Op zich wel funny, maar soms gruwelijk irritant. Ik had eerst een thunder om de zoveel seconde (dan moet je in een bubbel staan). Een ander was een bone spirit die je altijd raakt en dan sta je in een puddle met damage en je attack skills zijn disabledquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:03 schreef Managarm het volgende:
Die dingen die je volgen in Dungeons en je schade doen zijn echt irritant. Ik begrijp dat soort dingen nooit, maak het interessant door leukere monsters maar niet door dit soort trucjes.
Hahaha, ja ik heb dat met elk spel dat je veel speelt. Ik speel meestal de eerste paar dagen met geluid en daarna gaat het geluid uit, heb altijd muziek op staan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:25 schreef streamjohan het volgende:
Krijg wel kotsneigibgen van die stem van Lorath
Maar dit blijft terugkomen in Nightmare en hogere dungeons? Want dan ben ik er wel klaar mee, ik vind het spel op zich wel aardig, ik kijk nog door het gemis aan basiskleuren heen (wie dat heeft verzonnen, allemaal gedempte kleuren) maar ik ga zo niet verder spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zich wel funny, maar soms gruwelijk irritant. Ik had eerst een thunder om de zoveel seconde (dan moet je in een bubbel staan). Een ander was een bone spirit die je altijd raakt en dan sta je in een puddle met damage en je attack skills zijn disabled
Ja, dat zie je wel terug, elke nightmare dungeon heeft wel een 'gimmick'. Geen idee of dat in tier 4 ook zo is, maar vast welquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:01 schreef Managarm het volgende:
[..]
Maar dit blijft terugkomen in Nightmare en hogere dungeons? Want dan ben ik er wel klaar mee, ik vind het spel op zich wel aardig, ik kijk nog door het gemis aan basiskleuren heen (wie dat heeft verzonnen, allemaal gedempte kleuren) maar ik ga zo niet verder spelen.
Ja, het lootsysteem is best ruk. Ik vind unieke items veel leuker dan wat ze nu gedaan hebben met imprint. Het haalt een beetje het leuke van Diablo weg. Net als de met tromgeroffel aangekondigde open world, ik zie er heel weinig van, je bent bijna verplicht om eerst de campaign te spelen. Ik kan nog wel even doorgaan maar ik geloof dat ik Diablo 3 leuker vind dan de staat van Diablo 4 op dit moment.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie het al haha, heb je geen zak aan weer.
Triest... Zo'n Windforce is een legendarische bow die gewoon totale endgame zou moeten zijn.
Ik weet niet hoe D3 nu is, heb dat al een jaar niet meer gespeeld. Wellicht dat het een en ander daar wat beter is nu. Maar ik vond de lootsysteem daar te makkelijk, een avondje spelen met nieuwe season dan ben je al 70, met Haedrig Gift heb je dan al direct een set en met wat geluk of Kanai Cube heb je al een wapen en ben je klaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:46 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, het lootsysteem is best ruk. Ik vind unieke items veel leuker dan wat ze nu gedaan hebben met imprint. Het haalt een beetje het leuke van Diablo weg. Net als de met tromgeroffel aangekondigde open world, ik zie er heel weinig van, je bent bijna verplicht om eerst de campaign te spelen. Ik kan nog wel even doorgaan maar ik geloof dat ik Diablo 3 leuker vind dan de staat van Diablo 4 op dit moment.
Mensen vergeten vaak wel dat zowel in D2 als in D3 de BiS gear regelmatig rare en soms zelfs magic was.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe D3 nu is, heb dat al een jaar niet meer gespeeld. Wellicht dat het een en ander daar wat beter is nu. Maar ik vond de lootsysteem daar te makkelijk, een avondje spelen met nieuwe season dan ben je al 70, met Haedrig Gift heb je dan al direct een set en met wat geluk of Kanai Cube heb je al een wapen en ben je klaar.
Maar hier dacht ik wel echt met unique Windforce wow tering ziek goed
Tot je ziet dat je het nergens voor kan gebruiken. Dan klopt de stats niet van deze wapen, die moet stuk hoger zijn dan de legendary wapens. Dat is in D2 en D3 ook zo, Ancient > Legendary > gele > blauwe > wit. Zo is dat altijd geweest. Wellicht dat ze dat nog tweaken maar dan heb je natuurlijk geen ruk aan je nu gevonden uniques (tenzij ze dat ook direct mee aanpassen wat me sterk lijkt).
D2 is daarentegen wel extreem lastig om zulke dingen te vinden. Daar moet je een bot voor hebben.
Er waren inderdaad zeker rare en magic dingen die heel goed konden zijn maar het is nu niet in verhouding denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen vergeten vaak wel dat zowel in D2 als in D3 de BiS gear regelmatig rare en soms zelfs magic was.
Ik heb het ook meer over vanilla D2 en D3. Ten tijde van de real money auction house werden vooral de top end rares gezocht. Pas later kwamen de gebooste sets en legs. Hetzelfde geldt voor b.v whirlwind barb in vanilla D2.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er waren inderdaad zeker rare en magic dingen die heel goed konden zijn maar het is nu niet in verhouding denk ik.
Verder mokerirritante Avenger affix in NM dungeon, zoveel oplichtende rode dingen waardoor ik niets meer zie
AfAIK niet, maar er komt hopelijk heel snel een héle grote patchquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga steeds dood vandaag, hebben ze dingen gepacht?
Ik dacht dat het aan mij lag, ik deed een level 19 NM solo maar ik bleef maar dood gaan. Wel uitgespeeld maar ik raakte mijn pets erg vaak kwijt, dus veel rennen (corpse explosion build).quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heerlijk hoeveel afwisseling er in zit, qua dingen die je kan doen. Heb je zin in side quests, ga je daar op los. Wil je NM dungeons doen? Prima! Anders doe je grim favors of helltides.
Ja ze zijn wat repetitief, maar als je ze afwisseld is het leuk!
Gister samen met Frozen gelopen. Met 2 ga je echt wel een stukje sneller er door heen. Hij kan mijn Freeze gebruiken om op te laden, ik kan zijn vulnarable skills extra gebruiken voor als mijn Nova in cool down zit.
Lvl 20 NM dungeon was nog net aan te doen voor ons. Moeten echt beide betere gear zien te krijgen haha.
Daarna nog even samen met een andere speler voor het eerst in PVP area geweest. Wat shards of Hatred verzamelt. Weet iemand of die nuttig zijn? ie dat je er cosmetics mee kan krijgen, maar ook net als Obols kan gebruiken om gear te kopen. Lijkt me alleen best omslachtig om te doen.
Klopt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helltide Tier 3 die dingen rapen en dan via Kyovashad naar tier 4 om te openen werkt goed. Een keer gedaan weliswaar maar wel direct ancestral bow. Moet het nog wel vaker doen voor andere stuff (en hopen op goede roll).
Volgens mij kin je alleen in die twee gebieden los, maar geen ranking of zoquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:24 schreef ems. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met PvP? Is er alleen een 'area' waar dat kan of is er ook een Arena met rank, of is dat in de planning?
Die twee area's alleen idd. Alleen andere bloodmarked spelers kun je aanvallen geloof ik... tenzij iemand zijn seeds convert bij een pillar. Als je veel mensen killed wordt je een target. Krijg je een markering op de map, zodat iedereen je kan zien en vinden... meer is het nog nietquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:24 schreef ems. het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met PvP? Is er alleen een 'area' waar dat kan of is er ook een Arena met rank, of is dat in de planning?
En het is oneerlijk, maar dat wilde de devs ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij kin je alleen in die twee gebieden los, maar geen ranking of zo
Altijd fijn als je op tier 1 of 2 level 80 gasten tegenkomt jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En het is oneerlijk, maar dat wilde de devs ook
Ja en ze willen (quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd fijn als je op tier 1 of 2 level 80 gasten tegenkomt ja
Het is heel simpel: op de drie of vier Lilith statues na kom ik daar niet meer. Rage thatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja en ze willen () ook dat mensen overpowered zijn of dat je geganked wordt door een groep van 4 lvl 100's terwijl je zelf lvl 50 bent enzo.
Ik verzin dit niet eenswas tijdens een interview met de devs gezegd
met daarbij ook nog een 'we willen je laten ragen'
Je was overhyped en bent als een malloot aan de gang gegaan. Dan word het bijna werkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:27 schreef Jimbo het volgende:
Meh, irritant wel weer.
Lvl 72?73? zo iets op mn 2e char. Was eerst heel blij met mn druid, tot ik de laatste items had en nu zit ik weer precies zoals met mn sorc.. Wat kan ik doen? alweer 2 dagen geen item wat ik nodig had gevonden en echt geen zin meer in dezelfde dungeon runnen of dezelfde helltide / legion te doen.
Merk echt dat rond de lvl 75 de game gewoon opdroogt en er gewoon niets tofs meer is. Zie mezelf ook niet heel snel een lvl 100 krijgen ooit, laat staan seasonal
Absoluut dat ik hyped was en er 'te snel' doorheen gegaan ben. Staat nu ~200+ uur op de teller dus de game was zeker zn geld waard.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:13 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Je was overhyped en bent als een malloot aan de gang gegaan. Dan word het bijna werk![]()
Maar het niet kunnen vervangen van items herken ik wel. Heb ook nog helemaal geen gevoel bij het wat ik nodig heb. Het lijkt heel veel van hetzelfde en soms wissel je item omdat die +30% dmg heeft op vulnerable mobs ipv +24 dmg op injured mobs, dan heb je weer ff wat te upgraden.
Dus als ik speel, even een rondje met mijn main, dan door met een altje en dat kan ik nog wel ff volhouden.
Ben vooral benieuwd welke veranderingen seasons gaat brengen.
Ik mis wel het craften van items voor alts. Als ook een ringetje met leuke benefits zoals in D3 dat je een elite pack kreeg als je een pylon pakt. Heb nu best vaak dat ik net een rondje clear in een dungeon waarna er in het laatste stukje nog een Conduit pylon staat. Set items zou ik ook leuk vinden.
Genoeg te wensen over nogmaar tot op heden vermaak ik me er nog prima mee!
jaloers nu wel, voor dat geld had ik hem ook wel disked willen hebben.quote:
komt ook vooral omdat er altijd wel een lvl 90 ofzo is die hem in een paar klappen stuk maaktquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:13 schreef Document1 het volgende:
Ik heb tot nu toe ook nog niks van een world boss gehad waarvan ik dacht WAUW.
Stiekem mis ik het identify-en wel. Je had zoveel shit wat het dan toch nog kon zijn ofzo en je wist de stats niet. Vond dat wel een leuk ietsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wat ik een beetje mis is het zoeken naar die paar items die er boven uitspringen...zoeken naar runes, waarvan je gewoon weet: die heb ik nodig, die is goed..gevoel van hrt vinden van een Jah of een Ber! Zien van bepaalde gear en gelijk weten: Bam, jackpot! Arachnid mesh, Deaths Fathom, Shako, dat soort dingen!
Hier is het okay een ancestral....even kijken of het wat is...wat waren ook alweer de stats die ik nodig heb...hmm..niks...of ooh ja die is wel nice! Dat gevoel komt pas laat en daardoor minder heftig. Dus minder drive om volgende te zoeken. Pas of 2x gehad als je een goed item hebt en dan in 1x de goede stat rerolled.
Mis overigens ook de nut van een worldboss...je krijgt er niet bijvoorbeeld een Anni van zoals Dclone...en er is geen effort nodig ze te spawnen..ze komen gewoon...zelfde is dat ik torches mis...ubers doen voor die items die je anders niet kan krijgen
Wel heel fijn dat je geen scrolls meer nodig hebt om te IDen of te teleporten
Ja ik vind het unique / legendary model ook boeiender dan het minmaxen van stats op rares. Vergeet overigens niet dat alle zaken die je hier noemt er zo ongeveer nog niet inzaten bij de oorspronkelijke d2 release.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wat ik een beetje mis is het zoeken naar die paar items die er boven uitspringen...zoeken naar runes, waarvan je gewoon weet: die heb ik nodig, die is goed..gevoel van hrt vinden van een Jah of een Ber! Zien van bepaalde gear en gelijk weten: Bam, jackpot! Arachnid mesh, Deaths Fathom, Shako, dat soort dingen!
Hier is het okay een ancestral....even kijken of het wat is...wat waren ook alweer de stats die ik nodig heb...hmm..niks...of ooh ja die is wel nice! Dat gevoel komt pas laat en daardoor minder heftig. Dus minder drive om volgende te zoeken. Pas of 2x gehad als je een goed item hebt en dan in 1x de goede stat rerolled.
Mis overigens ook de nut van een worldboss...je krijgt er niet bijvoorbeeld een Anni van zoals Dclone...en er is geen effort nodig ze te spawnen..ze komen gewoon...zelfde is dat ik torches mis...ubers doen voor die items die je anders niet kan krijgen
Wel heel fijn dat je geen scrolls meer nodig hebt om te IDen of te teleporten
Ja je weet dat je op zijn best na veel grinden ergens een rare vindt die je 1% sterker maakt ofzo, niet heel inspirerend.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik vind het unique / legendary model ook boeiender dan het minmaxen van stats op rares. Vergeet overigens niet dat alle zaken die je hier noemt er zo ongeveer nog niet inzaten bij de oorspronkelijke d2 release.
Heb te koop, nee niet in die contreien woonachtigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaloers nu wel, voor dat geld had ik hem ook wel disked willen hebben.
Zeker van marktplaats?
ah je hebt hem te koop dus. Ik heb wel interesse erin, maar haal liever mn shit op. Volgens mij woon jij niet in de buurt van rotterdam of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |