Als dit zo is, zou ze de tena© ook vergoed kunnen krijgen van de zorgverzekeringquote:Op maandag 19 juni 2023 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
urine verlies bij het hoesten ?
(denk ik dan, tena's zijn misschien te duur)
Dat zou kunnen inderdaad. Maar tena aanvragen van de zorgverzekering is nog wel een stap.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als dit zo is, zou ze de tena© ook vergoed kunnen krijgen van de zorgverzekering
Dat zou fijn zijn maar het is niet zo dat ik zeg dat ze continu in haar broek plastquote:Op maandag 19 juni 2023 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als dit zo is, zou ze de tena© ook vergoed kunnen krijgen van de zorgverzekering
Ja die zal wel een flinke kater hebbenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Marciano kan elk moment de zoemer gaan.
Hij gaat snel paracetamol slikken.
Wel jammer dat er zo'n stigma op zit. Van mannen weet ik het niet, maar bijna alle vrouwen (en zeker moeders) gaan dit nodig hebben op bepaalde leeftijd (die spieren verzwakken gewoon). En als je zoals Morri wat zwaarder bent is de kans enkel groter (hogere druk op de blaas). Hoort bij het leven, soitquote:Op maandag 19 juni 2023 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Maar tena aanvragen van de zorgverzekering is nog wel een stap.
Nee, maar het is een lichte urine incontinentie. En dat kan heel vervelend zijn en is niks om je voor te schamenquote:
Schamen hoeft zeker niet..quote:Op maandag 19 juni 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar het is een lichte urine incontinentie. En dat kan heel vervelend zijn en is niks om je voor te schamen
Weet er alles van, hemel en aarde bewogen om het vergoed te krijgen (en is me gelukt) ivm stomaquote:Op maandag 19 juni 2023 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Maar tena aanvragen van de zorgverzekering is nog wel een stap.
Alleen tijdens maansverduistering of ook tijdens de zonnewende?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn maar het is niet zo dat ik zeg dat ze continu in haar broek plastik heb ze een keer horen zeggen in het begin dat ze wel eens een drupje laat vallen als ze een erge hoestbui heeft of als ze heel erg moet lachen. Ze moest toen op kantoor nog smeken om inlegkruisjes want dat moest ze maar van haar zakgeld kopen en vond ze niet eerlijk. De andere meiden kregen wel maansverandering en toen hebben ze besloten dat zij ook dat maansverandering mocht gebruiken. Ze vond het echt heel gênant dat ze dat zo uit moest leggen en dat iedereen het dan zou weten.
quote:Op maandag 19 juni 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Alles nog in diepe rust, Marciano verwacht een zoemer vandaag omdat er geen geld meer in de pot zit.Ik ga er van uit van wel omdat het gewoon dit programma is met wat spel aanpassingen en verder staat of valt dit soort TV bij streams. Dat hoort er gewoon bij. Het is het totaalplaatje zoals je weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Een boterham met kruidenboterquote:Op maandag 19 juni 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij heeft Eric nog niet ontbeten...![]()
Theetje ook niet?
Hij heeft vanmorgen vroeg al een boterham op met kruidenboter.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij heeft Eric nog niet ontbeten...![]()
Theetje ook niet?
250 gr voor ik en 250gr voor mezelfquote:Op maandag 19 juni 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd wie er mis gaat grijpen wat betreft de kwark er zijn altijd een paar figuren die niet weten wat 250 gr is... zelfs met weegschaal..
Haha ja zoiets..quote:Op maandag 19 juni 2023 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
250 gr voor ik en 250gr voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |