van te zien.
Maar wat dan met haar kiender?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:07 schreef Judiwi het volgende:
Eunice komt erachter dat ze een boeddha wil worden. Ze is uit haar lichaam getreden.
Er is iets niet goed onder die dakpan van die vrouwquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:07 schreef Judiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:21 schreef Judiwi het volgende:
Wat gaf Moraima nu door.
Men mag geen persoonlijk geld meer aan evenementen uitgeven van een ander.
n.a.v. Tianos poolparty vermoedelijk...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:21 schreef Judiwi het volgende:
Wat gaf Moraima nu door.
Dus Bep mag geen drank kopen voor Jasper evenement?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
n.a.v. Tianos poolparty vermoedelijk...
Patat en een hamburgen en de volgende dag een Pasta is toch niet overdrevenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 09:26 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik vind het een onwijs leuk evenement van Jappie, ik vind alleen het eten overdreven...
Dat is dan raar, die 800 euro die iedereen kreeg was mede bedoeld om te helpen bij evenementenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dus Bep mag geen drank kopen voor Jasper evenement?
Of mag niemand geld geven voor een evenement van iemand anders?
Op zich een vreemde ingreep K5, ze moeten gewoon zelf bepalen waar ze hun geld aan uitgeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dus Bep mag geen drank kopen voor Jasper evenement?
Of mag niemand geld geven voor een evenement van iemand anders?
Ze willen natuurlijk dat ze men van de prijzenpot dit soort dingen gaan doen x25 tikt lekker af.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich een vreemde ingreep K5, ze moeten gewoon zelf bepalen waar ze hun geld aan uitgeven.
Heb het al eerder geschreven, als je ziet hoeveel geld daar al uit is met vooral boetes, heeft de productie geen cent meer hoeven uitgeven dan die miljoen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk dat ze men van de prijzenpot dit soort dingen gaan doen x25 tikt lekker af.
En een bbq en een english breakfastquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Patat en een hamburgen en de volgende dag een Pasta is toch niet overdreven
VInd het wel leuk patat in een puntzakkie doen echt het campinggevoel toch
Ja dan is er niets mis mee en idd die puntzakken patat is zeker leuk.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En geloof maar dat er nog veel meer af gaat.. ik denk dat het ze moeilijker wordt gemaakt de komende weken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het al eerder geschreven, als je ziet hoeveel geld daar al uit is met vooral boetes, heeft de productie geen cent meer hoeven uitgeven dan die miljoen.
Hij wil s'middags tussen 15.00 en 17.00 patat met hamburgers met alles erop en eraan... en dan s'avonds weer bbqen, dat vind ik lichtelijk overdreven of het plan moet weer veranderd zijn...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou snap ik het allemaal niet meerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En een bbq en een english breakfast
En bier en wodka
Dat is wat hij eerst wilde maar of dat nu nog zo is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou snap ik het allemaal niet meerDus toch allemaal dubbel op?
Ja dat is echt wel overdreven dan..
Hij wil s'middags tussen 15.00 en 17.00 patat met hamburgers met alles erop en eraan... en dan s'avonds weer bbqen, dat vind ik lichtelijk overdreven of het plan moet weer veranderd zijn...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om het werk wat achter ermee heeft... dan moet er bij iedereen weer 4 euro af en bij de een wel en bij de ander niet... dan weer 10 euro voor een ander evenement eveneens weer bij de een wel en de ander niet... word je toch gek van, ik snap wel dat ze dat niet meer willen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk dat ze men van de prijzenpot dit soort dingen gaan doen x25 tikt lekker af.
Ja ook gezien heel leukquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
Kim en Jeff zijn vandaag bij de familie van Wendy.. echt een leuk filmpje op de Insta van Kim. Ze staat te dansen met de dochter van Wendy
Zal die BBQ niet de hamburger zijn die ze die dag willen eten, ze hebben 65 euro per dag voor eten en drinkenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En een bbq en een english breakfast
En bier en wodka
Als je aardappelen, groente en vlees neemt dan ban je nog meer kwijt volgens mijquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dan is er niets mis mee en idd die puntzakken patat is zeker leuk.
Ik las gisteren dat die pasta en patat met hamburgers op één dag was en dat vond ik wel overdreven.. zeker omdat er al niet zo veel geld is.
Was gisteren toch al?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
Kim en Jeff zijn vandaag bij de familie van Wendy.. echt een leuk filmpje op de Insta van Kim. Ze staat te dansen met de dochter van Wendy
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
vrijdag hamburgers metcalleserop en eraan þ en puntzak friet en savonds bbq en zaterdag english breakfast ( dus ei,worst,bacon witte bonen in tom.saus, tomaten en toast en savonds pasta bolognese met rundergehakt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je aardappelen, groente en vlees neemt dan ban je nog meer kwijt volgens mij
Een kilo ipv 2 kilo gehaktquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
vrijdag hamburgers metcalleserop en eraan þ en puntzak friet en savonds bbq en zaterdag english breakfast ( dus ei,worst,bacon witte bonen in tom.saus, tomaten en toast en savonds pasta bolognese met rundergehakt.
Juist precies dat... ik vind dat echt overdreven...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
vrijdag hamburgers metcalleserop en eraan þ en puntzak friet en savonds bbq en zaterdag english breakfast ( dus ei,worst,bacon witte bonen in tom.saus, tomaten en toast en savonds pasta bolognese met rundergehakt.
Geen idee ik zag het net voorbij komenquote:
Ik hoef het niet te betalen dat scheeltquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Juist precies dat... ik vind dat echt overdreven...
Stond gisteren al ergens hier maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee ik zag het net voorbij komen
Ik vind dat wel meevallen hoor, Alles erop en eraan bij een hamburger is een broodje en misschien wat ui en en plakje kaas. De bbq hoeft ook niet veel te zijn, een stokje sate en misschien een stukje vlees en dan veel stokbrood en boter.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Juist precies dat... ik vind dat echt overdreven...
het lekkerste stukje tot moes malenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
Omg.. Janet snijd die koppen van de asperges helemaal kapotwat een lomp geval is het toch ook.
Ik begreep dat ze geen geld meer uit de prijzenpot mogen halen voor persoonlijke doelen, er werd ook tegen elkaar gezegd dat dit dus laatste keer Zalando wasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:21 schreef Judiwi het volgende:
Wat gaf Moraima nu door.
Alleen het weg krijgen al van al dat eten...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te betalen dat scheelt![]()
Als ze dat redden van het geld wat ze mogen besteden en hij doet er eigen geld bij lang leve de lol toch.
Ze hebben normaal ook een uitgebreide lunch dat kost denk ik niets minder dan een hamburgertje met patat
Maar goed we gaan zien wat het gaat worden, misshien krijgen ze wel weer een opdracht waarbij ze een BBQ schotel winnen
Hoe kan je het witte goud zo verampeneren...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
Omg.. Janet snijd die koppen van de asperges helemaal kapotwat een lomp geval is het toch ook.
Ja ik ben ook verbaasd over de hoeveelheid eten die ze daar wegstouwenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alleen het weg krijgen al van al dat eten...![]()
Het is zijn evenement dus lekker doen als het kan..
Zit je om 16.00 uur en hamburger met patat te eten en dan een paar uur later weer bbqen... ik zou dat zo niet weg krijgen...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd over de hoeveelheid eten die ze daar wegstouwen
Gewoon TV maken, ze knippen en plakken er wel een mooi verhaal van.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
De hele morgen hoor je Isaac zeggen we hebben niets te eten meer en hoppa er is van alles
Genoeg eieren paprika, asperges en aardappelen
En ook nov voor vanavond Wendy heeft het door de helft gedeeld
Groen 😉quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 20 juni 2023 13:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoe kan je het witte goud zo verampeneren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |