Jep... lekker maaltje.. voor mij zonder de zalm dan..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze eten zalm vandaag ,hadden ze die nog van de BBQ over of zo?
Volgens mij allemaal leftovers..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
zo te zien Wendy die er weer een feestje van staat te maken
hij had wel eerst geproefd en stond toen op om de peper en zout te pakken. Hij pakte al een bord toen het nog niet uitgeserveerd was, best wel erg eigenlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 18:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere, niet eerst ff proeven? Nee gelijk flink zout en peper er op
Ooh ja, dat komt goed uit dan nu..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja en de asperges waren ze gister vergeten
De liefde lijkt nu echt bekoeld.. jammer maar beter voor Wendy..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
Wen trekt niet zoveel meer met Babs op, na het gesprek omdat ze elkaar negeerde etc?
Ah, Wen heeft het licht gezien denk ik.. Maar wel jammer idd, zo denk je nog dat een beste vriendin in de loods hebt en zo is het ineens maar een loods maatjequote:Op maandag 19 juni 2023 18:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De liefde lijkt nu echt bekoeld.. jammer maar beter voor Wendy..
Dat is toch een teleurstelling, ze hadden best leuke plannen voor als dit avontuur voorbij is..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, Wen heeft het licht gezien denk ik.. Maar wel jammer idd, zo denk je nog dat een beste vriendin in de loods hebt en zo is het ineens maar een loods maatje
Babette heeft al heel lang aangegeven (tegen anderen, nooit tegen wendy zelf) dat zij zich best wel een stuk beter voelde dan Wendy.....ze zou buiten geen vriendinnen zijn met wendy, want ze kan geen goede gesprekken voeren met haar.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch een teleurstelling, ze hadden best leuke plannen als dit avontuur voorbij was..
Juist welquote:Op maandag 19 juni 2023 18:59 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe vond Jerold toch ook leuk? Kenzy was toch ook getint. Volgens Zoë valt Mirthe niet op getinte mannen.
Nogal inderdaad,maar wie weet hoe het gaat/loopt na het programmaquote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch een teleurstelling, ze hadden best leuke plannen voor als dit avontuur voorbij is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |