Op zich wel funny, maar soms gruwelijk irritant. Ik had eerst een thunder om de zoveel seconde (dan moet je in een bubbel staan). Een ander was een bone spirit die je altijd raakt en dan sta je in een puddle met damage en je attack skills zijn disabledquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:03 schreef Managarm het volgende:
Die dingen die je volgen in Dungeons en je schade doen zijn echt irritant. Ik begrijp dat soort dingen nooit, maak het interessant door leukere monsters maar niet door dit soort trucjes.
Hahaha, ja ik heb dat met elk spel dat je veel speelt. Ik speel meestal de eerste paar dagen met geluid en daarna gaat het geluid uit, heb altijd muziek op staan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:25 schreef streamjohan het volgende:
Krijg wel kotsneigibgen van die stem van Lorath
Maar dit blijft terugkomen in Nightmare en hogere dungeons? Want dan ben ik er wel klaar mee, ik vind het spel op zich wel aardig, ik kijk nog door het gemis aan basiskleuren heen (wie dat heeft verzonnen, allemaal gedempte kleuren) maar ik ga zo niet verder spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zich wel funny, maar soms gruwelijk irritant. Ik had eerst een thunder om de zoveel seconde (dan moet je in een bubbel staan). Een ander was een bone spirit die je altijd raakt en dan sta je in een puddle met damage en je attack skills zijn disabled
Ja, dat zie je wel terug, elke nightmare dungeon heeft wel een 'gimmick'. Geen idee of dat in tier 4 ook zo is, maar vast welquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:01 schreef Managarm het volgende:
[..]
Maar dit blijft terugkomen in Nightmare en hogere dungeons? Want dan ben ik er wel klaar mee, ik vind het spel op zich wel aardig, ik kijk nog door het gemis aan basiskleuren heen (wie dat heeft verzonnen, allemaal gedempte kleuren) maar ik ga zo niet verder spelen.
Ja, het lootsysteem is best ruk. Ik vind unieke items veel leuker dan wat ze nu gedaan hebben met imprint. Het haalt een beetje het leuke van Diablo weg. Net als de met tromgeroffel aangekondigde open world, ik zie er heel weinig van, je bent bijna verplicht om eerst de campaign te spelen. Ik kan nog wel even doorgaan maar ik geloof dat ik Diablo 3 leuker vind dan de staat van Diablo 4 op dit moment.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie het al haha, heb je geen zak aan weer.
Triest... Zo'n Windforce is een legendarische bow die gewoon totale endgame zou moeten zijn.
Ik weet niet hoe D3 nu is, heb dat al een jaar niet meer gespeeld. Wellicht dat het een en ander daar wat beter is nu. Maar ik vond de lootsysteem daar te makkelijk, een avondje spelen met nieuwe season dan ben je al 70, met Haedrig Gift heb je dan al direct een set en met wat geluk of Kanai Cube heb je al een wapen en ben je klaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:46 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, het lootsysteem is best ruk. Ik vind unieke items veel leuker dan wat ze nu gedaan hebben met imprint. Het haalt een beetje het leuke van Diablo weg. Net als de met tromgeroffel aangekondigde open world, ik zie er heel weinig van, je bent bijna verplicht om eerst de campaign te spelen. Ik kan nog wel even doorgaan maar ik geloof dat ik Diablo 3 leuker vind dan de staat van Diablo 4 op dit moment.
Mensen vergeten vaak wel dat zowel in D2 als in D3 de BiS gear regelmatig rare en soms zelfs magic was.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe D3 nu is, heb dat al een jaar niet meer gespeeld. Wellicht dat het een en ander daar wat beter is nu. Maar ik vond de lootsysteem daar te makkelijk, een avondje spelen met nieuwe season dan ben je al 70, met Haedrig Gift heb je dan al direct een set en met wat geluk of Kanai Cube heb je al een wapen en ben je klaar.
Maar hier dacht ik wel echt met unique Windforce wow tering ziek goed
Tot je ziet dat je het nergens voor kan gebruiken. Dan klopt de stats niet van deze wapen, die moet stuk hoger zijn dan de legendary wapens. Dat is in D2 en D3 ook zo, Ancient > Legendary > gele > blauwe > wit. Zo is dat altijd geweest. Wellicht dat ze dat nog tweaken maar dan heb je natuurlijk geen ruk aan je nu gevonden uniques (tenzij ze dat ook direct mee aanpassen wat me sterk lijkt).
D2 is daarentegen wel extreem lastig om zulke dingen te vinden. Daar moet je een bot voor hebben.
Er waren inderdaad zeker rare en magic dingen die heel goed konden zijn maar het is nu niet in verhouding denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen vergeten vaak wel dat zowel in D2 als in D3 de BiS gear regelmatig rare en soms zelfs magic was.
Ik heb het ook meer over vanilla D2 en D3. Ten tijde van de real money auction house werden vooral de top end rares gezocht. Pas later kwamen de gebooste sets en legs. Hetzelfde geldt voor b.v whirlwind barb in vanilla D2.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er waren inderdaad zeker rare en magic dingen die heel goed konden zijn maar het is nu niet in verhouding denk ik.
Verder mokerirritante Avenger affix in NM dungeon, zoveel oplichtende rode dingen waardoor ik niets meer zie
AfAIK niet, maar er komt hopelijk heel snel een héle grote patchquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga steeds dood vandaag, hebben ze dingen gepacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |