abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 21 juni 2023 @ 08:50:55 #51
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_209588357
Die Barb builds zijn allemaal nog een beetje meh. Geef me goede gear hup.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_209588431
Die dingen die je volgen in Dungeons en je schade doen zijn echt irritant. Ik begrijp dat soort dingen nooit, maak het interessant door leukere monsters maar niet door dit soort trucjes.
pi_209588692
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 09:03 schreef Managarm het volgende:
Die dingen die je volgen in Dungeons en je schade doen zijn echt irritant. Ik begrijp dat soort dingen nooit, maak het interessant door leukere monsters maar niet door dit soort trucjes.
Op zich wel funny, maar soms gruwelijk irritant. Ik had eerst een thunder om de zoveel seconde (dan moet je in een bubbel staan). Een ander was een bone spirit die je altijd raakt en dan sta je in een puddle met damage en je attack skills zijn disabled :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_209589050
Ik ben het trouwens niet eens met diegene die beweerde dat iedereen maar legenadries op pakte en dat de rares niet interessant zijn. Ik heb juist maar 2 gear pieces die ik echt als legendary heb opgepakt. De rest is rare met een legendary stat er op gezet. Merk dat ik juist veel legendaries vind met de juiste Legendary stat, maar de rest echt bagger....en vice versa. Dan is het vinden van een rare met de goede stats en er een legendary stat opzetten vele malen makkelijker/sneller en vaak ook beter!

Pak dus legendaries voor de juiste legendary stat en rares om kijken voor upgrades. Moet ook wel zeggen dat Ancestral wel een verschil maakt! Zeker voor mijn wapen. Stats gingen met een paar okayish gear van 1500 dps naar 3K+ en alle stats zoals vulnarable dmg, frozen dmg, ice dmg en zo zijn ook echt flink aantal prcenten omhoog.
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 21 juni 2023 @ 10:13:57 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209589113
Ja idd, legendaries bijna altijd alleen voor de aspects die erop zitten en ancestral rares looten voor de juiste combi van stats.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_209589142
Bijna week niet gespeeld en ook niet echt de drang gehad te spelen :') Ben nog steeds in act 2, level 50.5
pi_209589212
Krijg wel kotsneigibgen van die stem van Lorath :')
pi_209589323
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 10:25 schreef streamjohan het volgende:
Krijg wel kotsneigibgen van die stem van Lorath :')
Hahaha, ja ik heb dat met elk spel dat je veel speelt. Ik speel meestal de eerste paar dagen met geluid en daarna gaat het geluid uit, heb altijd muziek op staan.
pi_209589792
Gisteren met iemand anders uiteindelijk m’n capstone gedaan op 25 een uur achter hem aangelopen bij een helltide. Level 38. _O_ De tip is wel op je paard meelopen. Dan trek je minder agro.
pi_209591159
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2023 09:26 schreef Pheno het volgende:

[..]
Op zich wel funny, maar soms gruwelijk irritant. Ik had eerst een thunder om de zoveel seconde (dan moet je in een bubbel staan). Een ander was een bone spirit die je altijd raakt en dan sta je in een puddle met damage en je attack skills zijn disabled :')
Maar dit blijft terugkomen in Nightmare en hogere dungeons? Want dan ben ik er wel klaar mee, ik vind het spel op zich wel aardig, ik kijk nog door het gemis aan basiskleuren heen (wie dat heeft verzonnen, allemaal gedempte kleuren) maar ik ga zo niet verder spelen.
pi_209592128
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 13:01 schreef Managarm het volgende:

[..]
Maar dit blijft terugkomen in Nightmare en hogere dungeons? Want dan ben ik er wel klaar mee, ik vind het spel op zich wel aardig, ik kijk nog door het gemis aan basiskleuren heen (wie dat heeft verzonnen, allemaal gedempte kleuren) maar ik ga zo niet verder spelen.
Ja, dat zie je wel terug, elke nightmare dungeon heeft wel een 'gimmick'. Geen idee of dat in tier 4 ook zo is, maar vast wel
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 juni 2023 @ 15:07:09 #62
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209592634
Heuj, een Windforce en volgende dungeon unique Skyhunter

Iemand hier had toch een windforce build?

Heb bijna alle uniques voor Rogue. Niet dat je er wat aan hebt :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Frozen-assassin op 21-06-2023 15:20:42 ]
  woensdag 21 juni 2023 @ 15:26:14 #63
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209592874
Ik zie het al haha, heb je geen zak aan weer.

Triest... Zo'n Windforce is een legendarische bow die gewoon totale endgame zou moeten zijn.
pi_209593103
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie het al haha, heb je geen zak aan weer.

Triest... Zo'n Windforce is een legendarische bow die gewoon totale endgame zou moeten zijn.
Ja, het lootsysteem is best ruk. Ik vind unieke items veel leuker dan wat ze nu gedaan hebben met imprint. Het haalt een beetje het leuke van Diablo weg. Net als de met tromgeroffel aangekondigde open world, ik zie er heel weinig van, je bent bijna verplicht om eerst de campaign te spelen. Ik kan nog wel even doorgaan maar ik geloof dat ik Diablo 3 leuker vind dan de staat van Diablo 4 op dit moment.
  woensdag 21 juni 2023 @ 15:56:18 #65
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209593227
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 15:46 schreef Managarm het volgende:

[..]
Ja, het lootsysteem is best ruk. Ik vind unieke items veel leuker dan wat ze nu gedaan hebben met imprint. Het haalt een beetje het leuke van Diablo weg. Net als de met tromgeroffel aangekondigde open world, ik zie er heel weinig van, je bent bijna verplicht om eerst de campaign te spelen. Ik kan nog wel even doorgaan maar ik geloof dat ik Diablo 3 leuker vind dan de staat van Diablo 4 op dit moment.
Ik weet niet hoe D3 nu is, heb dat al een jaar niet meer gespeeld. Wellicht dat het een en ander daar wat beter is nu. Maar ik vond de lootsysteem daar te makkelijk, een avondje spelen met nieuwe season dan ben je al 70, met Haedrig Gift heb je dan al direct een set en met wat geluk of Kanai Cube heb je al een wapen en ben je klaar.

Maar hier dacht ik wel echt met unique Windforce wow tering ziek goed

Tot je ziet dat je het nergens voor kan gebruiken. Dan klopt de stats niet van deze wapen, die moet stuk hoger zijn dan de legendary wapens. Dat is in D2 en D3 ook zo, Ancient > Legendary > gele > blauwe > wit. Zo is dat altijd geweest. Wellicht dat ze dat nog tweaken maar dan heb je natuurlijk geen ruk aan je nu gevonden uniques (tenzij ze dat ook direct mee aanpassen wat me sterk lijkt).

D2 is daarentegen wel extreem lastig om zulke dingen te vinden. Daar moet je een bot voor hebben.
pi_209594408
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe D3 nu is, heb dat al een jaar niet meer gespeeld. Wellicht dat het een en ander daar wat beter is nu. Maar ik vond de lootsysteem daar te makkelijk, een avondje spelen met nieuwe season dan ben je al 70, met Haedrig Gift heb je dan al direct een set en met wat geluk of Kanai Cube heb je al een wapen en ben je klaar.

Maar hier dacht ik wel echt met unique Windforce wow tering ziek goed

Tot je ziet dat je het nergens voor kan gebruiken. Dan klopt de stats niet van deze wapen, die moet stuk hoger zijn dan de legendary wapens. Dat is in D2 en D3 ook zo, Ancient > Legendary > gele > blauwe > wit. Zo is dat altijd geweest. Wellicht dat ze dat nog tweaken maar dan heb je natuurlijk geen ruk aan je nu gevonden uniques (tenzij ze dat ook direct mee aanpassen wat me sterk lijkt).

D2 is daarentegen wel extreem lastig om zulke dingen te vinden. Daar moet je een bot voor hebben.
Mensen vergeten vaak wel dat zowel in D2 als in D3 de BiS gear regelmatig rare en soms zelfs magic was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 21 juni 2023 @ 20:24:58 #67
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209596507
ik ga steeds dood vandaag, hebben ze dingen gepacht?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 21 juni 2023 @ 20:35:37 #68
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209596681
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:35 schreef Monolith het volgende:

[..]
Mensen vergeten vaak wel dat zowel in D2 als in D3 de BiS gear regelmatig rare en soms zelfs magic was.
Er waren inderdaad zeker rare en magic dingen die heel goed konden zijn maar het is nu niet in verhouding denk ik.

Verder mokerirritante Avenger affix in NM dungeon, zoveel oplichtende rode dingen waardoor ik niets meer zie

[ Bericht 8% gewijzigd door Frozen-assassin op 21-06-2023 20:41:14 ]
pi_209597318
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Er waren inderdaad zeker rare en magic dingen die heel goed konden zijn maar het is nu niet in verhouding denk ik.

Verder mokerirritante Avenger affix in NM dungeon, zoveel oplichtende rode dingen waardoor ik niets meer zie
Ik heb het ook meer over vanilla D2 en D3. Ten tijde van de real money auction house werden vooral de top end rares gezocht. Pas later kwamen de gebooste sets en legs. Hetzelfde geldt voor b.v whirlwind barb in vanilla D2.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 21 juni 2023 @ 22:17:04 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209598082
is er nu eigenlijk al een actieve d4 auction house site?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_209599964
Ben ook nog niet overtuigd van het 'voordeel' van imprinten. Na een avondje spelen bekijk je je gear eens en dan zie je dat je gear hebt die 3 x dezelfde skill hebben ;( tuurlijk ben je daar zelf bij maar het is zo'n gepuzzel elke keer. Ik weet welke aspects in mijn set moet hebben maar je ziet alleen wat de imprint doet die je nu hebt, niet hoe deze heet waardoor je telkens ff moet dubbelchecken.

Ik had ook graag weer set items gezien, mooi groene drops :D

Afgezien daarvan speelt het allemaal wel lekker weg. Helltide is leuk ter afwisseling en Tree of Whispers zorg er ook voor dat je wat verschillende dungeons en gebieden bezoekt. Kan me er zomaar weer een paar uur in verliezen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_209604660
Heerlijk hoeveel afwisseling er in zit, qua dingen die je kan doen. Heb je zin in side quests, ga je daar op los. Wil je NM dungeons doen? Prima! Anders doe je grim favors of helltides.
Ja ze zijn wat repetitief, maar als je ze afwisseld is het leuk!

Gister samen met Frozen gelopen. Met 2 ga je echt wel een stukje sneller er door heen. Hij kan mijn Freeze gebruiken om op te laden, ik kan zijn vulnarable skills extra gebruiken voor als mijn Nova in cool down zit.

Lvl 20 NM dungeon was nog net aan te doen voor ons. Moeten echt beide betere gear zien te krijgen haha.

Daarna nog even samen met een andere speler voor het eerst in PVP area geweest. Wat shards of Hatred verzamelt. Weet iemand of die nuttig zijn? ie dat je er cosmetics mee kan krijgen, maar ook net als Obols kan gebruiken om gear te kopen. Lijkt me alleen best omslachtig om te doen.
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 16:39:03 #73
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209606283
Net butchers cleaver gevonden, schijnt heel erg rare te zijn

De drop zelf heb ik geen fuck aan tho :') slechte roll ook nog
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 16:39:26 #74
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209606288
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga steeds dood vandaag, hebben ze dingen gepacht?
AfAIK niet, maar er komt hopelijk heel snel een héle grote patch
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_209606325
Nou, gisteren begonnen, ik heb nú al een bloedhekel aan die exact meescalende enemies :D .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')