Kijk naar japanse of koreaanse series. Veel beter dan alle nederlandse of amerikaanse meukquote:
Geen tijd voor ivm werk concessies doen. @muskusboktor57quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk naar japanse of koreaanse series. Veel beter dan alle nederlandse of amerikaanse meuk
Ha moppiequote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet meer waarom het ging
Geen Chinese series kijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk naar japanse of koreaanse series. Veel beter dan alle nederlandse of amerikaanse meuk
Hier is het nog steeds 30 graden en de roverheid doet niets.quote:
eensquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:04 schreef Caland het volgende:
De airfryer is echt de beste uitvinding ter wereld.
Sla en 2 mexicano's uit de airfryerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe maaltijdsalade.
Ik doe er vaak aardappelpartjes in, of zalm, of kipdij, of zelfgemaakte chipsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
eens
Ik ga straks 2 mexicano's in de airfryer doen
Verkoop je die dingen ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe er vaak aardappelpartjes in, of zalm, of kipdij, of zelfgemaakte chips
Eigenlijk kan praktisch alles.
Nee, maar je zou het eens moeten overwegen in plaats van bij de onderburen aankloppen.quote:
ja die gekruide aardappetljes van de ah gooi ik er altijd in.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe er vaak aardappelpartjes in, of zalm, of kipdij, of zelfgemaakte chips
Eigenlijk kan praktisch alles.
bradschudtfrietairfryer.gifquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:04 schreef Caland het volgende:
De airfryer is echt de beste uitvinding ter wereld.
Die voor de airfryer gemaakte producten zijn ook geeneens nodig. Gewoon gaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar je zou het eens moeten overwegen in plaats van bij de onderburen aankloppen.
Je hoeft er eigenlijk zelden boter of olie bij te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |