Dat is de grootste fabel ooit en de reden dat er een loserscultuur in Nederland heerst.quote:
NWS / Code oranje vanaf 15.00 uur in bijna hele land vanwege zwaar onweer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Straks code oranje.
Help.
@:Kingroland kan God nog iets voor ons betekenen?
Welke loserscultuurquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is de grootste fabel ooit en de reden dat er een loserscultuur in Nederland heerst.
https://staatajaxalbovenaan.nl/quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke loserscultuurVerklaar je nader.. Zelf fucking Feijenoord kan kampioen worden.
We hebben geen ruzie... denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:13 schreef Scrummie het volgende:
@:Charz waarom heb je ruzie met @:Mazikeen?
Vertel ons meer.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We hebben geen ruzie... denk ik
We hadden een oneenigheidje
Niet geklikt zeggen ze hier altijd.quote:
Waarover het ging.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet meer waarom het ging
Nou dat horen we wel van @Charz dan!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We hebben geen ruzie... denk ik
We hadden een oneenigheidje
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:42 schreef GGMM het volgende:
Als het voor jou maar een oneenigheidje was dan zal @:charz al wel bezig zijn met een plan om je leven te verwoesten
Voor het slapengaan. Een andere kankerhoer.quote:
HET ZAAD VAN KOBUS IN JE KUTquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het slapengaan. Een andere kankerhoer.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
HET ZAAD VAN KOBUS IN JE KUT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |